The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nachtdienst - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Nachtdienst (/showthread.php?tid=54) |
- Kleine Jan - 23-10-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:Hmm.. is leuk maar wel minder.. maar ja.. toch niet verkeerd om de nacht mee door te brengen.... :razz: Die liggen in mijn locker ja... je weet nooit wat je in je nachtdienst tegen kan komen he.. just in case :wink: - Kleine Jan - 23-10-2005 Begin is wel geing.... Pierce is gelijk de grote man... maar nog weinig Salma! - Kleine Jan - 23-10-2005 hey.. die zwerver was salma... :roll: - Scumpie - 23-10-2005 Muuuuwaaah Jantje, mijn werk zit erop! Ik ga tukken. Morgen weer voetbvallen - Kleine Jan - 23-10-2005 Ik wil ook naar me bed ![]() - Scumpie - 23-10-2005 sterkte nog... moet er om 9 uur weer uit.. dus wees blij! - Kleine Jan - 23-10-2005 Scumpie Wrote:sterkte nog... moet er om 9 uur weer uit.. dus wees blij! Ik kan wel uitslapen... truste dan maar.. ik hou de wacht wel hier... - Treesong - 23-10-2005 Kleine Jan Wrote:hey.. die zwerver was salma... :roll: Jaja, lekker vergezocht allemaal... vooral dat gedoe met die cocktail :roll: Nu ja, ik ga zo tukken... met drie heren op de flop all-in gegaan en verloren van een flush op de river. Maar wel 150 piekies verdiend.. :wink: - Treesong - 23-10-2005 Oh ja, en sterkte nog KJ! - Kleine Jan - 23-10-2005 Treesong Wrote:Oh ja, en sterkte nog KJ! thx! - Kleine Jan - 23-10-2005 Ik ga zo me spulen pakken om weer op weg te gaan... wie gaat me vergezellen? :razz: - Jansoe - 23-10-2005 Vannacht niet. WOensdag op donderdag en donderdag op vrijdag mag ik weer snachts werken. - Kleine Jan - 23-10-2005 Jansoe Wrote:Vannacht niet. WOensdag op donderdag en donderdag op vrijdag mag ik weer snachts werken. Wat doe je precies.. als ik vragen mag? - Jansoe - 23-10-2005 Ik werk bij een dienstverleningsbedrijf en via dat bedrijf word ik meestal uitgeleend aan een fabriek alwaar ik de gehele zooi (productie) aan de gang moet houden snachts. :8: - Kleine Jan - 24-10-2005 nieuwe nacht.. nieuwe film: Flight of the Phoenix treesong of misschien iemand ander deze gezien? - Treesong - 24-10-2005 Kleine Jan Wrote:nieuwe nacht.. nieuwe film: Flight of the Phoenix Hmm, ken alleen het origineel en dat is een hele goede film, maar da's dan ook met Jimmy Stewart :wink: Laat maar weten of het wat is... - Kleine Jan - 24-10-2005 Salma Hayek is volgens mij wel wat leuker dan Miranda Otten, de dame op de voorkant. - Treesong - 24-10-2005 Goh, zit er dit x een vrouw bij? Het origineel is een echt zo'n groep-met-totaal-verschillende-stoere-mannen-tegen-de-elementen film, zonder van die wijven die alleen maar lopen te janken en in de weg lopen... :8: - Treesong - 24-10-2005 Wat vond je trouwens van die Salma film? - Kleine Jan - 24-10-2005 damn.. had ik toch wat beter moeten zoeken vanmiddag,,, het was dit of "robots" :roll: - Treesong - 24-10-2005 Kleine Jan Wrote:damn.. had ik toch wat beter moeten zoeken vanmiddag,,, Als ze het verhaal een beetje intact hebben gehouden, is het geen slechte keus hoor... Door vragen als: Gaat het ze lukken? Wie overleeft het? etc... blijf je toch geinteresseerd... - Kleine Jan - 24-10-2005 zal mij benieuwen.. maar heb jij weer een pokertoernooi dat je nog zo laat op bent? - Treesong - 24-10-2005 Kleine Jan Wrote:zal mij benieuwen.. maar heb jij weer een pokertoernooi dat je nog zo laat op bent? Geen toernooi, zit gewoon een beetje te pokeren, in Carlos Castaneda te lezen en naar Neil Young te luisteren... Iemand moet je toch gezelschap houden? :wink: - Kleine Jan - 24-10-2005 Ja dat is zo.. je 2de waakdienst dit weekend... moet er morgen niet gewerkt worden? - Riekki - 24-10-2005 Treesong Wrote:Kleine Jan Wrote:zal mij benieuwen.. maar heb jij weer een pokertoernooi dat je nog zo laat op bent? Prachtig.....ik heb mijn Neil Young ceedee gelijk maar weer eens opgezet : ![]() - Treesong - 24-10-2005 Kleine Jan Wrote:Ja dat is zo.. je 2de waakdienst dit weekend... moet er morgen niet gewerkt worden? M'n pillenkuur loopt morgen af -- ga dinsdag of woensdag weer eens een paar kabouters tekenen... - Treesong - 24-10-2005 Riekki Wrote:Prachtig.....ik heb mijn Neil Young ceedee gelijk maar weer eens opgezet : Welke? - Kleine Jan - 24-10-2005 Ik heb Skyradio maar weer eens aangezet... - Riekki - 24-10-2005 Treesong Wrote:Riekki Wrote:Prachtig.....ik heb mijn Neil Young ceedee gelijk maar weer eens opgezet : Grote Hits - Treesong - 24-10-2005 Riekki Wrote:Treesong Wrote:Riekki Wrote:Prachtig.....ik heb mijn Neil Young ceedee gelijk maar weer eens opgezet : Decade? Ja, dat zit wel goed... : ![]() |