The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Washington en Kitzbuhl - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Washington en Kitzbuhl (/showthread.php?tid=6074) |
Re: Washington en Kitzbuhl - Bocaloca - 04-08-2011 :/\ Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 Kom op Robin! Seppi stelt toch ook niets voor! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Nee hoor. Dat heb ik hierboven al uitgelegd.Ad Wim Wrote:Klasse Pablo. Missertje van de koploper. Triest figuur ben je toch. Hoe gaat het met jouw boek? Het 1e hoofdstuk al af? Re: Washington en Kitzbuhl - Bocaloca - 04-08-2011 Is het een boek over ambitieloze AAérs? Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 Bocaloca Wrote:Is het een boek over ambitieloze AAérs? Heb jij je vinger alweer gekneusd? Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 Come on Robin, supertroef! Re: Washington en Kitzbuhl - Bocaloca - 04-08-2011 buurs Wrote:Bocaloca Wrote:Is het een boek over ambitieloze AAérs? Neuh, zelfs al overgestapt van Racket :/\ Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 Hou eens je service, Robin! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 Prima game Robin, nu door! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 15-30. kom op Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 wat een kneuzen dropshot! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 bp Robin!! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 53! Deze Seppi is te pakken!! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 haase speelt erg goed! mooi om te zien. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 Maak het nou eens af! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 nu wel al 3 sp gemist op eigen service. Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 04-08-2011 wat een prutser Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 pff, 5 sp gemist en dan gebroken worden... Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 ](*,) Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 En weer 2 gemist, beiden op 2e service :| Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 Tuurlijk! Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 04-08-2011 Het is wel een breakfestijn. Al 9 breaks in 12 games :eeeek: Hou gewoon een paar keer je service, dan is ie binnen. Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 04-08-2011 buurs Wrote:mindlight Wrote:buurs Wrote:mindlight Wrote:buurs Wrote:mindlight Wrote:Ahh, ik dacht dat je van E&Y naar BDO was gegaan. Dat ben je ook wel maar een tijdje gelezen. Ik zie dat je al promotie naar assistent gemaakt hebt, klasse hoor! :lol: Je maakt er een mooi verhaal van. Je klinkt als de buschauffeur die liever achter het stuur zit dan in de directie, omdat hij dan meer klantcontact heeft. Prima hoor, maar ik noem dat een gebrek aan ambitie. En het verschil in AA en RA zat dacht ik in het opleidingsniveau, maar als ik me daarin vergis hoor ik het graag van je. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 04-08-2011 Lekker Haase, pak Seppi! En haal ook maar gewoon de finale, ongeacht of dat tegen Souza is of tegen Andujar. En win maar het toernooi ongeacht of.... etc. Mooie finale zou Granollers - Haase zijn, typische win-win situatie! Kitzbuhel gaat dramatisch, vooral Giraldo, Andujar en Seppi kunnen pijn gaan doen, die laatste gaat er zo hopelijk vlotjes af. Giraldo vond ik wel een lastige loting maar heeft wel potentie in deze draw. Andujar is een misser, Ramos/Ljubo gekozen. Doordat ik Ljubo wilde, vond ik Andujar te doen daar in de buurt want ik wilde veel in Washington investeren. Foute keuze voor Ljubo dus, daar ligt de sleutel van het drama in Kitzbuhel, hopelijk valt dat mee en wordt het in Washington een succes, maar daar kan ook nog veel gebeuren. Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 04-08-2011 Juist Tamp, Nollie-Haase zou een topfinale zijn. Haase-Nollie ook overigens. Vooralsnog grote klasse Robin! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 De studie voor RA is theoretisch volgens mij nog 1 jaar langer, maar dat heeft er mee te maken dat je ook veel internationale bedrijven controleert. Er komt dus meer theorie bij kijken. En mensen die er geen verstand van hebben, kennen alleen de RA kant, omdat die nog weleens in het nieuws komen, wat logisch is aangezien de grote bedrijven het nieuws halen. En die vergelijking met de buschauffeur slaat ook nergens op, want in de accountancy is het natuurlijk zo, dat hoe hogere functie je hebt, des te meer klantcontact je hebt. Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 04-08-2011 Mooie zeges Haase! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 04-08-2011 mindlight Wrote:Juist Tamp, Nollie-Haase zou een topfinale zijn. Haase-Nollie ook overigens. Vooralsnog grote klasse Robin! Wat is het verschil? Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 04-08-2011 buurs Wrote:De studie voor RA is theoretisch volgens mij nog 1 jaar langer, maar dat heeft er mee te maken dat je ook veel internationale bedrijven controleert. Er komt dus meer theorie bij kijken. Ik doelde ook op HBO vs. Universitair... En die hogere functie en meer klantcontact komt vreemd op mij over. Jij bent toch veel te druk met het aansturen van al die mensen onder je? Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 04-08-2011 buurs Wrote:mindlight Wrote:Juist Tamp, Nollie-Haase zou een topfinale zijn. Haase-Nollie ook overigens. Vooralsnog grote klasse Robin! Geen! Ik doelde op Haase-Giraldo als alternatief. |