The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
KNLTB-Toernooien in de zomer - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: KNLTB-Toernooien in de zomer (/showthread.php?tid=687) |
- Ad Wim - 20-09-2006 buurs Wrote:Ik ben de kampioen van Noord-Nederland!!!!!Maar je bent toch 3 of 4? Hoe kan je dan kampioen zijn van heel Noord-Nederland? - centre court - 20-09-2006 Kampioen van Noord-Nederland in de 5 ging 't toch om? Ik vind 't een mooie prestatie van Buurs. =D> - centre court - 20-09-2006 Zie nu op de vorige blz dat 't voor categorie 7 was. nog steeds een mooie prestatie hoor! Als je niet aan de 6 kan meedoen kan je 'm ook niet winnen he. :8: Maar als 5je moest je dit eigenlijk ook wel winnen toch, adel verplicht. :8: - buurs - 23-09-2006 centre court Wrote:Zie nu op de vorige blz dat 't voor categorie 7 was. nog steeds een mooie prestatie hoor! Als je niet aan de 6 kan meedoen kan je 'm ook niet winnen he. :8: Ik moest aan de 7 meedoen, omdat dat nog op mijn pasje staat. Mijn tegenstanders waren inmiddels ook allemaal 5. :wink: Het was lastiger dan de uitslagen doen vermoeden. - buurs - 23-09-2006 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ik ben de kampioen van Noord-Nederland!!!!!Maar je bent toch 3 of 4? Hoe kan je dan kampioen zijn van heel Noord-Nederland? Hoe kom je daarbij??? Ik heb ooit eens gezegd dat mijn doel is dit jaar 5 te worden en binnen 3 jaar 4. :wink: - Bocaloca - 24-09-2006 Zoiets zijn de masters, per regio en per speelsterkte. 3 5 7 geloof ik dat ze dat hebben? - centre court - 25-09-2006 Alweer terug Buurs? anders wel een team neerzetten he! :8: - kuiper - 25-09-2006 Ik mag het deze week doen voor buurs. Hij zit nu in het vliegtuig. Wel een erg zware opdracht voor de nummer 1 in zo'n moeilijke week. Ik ga m'n best doen. Ik sta zelf 19e en zal toch ook moeten presteren om in de top-20 te blijven. - centre court - 25-09-2006 zelfde team een optie? :8: - kuiper - 25-09-2006 Inderdaad, één kleine wijziging. Meer persoonlijke keuze. - buurs - 26-09-2006 centre court Wrote:Alweer terug Buurs? anders wel een team neerzetten he! :8: Ik ben terug. Wat een reis zeg :roll: Maandag om 9.45 uur bij het hotel opgehaald en nu net een half uurtje thuis :| Een tussenstop in Jamaica kon er ook nog wel bij.... :8: Bij deze wil ik Kuiper bedanken voor het maken van mijn team. Ik ben er zeer tevreden mee. Nogmaals bedankt Kuiper =D> - kuiper - 27-09-2006 Nog steeds tevreden buurs?? :oops: :oops: Lee, Moya, Murray :cry: :cry: - buurs - 27-09-2006 kuiper Wrote:Nog steeds tevreden buurs?? :oops: :oops: Lapentti en Srichaphan moeten nu winnen om er een goede week van te maken :wink: - kuiper - 27-09-2006 buurs Wrote:kuiper Wrote:Nog steeds tevreden buurs?? :oops: :oops: Jij je zin buurs. :wink: - buurs - 27-09-2006 kuiper Wrote:buurs Wrote:kuiper Wrote:Nog steeds tevreden buurs?? :oops: :oops: ![]() ![]() - Vret Mien Gras - 02-10-2006 Zo, afgelopen weekend het laatste toernooi gehad. Mijn toernooiseizoen is afgelopen. Eindrating enkel 4,3 en dubbel 4,6. Ik boek progressie. Volgend jaar enkelen in de 3. - buurs - 02-10-2006 .... - buurs - 02-10-2006 Vret Mien Gras Wrote:Zo, afgelopen weekend het laatste toernooi gehad. Mijn toernooiseizoen is afgelopen. Eindrating enkel 4,3 en dubbel 4,6. Ik boek progressie. Volgend jaar enkelen in de 3. Keurig Vret =D> - buurs - 10-12-2006 Ik heb gisteravond gedubbeld tegen de nr. 104 van Nederland in de dubbel. Verloren met 7-5 6-2...niet slecht dat ik :8: - Vret Mien Gras - 15-05-2007 Tripple, ook een mailtje gekregen van Nijverdal :wink: Doen we nog een keer of houden we voet bij stuk en komen we er nooit weer? - Tripplexxx - 16-05-2007 Vret Mien Gras Wrote:Tripple, ook een mailtje gekregen van Nijverdal :wink: Ja mailtje gehad. heb de afgelopen twee competitiewedstrijden niet meegedaan en weet nog niet hoe verder. Ga volgende week naar een sportarts. Maar als ik fit ben, dan lijkt het me wel een goed plan om even prijzengeld op te halen daar..... - Bocaloca - 16-05-2007 Leuk hoor die artsen. Is me enkel volledig hersteld, moet ik een schouder operatie ondergaan. Pffft. Weer geen pepernoot tennissen deze zomer - Vret Mien Gras - 19-05-2007 Tripplexxx Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Tripple, ook een mailtje gekregen van Nijverdal :wink: Ach, je bent topfit en niemand maakt jou de kop gek behalve jouw dubbelpartner VMG. Forza..... - buurs - 28-05-2007 Ik heb vandaag het Dr. van Leeuwentoernooi gewonnen in de categorie 6 Het is het grootste toernooi van Noord Nederland. Deelnemers kwamen uit heel Nederland. Categorie 1 is gewonnen door Michiel Koning. Hij versloeg Boy Wijnmalen met 7-6 7-5 Ben nog gehuldigd na de herenfinale op het centre court voor 1000 toeschouwers, omdat ik de 1e speler sinds jaren ben die het toernooien gewonnen heeft van de eigen vereniging. - centre court - 28-05-2007 =D> - Vret Mien Gras - 28-05-2007 Netjes Buurs, proficiat! - Genomico - 28-05-2007 Wat doet zo'n goede jongen als jij Buurs in een cat. 6 toernooi? :wink: - buurs - 28-05-2007 Genomico Wrote:Wat doet zo'n goede jongen als jij Buurs in een cat. 6 toernooi? :wink: tja, normaal speel ik 5, maar in zo'n goed bezet toernooi speel ik liever in de 6 nu het nog kan. - buurs - 28-05-2007 Genomico Wrote:Wat doet zo'n goede jongen als jij Buurs in een cat. 6 toernooi? :wink: Zonder setverlies trouwens - Vret Mien Gras - 30-05-2007 Tripple, alweer fit? De inschrijving sluit op ma 4-6-2007. |