The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25


- Vietjes - 21-08-2007

Ik heb er nu een paar gepromoveerd naar het eerste en het beste wat ik gezien heb is een slecht scoren. Die jongen haalde in een goede vorm 4 sterren bij de jeugd.

Ik geloof dat die YP niet zoveel goeds gaat brengen. Het beste wat ik in huis heb is denk ik een redelijke verdediger. Als ik weer ouderwets ga pullen dan heb ik veel vaker een beter resultaat. Moet je eens kijken hoeveel gassies er rond lopen, al ontslagen zijn en gescout zijn!!

Ik ga zeer waarschijnlijk weer lekker old fashioned pullen.


- Sjeffer - 21-08-2007

De jonkies die je gepromoveerd hebt, hadden die al een melding gekregen van de trainer dat ze 'klaar' waren voor een overstap naar het hoofdteam?
Ben er al achter dat te vroeg promoveren idd alleen maar slechte spelers oplevert, zelf wacht ik dan ook maar even met het overhevelen naar de A-selectie. Liever 18-jarige spelers i.p.v. 17-jarige prutsers.


- Jansoe - 21-08-2007

Zo´n soort melding bedoel je, Sjeffer?

2007 22:45
Wedstrijd Mel Zwaaf: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!


- Vietjes - 21-08-2007

Maar een prutser van 17 zal ondanks training never de nooit niet redelijk zijn op z'n 18e. Als die scouts nou eens op de proppen kwamen met spelers die jij wilt dat ie scout wordt het een ander verhaal maar dat heb ik nog niet mee mogen maken.

Ik zie liever direct dat ik een prutser in huis heb gehaald dan bloed zweet en tranen in een misschien verhaal (bijhouden van statistieken enz.) en dan nog niks krijgen.

Ik ben om, gewoon pullen. Ik laat de boys lekker 17 worden, promoveer ze naar het 1e pak diegene die evt de moeite waard zijn en ga pas weer een opleiding starten als er ook daadwerkelijk vruchten geplukt kunnen worden.

Die eerste tot en met 4e weeks seizoenspulls zijn imo trouwens toch veel leuker en spannender.


- Sjeffer - 21-08-2007

Jansoe Wrote:Zo´n soort melding bedoel je, Sjeffer?

2007 22:45
Wedstrijd Mel Zwaaf: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!

Nope, meer dit soort quotes:

Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?

Hij werkt hard tijdens de trainingsessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.

Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.

Je moet gaan nadenken over zijn toekomst. Ik denk dat hij naar de eerste selectie moet om zijn spel verder te ontwikkelen. Of dat een goed plan is? Dat kan alleen jij bepalen.

Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?


Op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jeugdopleidingfederatie.nl">http://www.jeugdopleidingfederatie.nl</a><!-- w --> (leuke fed trouwens) staan meer van dit soort onderzoekjes, erg interessant om door te lezen. Mits je natuurlijk je jeugdteam houdt. :razz:


- Bocaloca - 22-08-2007

Heb een 17 jarige die 5.5 / 6 sterren haalt als middenvelder. VOor een mid is dat redelijk wat. Zit te twijfelen


- kooltje - 22-08-2007

ik kan nog niet eens een speler promoveren. volgens mij speel ik al lang een seizoen met me jeugdteam.
krijg je een melding ofzo wanneer je kan gaan promoveren?


- Bocaloca - 22-08-2007

na 100 dagen in je jeugd en 17 jaar


- Jansoe - 22-08-2007

Bocaloca Wrote:na 100 dagen in je jeugd en 17 jaar

Na 112 dagen in je jeugd volgens mij. Gewoon 1 volledig seizoen..


- EB Sports - 06-09-2007

Kan ik me nog inschrijven in jullie jeugdcompetitie?


- Adder - 06-09-2007

Het staat er niet meer, maar FC Adder is de 1e kampioen!

feli voor mezelf.
EB, Bumme heeft de rechten, dus stuur hem een pb of zoiets


- Jansoe - 08-09-2007

Kun je mooi voor mij invallen, EB..

Feli Adder als eerste SD Jeugdkampioen =D>


- Antidote - 08-09-2007

Gefeliciteerd met het winnen van de eerste SD jeugdcompetitie Adder!

Zelf heb ik me terug getrokken uit de competitie. Zit nu tijdelijk bij een andere competitie totdat een paar spelers de leeftijd hebben om te promoveren en dan kap ik er definitief mee. Het was leuk, maar absoluut geen meerwaarde voor mij.


- Bakke - 08-09-2007

Same here. Ik heb er vrij veel tijd in gestoken, maar nu ben ik het zat. Promoveerde zojuist het enige echte supertalent, aanvaller die 6,5 ster haalde en volgens de coach 'in no time 'redelijk' op het gebied van scoren zou worden.' Nou, dat klopt... hij is 17 jaar en 0 dagen (daarom promoveerde ik 'm vandaag), heeft redelijk scoren. Maar verder? Alle stats rampzalig en een TSI van fucking 20. Die levert me minstens 15k op, maar daar doe ik het niet voor. Na vandaag is HYU ter ziele.


