The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal (Seizoen 2) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (Seizoen 2) (/showthread.php?tid=90)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20


- Mac - 09-06-2005

pfff al mn 6e of 7e rode kaart dit seizoen...anders had ik gewoon meegedraaid in de top en nu sta ik 7e Sad


- Voyou - 09-06-2005

JAAAA 5-0 gewonnen thuis, mijn eerste 5-star performance ooit!!!


- Antidote - 09-06-2005

Een teleurstellende 0-0 gelijkspel. Gelukkig hebben 4 v/d 5 concurrenten ook punten laten liggen. Voor MotW sta ik nu gelijk met nr.2 ook op doelsaldo. Morgen speel ik tegen de nr.19, dus ik moet dat wel binnen halen voor het eerst.

p.s. mijn topspits heeft nu een waarde van 20M


- Kezmania - 09-06-2005

bocaloca Wrote:Bocaloca Five-star performance!
(1) 5 - 0 (0)
Tarson
S Thomas (19)
A Hubert (53)
S Thomas (55)
S Thomas (64)
S Thomas (75)

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

de beste spits van de sdérs op IAG loopt bij bocaloca, :razz:

Qua doelpunten misschien wel, maar qua waarde en capaciteiten zeker niet :8:


- Matador! - 09-06-2005

1-0 gewonnen van de nummer 3. Het verschil tussen de nummer 1/2 en de rest begint echt gigantische vormen aan te nemen, sta inmiddels 13 punten voor op de nummer 3...

Volgende week donderdag overigens de topper uit bij de nummer 2.


- Fabian - 09-06-2005

0-3 overwinning ! Heerlijk weekje weer zo....


- cruijff - 10-06-2005

yeah 0-2 gewonnen van nummer 5, nog 1 punt achter op de voorlaatste plaats...

Zondag tegen de nieuwe nummer 5..


- Gerben Zonderland - 10-06-2005

0-3 gewonnen en MotW geworden. Doordat ook Dre weer punten laat liggen sta ik nog maar 5 punten achter op de nummer 1, Dre dus(samen met een andere nummer 2), maar het gat naar de 4e plaats is inmiddels 9 punten. Volgende week tegen die andere nummer 2, dus als ik die win, dan doe ik erg goede zaken.


- Kezmania - 10-06-2005

4-0 gewonnen

En....

Great News. Congratulations you have been voted division manager of the week. Well Done.

Best Regards, The Chairman.


- Bocaloca - 10-06-2005

3-0 gewonnen
volgens de vorguide ben ik op ongeveer een doelpunt op 9 manager van de week geworden
maar k krijg dr geen melding van :S
heeeel apart


- Voyou - 10-06-2005

3-1 gewonnen, geen motw..


- EB Sports - 10-06-2005

Vandaag met 1-0 gewonnen en dankzij de gelijkspel/nederlaag van de nummers 1 en 2 heb ik hun ingehaald en staat mijn club op de eerste plaats, plus dat ik voor het eerst uitgeroepen ben tot manager van de week.


- Peter - 10-06-2005

Wat is bij jullie de minste max van een spelers? Bij mij is het 70 maar kan het eigenlijk ook al 60 of minder zijn?


- Gerben Zonderland - 10-06-2005

EB Sports Wrote:Vandaag met 1-0 gewonnen en dankzij de gelijkspel/nederlaag van de nummers 1 en 2 heb ik hun ingehaald en staat mijn club op de eerste plaats, plus dat ik voor het eerst uitgeroepen ben tot manager van de week.

Ik dacht al: Waar blijft onze Barneveldse vriend? :wink:


- Gerben Zonderland - 10-06-2005

Peter Wrote:Wat is bij jullie de minste max van een spelers? Bij mij is het 70 maar kan het eigenlijk ook al 60 of minder zijn?

Nee, 70 is minimum maximum. :8:


- Matador! - 10-06-2005

Joepie, weer manager van de week.. :roll: 3e x in 4 weken al!! =D>

3-1 gewonnen, de wedstrijd waar het seizoen mee staat of valt is die van aanstaande donderdag... de rest staat inmiddels op een punt of 15.


- Antidote - 10-06-2005

Hier ook voor het eerst MotW geworden dankzij een 2-0 winst. Komende week word de belangrijkste week, wanneer de nr. 2 en 4 ontmoet.
Verder mijn laatste aankoop gedaan. Had op 9 keepers en 1 spits een bod uitstaan en de laatste is geaccepteerd. Verder mijn 2de lening afgerond.


