The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057) |
- FC Petr - 09-10-2006 Mukkus Wrote:Petr moet het wel op die manier doen, Bor. Zodra ze met hem in contact komen, is het na het eerste antwoord meteen over. Mukkus....van jou worden ze vast lekker geil. Hoi, hoe heet jij, boer zoekt vrouw. Ehhh.. uhh...ik neuk alleen schapen, ben jij een schaap? - Mukkus - 09-10-2006 Nee, dat gaat anders; "Heh, lekker ding, neuken?" "Beeeeh, beeeh, beeeh." Met 1 verschil: bij mij lopen ze niet jankend weg. - FC Petr - 09-10-2006 Mukkus Wrote:Nee, dat gaat anders; Nee Mukkus, jammer voor je... dromen zijn bedrog en de waarheid is hard. :8: - Mukkus - 09-10-2006 Weet je wat echt hard is? - FC Petr - 09-10-2006 Mukkus Wrote:Weet je wat echt hard is? Viespeuk, ik wil het niet eens weten...... - Mukkus - 09-10-2006 Nee? oogjes dicht, broek op de enkeltjes, omdraaien en even bukken voor de here jezus. - Mukkus - 09-10-2006 *FLOEP* Amen. - FC Petr - 09-10-2006 =D> Probeer het eens uit boertje, 't zou voor jou heel verfrissend zijn. - Dugarry - 09-10-2006 Treesong Wrote:Dugarry Wrote:En wat wil je daarmee zeggen, alwetende Treesong? :razz: Onder andere! Is dit omdat ik anti-links stem, of heb dit aan een ander iets te danken grote vrind? - goa - 09-10-2006 Mukkus Wrote:Weet je wat echt hard is? Mijn ochtendlijke tampeloeris waarmee ik de wekker uit sla. - Mukkus - 09-10-2006 goa Wrote:Mukkus Wrote:Weet je wat echt hard is? Die bedoel ik ook. Heb jij de wekker ook aan de andere kant van de slaapkamer staan? - FC Petr - 09-10-2006 goa Wrote:Mukkus Wrote:Weet je wat echt hard is? :roll: Ik weet genoeg. - Berend Botje - 09-10-2006 - Treesong - 09-10-2006 Dugarry Wrote:Treesong Wrote:Dugarry Wrote:En wat wil je daarmee zeggen, alwetende Treesong? Nee hoor, ik had een creatieve bui... ik vond em wel aardig gelukt :wink: - Treesong - 09-10-2006 FC Petr Wrote:Treesong, probeert zijn manipulerende ballebek gedrag weer eens uit, helaas Ploppie, je bent als sloeber geboren en eenmaal een sloeberrrrr........ :| Dat jij het verkeerd ziet, is natuurlijk geen grote verrassing :lol: - Winstonicus - 09-10-2006 is er al een site waar je. vragen in moet vullen zodat je kan zien waar je het beste op kan stemmen :roll: - goa - 10-10-2006 De stemwijzer is voor sloebers die te lui zijn om een krant te lezen. - Winstonicus - 10-10-2006 geen tijd voor de krant, stemwijzer is echt wel handig om er bij te gebruiken - goa - 10-10-2006 Winstonicus Wrote:geen tijd voor de krant Nee tuurlijk, en dat lezen verleer je op een gegeven moment ook he? :waf: - FC Petr - 10-10-2006 Treesong Wrote:FC Petr Wrote:Treesong, probeert zijn manipulerende ballebek gedrag weer eens uit, helaas Ploppie, je bent als sloeber geboren en eenmaal een sloeberrrrr........ :| Verrassend antwoord. - Dugarry - 10-10-2006 De pedo partij doet definitief niet mee met de verkiezingen. Vlaams Belang is wel weer groter geworden, heeft de verkiezingen gewonnen, maar is niet meer de nr.1 in Antwerpen (slechts 33,5 procent). Wouter Bos en Jan Marijnissen deden afgelopen zaterdag mee aan een druiventest. Ze kwamen beide als beste uit de bus. - Gerben Zonderland - 10-10-2006 Dugarry Wrote:Herman Finkers: "Wouter Bos en Jan Marijnissen deden afgelopen zaterdag mee aan een druiventest. Ze kwamen beide als beste uit de bus." Jattert! :wink: - Dugarry - 10-10-2006 Beter goed gejat dan slecht verzonnen hè. Iets wat veel meer forummers, voornamelijk uit onze hoofdstad, zouden moeten doen. :razz: - Bocaloca - 10-10-2006 - Berend Botje - 10-10-2006 CDA= Commissarissen, Directeuren, Aandeelhouders. - Marshall - 10-10-2006 Een ouwetje maar hij blijft wel redelijk de sfeer aangeven... - Treesong - 10-10-2006 FC Petr Wrote:Treesong Wrote:FC Petr Wrote:Treesong, probeert zijn manipulerende ballebek gedrag weer eens uit, helaas Ploppie, je bent als sloeber geboren en eenmaal een sloeberrrrr........ :| Voortaan gewoon eerst kijken voor je gaat vuilbekken, stakker - Ricochan - 10-10-2006 Van deze dag maar een nationale feestdag maken nu die gore pedo's niet aan de verkiezingen mee mogen doen. - Treesong - 10-10-2006 Ricochan Wrote:Van deze dag maar een nationale feestdag maken nu die gore pedo's niet aan de verkiezingen mee mogen doen. :roll: - Dugarry - 10-10-2006 Bocaloca Wrote: Ga eens snel een ceedeetje van Madonna opzetten, ouwe forumleaguedirecteur. |