- Jansoe - 08-09-2007

Ik had dus exact hetzelfde Bakke. Alleen zou die van mij in no time goed worden op scoren.. (werd gescout toen hij 15 was)

Promoveer ik hem heeft die matig scoren en matig of redelijk passen....

Oude systeem dus, dat heeft me ook wel eens geluk opgebracht dit seizoen (1,1 miljoen of zo met 2 pulls :lol: )


- Vietjes - 09-09-2007

Heb de jeigdopleiding de nek omgedraaid. Ging zojuist weer scouten, kreeg weer een looser aangeboden en scout 2 zei voor de derde week op rij dat ie niks meer voor me had. :letitallout:

Dikke lul 3 bier, deze jongen gaat weer lekker elke zondagochtend met frisse hoop op die welbekende button klikken. Ik heb m'n mazzeltjes er al mee gehad en wie weet, hoe minder er gepulled wordt omdat er meer opgeleid wordt hoe meer leuks er onder de knop zit...


- EB Sports - 09-09-2007

Begrijp ik het goed dat er geen nieuwe seizoen komt voor SD Ultra's jr.?


- EB Sports - 09-09-2007

Vietjes Wrote:Heb de jeigdopleiding de nek omgedraaid. Ging zojuist weer scouten, kreeg weer een looser aangeboden en scout 2 zei voor de derde week op rij dat ie niks meer voor me had. :letitallout:

Dikke lul 3 bier, deze jongen gaat weer lekker elke zondagochtend met frisse hoop op die welbekende button klikken. Ik heb m'n mazzeltjes er al mee gehad en wie weet, hoe minder er gepulled wordt omdat er meer opgeleid wordt hoe meer leuks er onder de knop zit...
Ik blijf wel wachten met promoveren totdat de coach zegt dat hij klaar is met het trainen van een speler en misschien komt er nog een nieuwe update zodat het opleiden in de nieuwe jeugdopleiding weer interessant wordt.


- Bakke - 09-09-2007

Tja EB, dat zal wel. Trek je net de stekker uit, realiseert HT zich dat het iets moet verbeteren om de nieuwe jeugdopleiding niet te laten floppen. Hoewel ik eerst mijn twijfels had over het nut ervan, heb ik me toch laten verleiden een jeugdopleiding te starten. Het heeft me werkelijk allesbehalve winst gebracht.


- Bocaloca - 09-09-2007

de competitie bevat een beetje weinig deelnemende ploegen nu?


- kooltje - 11-09-2007

ik wil me inschrijven..nodig me uit! (504414) want kan zo niet in de competitie komen


- Vietjes - 11-09-2007

Wel kut dat het niveau van de zaakwaarnemers na stoppen jeugdopleiding zwak is... :x


- Bocaloca - 13-09-2007

wel kut dat er niemand zich inschrijft voor onze competitie f niemand uitgenodigd wordt.
Zo kunnen onze jeugdspelers niet eens trainen


- Vietjes - 13-09-2007

Das zeker zwaar kut zeg! Misschien moet je ook maar kappen met die kut jeugdopleiding :wink:


- Bakke - 14-09-2007

Boca, jij had samen met Adder wel één van de talentvolste teams in de SD (CT)Jeugdcompetitie, heb jij wel spelers die het aanzien waard zijn nádat je ze promoveerde?


- Bocaloca - 15-09-2007

ik heb er slechts 1 gepromoveerd ( een prutser) en de talenten die ik wil promoveren ga ik zondag eens doen en dan de week erop nog eentje.
heb nog geen melding gehad dat ze uitgetraind zijn of iets dergelijks


- Birger - 15-09-2007

naar het schijnt moet je wachten totdat je zo'n melding gekregen hebt.
Anders krijg je dus 'monoskills' (lees: spelers die op 1 ding slecht-zwak hebben en al de rest rampzalig)


- Forever - 15-09-2007

Kreeg z'on melding bij mijn keeper. Maar hij moet nog 17 worden. Dus wachten

Quote:Om eerlijk te zijn denk ik niet dat Lucien Hehenkamp nog veel beter zal worden hier, ongedacht de training die we hem geven. Hij lijkt een grens te hebben bereikt in zijn ontwikkeling.

7 sterren in redelijke vorm. Verwacht dat hij dan wel redelijk moet kunnen keepen. Loop ik eigenlijk dan nog steeds het risico dat zijn skills tegenvallen, doordat hij jong gepromoveerd wordt?


- Bocaloca - 15-09-2007

Volgens mij een stuk minder omdat je die melding hebt gekregen


- Bocaloca - 16-09-2007

aangezien ik nu drie talenten in de verdediging heb lopen binnenkort maar eens overstappen van trainingsvorm. Dit wel als mijn talentje de melding heeft gekregen uitgetraint te zijn ( dit zal bijna zijn)