The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Status Tennispoll 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Status Tennispoll 2006 (/showthread.php?tid=481)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


- Genomico - 20-07-2006

De tennispoll is weer up to date!! Kuiper en Musse zijn aan een duidelijke opmars bezig. Bovenin blijft het spannend.


- Genomico - 20-07-2006

the Mailman was na São Paulo de hoogst geklasseerde zonder een weekwinst dit jaar. In de eerste 2 jaren van de tennispoll wist Mailman ook steeds 1 weekwinst binnen te halen.


- kuiper - 20-07-2006

Genomico Wrote:De tennispoll is weer up to date!! Kuiper en Musse zijn aan een duidelijke opmars bezig. Bovenin blijft het spannend.

Die Musse die heeft nu vakantie dus kan er weer wat meer aandacht aanschenken.


- Genomico - 21-07-2006

Het zit weer verdomd dicht bij elkaar. Allemaal (de 11 die alle rondes gepolld hebben) binnen 6 punten. De nr. 8 zelfs maar op 3 pnt van de koplopers.


- Genomico - 23-07-2006

De Kabaggaan (waar komt die naam eigenlijk vandaan?) gefeliciteerd met de weekwinst!! =D>


- kuiper - 27-07-2006

Waarom doe ik het met de tennispoll deze week zo goed, terwijl TM en MV maar matig zijn??? Icon_twisted


- Genomico - 30-07-2006

Ik had voor Harry en mezelf de 2e en 3e plaats veilig kunnen stellen door Haas te laten winnen, maar we gaan voor de volle pond met het risico dat Kuiper ons voorbij komt. Hup Tursunov!! =D>


- centre court - 01-08-2006

Er moet nog 1 finale verwerkt worden Geno. :wink:


- Genomico - 04-08-2006

Het zit lekker dichtbij elkaar...


- Genomico - 07-08-2006

Kuiper, gefeliciteerd met je weekwinst. Je bent met een echte opmars naar boven bezig de laatste weken. En Harry is deze week na zijn vakantie knap naar de 2e plaats opgeklommen, nadat ik de eerste rondes niet super voor hem had ingevuld. Door mijn constantheid de laatste weken ben ik nu de leider van de CR.


- THE MAILMAN - 10-08-2006

Genomico Wrote:Het zit lekker dichtbij elkaar...
En ook in Toronto is het weer bloedje-spannend.

Helaas een foutje ontdekt: Er staat (ik denk per abuis) Bij Kuiper een 1 bij Hrbaty terwijl hij verloren heeft. Bij de rest id het wel coorect.
S.v.p. even aanpassen Geno.

PS: Sorry Kuiper, maar zijn oog viel er net op. :eeeek:


- THE MAILMAN - 10-08-2006

THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het zit lekker dichtbij elkaar...
En ook in Toronto is het weer bloedje-spannend.

Helaas een foutje ontdekt: Er staat (ik denk per abuis) Bij Kuiper een 1 bij Hrbaty terwijl hij verloren heeft. Bij de rest id het wel coorect.
S.v.p. even aanpassen Geno.

PS: Sorry Kuiper, maar zijn oog viel er net op. :eeeek:

Oeps, idem bij Hewitt......en ook heeft Kuiper een puntje voor Henman en Youzhny gekregen.


- kuiper - 10-08-2006

Wat is dit jongens!!!

Maar goed ik ga morgen een weekje op vakantie. Geno zal voor mij de poll doen!!


- Mitch - 10-08-2006

THE MAILMAN Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Het zit lekker dichtbij elkaar...
En ook in Toronto is het weer bloedje-spannend.

Helaas een foutje ontdekt: Er staat (ik denk per abuis) Bij Kuiper een 1 bij Hrbaty terwijl hij verloren heeft. Bij de rest id het wel coorect.
S.v.p. even aanpassen Geno.

PS: Sorry Kuiper, maar zijn oog viel er net op. :eeeek:

Oeps, idem bij Hewitt......en ook heeft Kuiper een puntje voor Henman en Youzhny gekregen.
Dat was het nog niet, hetzelfde is ook bij Ferrero gebeurt.
En om het compleet te maken moet Kuiper dan wel 1 punt krijgen voor Tursunov (ipv 0).


- Genomico - 10-08-2006

Bedankt voor de oplettendheid jongens!!

Ik zal eens kijken wat er aan de hand is...


- Genomico - 10-08-2006

Ah, ik zie het probleem al...

Ik had niet gezien dat Kuiper een hele poll voorspelling had gequoteted. Normaal haal ik dat wel weg, maar deze keer had ik dat niet gezien. Het aantal punten van Kuiper klopte wel gewoon, alleen niet de namen die erbij moesten horen.


- kuiper - 10-08-2006

Dat valt dan weer mee. Gelukkig dat de stand wel goed was.

Maar ik zal niet weer quoten. :oops:


- Robert-vdl - 10-08-2006

Wanneer wordt die tennispoll weer eens geupdate? Sjessus, wat duurt dat tegenwoordig toch lang zeg. Dat was vroeger heel anders! :wink:


- Genomico - 10-08-2006

kuiper Wrote:Dat valt dan weer mee. Gelukkig dat de stand wel goed was.

Maar ik zal niet weer quoten. :oops:

Quoten mag wel gewoon hoor :wink: Normaal kijk ik altijd wel in het topic of er 'vreemde dingen' zijn voor het programma'tje en dan is dat heel eenvoudig te veranderen. Dit keer niet gedaan of overheen gekeken. Mijn fout dus en niet de jouwe :razz:


- Genomico - 10-08-2006

Robert-vdl Wrote:Wanneer wordt die tennispoll weer eens geupdate? Sjessus, wat duurt dat tegenwoordig toch lang zeg. Dat was vroeger heel anders! :wink:

Goh, eerste opmerking die ik erover krijg en dat pas in augustus. Valt me nog mee. En ik weet wie het zegt, dus deze telt ook nog niet eens :wink: :razz:


- harry_bierdop - 13-08-2006

Waarom is de finale al verwerkt? Op livescore begint ie nu pas? Of is dat een fout en is de finale al gespeeld?


- Genomico - 13-08-2006

harry_bierdop Wrote:Waarom is de finale al verwerkt? Op livescore begint ie nu pas? Of is dat een fout en is de finale al gespeeld?

O sorry, heb ik dat geupload :oops:


- centre court - 13-08-2006

heb gegokt op gasquet dus dat kan nog een beetje goed komen deze week. :8:


- Genomico - 13-08-2006

Genomico Wrote:
harry_bierdop Wrote:Waarom is de finale al verwerkt? Op livescore begint ie nu pas? Of is dat een fout en is de finale al gespeeld?

O sorry, heb ik dat geupload :oops:

Tja, waarom heb ik het nu weggehaald :Big Grin Het bleek toch gewoon goed te zijn...


- buurs - 16-08-2006

Wanneer wordt ie bijgewerkt Geno?
Ben benieuwd hoe ik nu sta :roll:


- Genomico - 16-08-2006

Ga ik nu doen :Big Grin


- buurs - 16-08-2006

Genomico Wrote:Ga ik nu doen :Big Grin

Oke, ben benieuwd :8:


- centre court - 16-08-2006

Geno =D>


- Genomico - 16-08-2006

Wat doen de Kuipertjes het toch goed op de vakantie :razz:


- Genomico - 16-08-2006

Maar niet slecht Buurs!! Vorige week even inkomen en deze week toeslaan =D> Maar het toernooi duurt nog lang...