- Matador! - 10-06-2005

Boca, Paul Thirlwell staat weer op de Transferlijst...


- Bocaloca - 10-06-2005

tnx matador, maar hijs niet meer nodig Wink


- Peter - 12-06-2005

Hoeveel tijd zit er bij IAG tussen einde seizoen 2 en begin seizoen 3? Meteen doorgaan? Ik wil dat graag weten ivm vakantie want zoals het er nu uitziet mis ik de eerste 10 wedstrijden van het nieuwe seizoen wegens vakantie en ben ik vervolgens dus compleet kansloos voor de titel... Confused Hoe doen jullie dat met vakanties??


- Bocaloca - 12-06-2005

neej zit 5 dagen tussen het begin einde en het begin geloof ik
tenminste dat was afgelopen seizoen zo

Ik heb het nog niet meegemaakt met vakanties
Maar ik neem binnenkort voor 10 dagen ook de honeurs waren van iemand van dit forum, omdat diegene op vakantie gaat
dus zo doen we dat Big Grin


- Peter - 12-06-2005

Intresse om van 13 t/m 27 juli de spelers van mn team te trainen en af en toe wat fitte spelers op te stellen (als is t maar door bv. autotrainer).. ?? :wink:


- Bocaloca - 12-06-2005

ligt eraan of ik die periode niet zelf op vakantie ben, maar anders geen probleem hoor
ik moet namelijk zelf nog mijn vkantie last minute boeken Tongue, maar daar hoor ik donderdag meer over Big Grin


- Gerben Zonderland - 12-06-2005

Peter Wrote:Intresse om van 13 t/m 27 juli de spelers van mn team te trainen en af en toe wat fitte spelers op te stellen (als is t maar door bv. autotrainer).. ?? :wink:

Ik ben dan in ieder geval niet op vakantie, dus mocht je nog niemand gevonden hebben, dan wil ik het wel doen.


- Peter - 12-06-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Intresse om van 13 t/m 27 juli de spelers van mn team te trainen en af en toe wat fitte spelers op te stellen (als is t maar door bv. autotrainer).. ?? :wink:

Ik ben dan in ieder geval niet op vakantie, dus mocht je nog niemand gevonden hebben, dan wil ik het wel doen.

Kunnen we dat dan bij deze afspreken? Wink

Ik zal dan tijdens die 2 weken mn ww in iets toepasselijks veranderen en je de inloggegevens tegen die tijd pb'en.. enige wat je hoeft te doen is dus de training (aangezien ik veel jong talent probeer te trainen voor over 2 seizoenen... autotrainer is al goed) en fitte spelers opstellen (elke keer 4-4-2 met alles standaard en veel verliezen maakt me niet uit, als alle spelersmoraal maar beetje goed blijft.. richt me eigenlijk toch pas op seizoen 4.) voorzover je tijd het toelaat natuurlijk... elk beetje extra training is mooi meegenomen!

Alvast bedankt Notworthy .. en als je ooit iemand zoekt om jou team ff bij te houden of andere hulp nodig hebt... be my guest!


- Bocaloca - 13-06-2005

Tonley Orient
(0) 0 - 4 (2)
Five-star performance! Bocaloca
S Thomas (5)
S Thomas (23 pen)
S Thomas (47)
S Thomas (77)

there's only oooooone shaun thomas, ony ooooonee shaun thomas \Big Grin/ \Big Grin/


- Matador! - 13-06-2005

Mijn eerste wedstrijd van het seizoen verloren, met 1-0 Sad

Nu wordt de topper van a.s. woensdag wel heel cruciaal...


- Antidote - 13-06-2005

2-0 gewonnen. Met een lastige week inzicht moet ik echt veel punten pakken. Zo heb ik deze week nog nr. 2, 5, 6 en 7. Alleen nr.2 is nog een gevaar, want die staat 1pnt achter me.


- Gerben Zonderland - 13-06-2005

Ook 2-0 gewonnen en nog steeds (gedeeld) 2e op 5 pnt van Dre. Met 11 pnt voor op de nummer 4 is promotie binnen handbereik, maar ik moet nog tegen de nummers 1, 3 en 4, dus als ik minimaal 1 van die potjes win is het vrijwel zeker.
De hele toko (20.000) zat weer vol en over een week komen er nog es 4000 en 8000 plaatsen bij, dus dat wordt kassa!


- cruijff - 13-06-2005

1-1 gespeeld.. tegen nr6..