The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Zagreb, Joburg en Santiago - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Zagreb, Joburg en Santiago (/showthread.php?tid=5845)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 02-02-2011

kooltje Wrote:Beck gaat prima. Had hem bij jou wel verwacht Ad....
Karol Beck?! Misschien Andreas, maar ik zag deze pot als 50-50 en had dan liever Soeda.

Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 02-02-2011

beslis 't maar Rainer!

Klasse Dabul, door nu!

Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011

5 potjes met belangen. leuk zo'n weekje met 3 kleine toernooien!

Soeda 4-3!

Ga nou eens breaken, Go!

Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Overdune - 02-02-2011

Soeda kom op nou man. Fucking Schuettler, waar hebben we het over. Icon_evil

Op dit moment gaat 't overal op service.

Lopez heeft al 5 aces geslagen in 2 games...

Kut Duitser!

Ad Wim Wrote:Lopez heeft al 5 aces geslagen in 2 games...

8 in 3 :Big Grin

Lekker Go!

Jaaa lekker Go! Nu is die ouwe geknakt!

Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011

Soeda! Nu is Beck nog belangrijker want dan zijn er in ieder geval kansen de volgende ronde...

Re: Zagreb, Joburg en Santiago - _Tampie - 02-02-2011

Beck heeft een 0-30 voor de set!

kooltje Wrote:Soeda! Nu is Beck nog belangrijker want dan zijn er in ieder geval kansen de volgende ronde...

Voor Go ja! Hakkuh

Klasse Marchenko! =D>

Kom op Mayer! Vlammen!

Dat van Tipsa is trouwens wel lelijk, zeker omdat die Devvarman 22x gekozen is en nu natuurlijk ook van Huta wint. Slechte keus die beloond gaat worden.

Overdune Wrote:Dat van Tipsa is trouwens wel lelijk, zeker omdat die Devvarman 22x gekozen is en nu natuurlijk ook van Huta wint. Slechte keus die beloond gaat worden.

cry !

Lees nog maar eens eventjes terug waarom ik Tipsa niet heb genomen en Devvarman wel.

Karol! =D>

Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Dat van Tipsa is trouwens wel lelijk, zeker omdat die Devvarman 22x gekozen is en nu natuurlijk ook van Huta wint. Slechte keus die beloond gaat worden.

cry !

Lees nog maar eens eventjes terug waarom ik Tipsa niet heb genomen en Devvarman wel.

Vertel?

Overdune Wrote:
Haggie Wrote:

cry !

Vertel?

Te lui om terug te lezen he :wink: !

Tipsa heeft aangegeven dat hij moeite had met het hoogteverschil waar gespeeld werd, 1700meter hoogte. Hij was benieuwd hoe dit ging lopen.
Aangezien ik al geen fan van hem ben, hij tegen huta moest en met devvarman een moeilijke 2e ronde heeft, heb ik hem laten vallen en devv genomen.

Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:

cry !

Vertel?

Te lui om terug te lezen he :wink: !

Tipsa heeft aangegeven dat hij moeite had met het hoogteverschil waar gespeeld werd, 1700meter hoogte. Hij was benieuwd hoe dit ging lopen.
Aangezien ik al geen fan van hem ben, hij tegen huta moest en met devvarman een moeilijke 2e ronde heeft, heb ik hem laten vallen en devv genomen.

:8:

Ik ben ook geen fan van Tipsa, in tegendeel, maar alles voor de punten. Wink Normaal gesproken is Huta natuurlijk een toploting en met daarna een dramatische Devvarman was dit een no-brainer. Maar feli hoor Wink, mooi geresearcht.

Tipsa moet zich natuurlijk wel schamen. Hij heeft geloof ik nog nooit een ATP-toernooi gewonnen, krijgt ie 't op een presenteerblaadje aangereikt en verliest ie van de nummer 100 zoveel vd wereld in de 1e ronde. Hij kan het elke top 10 speler lastig maken maar dit verliest ie dan weer. Hoe wisselvallig kan je zijn.

Ach wat is research!? Huta twitterde exact hetzelde over de hoogte. En om nou voor zo'n bericht dé titelkandidaat die minder dan 1000 euro kost te laten vallen gaat me wat te ver.

Soeda gaat 'm deze game beslissen. Steppie verdiend het om de TB te winnen, doe 't ook maar dan!

4-2 Soeda! Steppie maakt er een potje van in de TB.

Lekker Go!
Kom op Lopez belangrijke tiebreak...

Go Hakkuh

Dat dat ATP scorebord nog steeds een ace aangeeft voor Dancevic als Lopez hem zojuist geslagen heeft is echt niet meer van deze tijd...Maar dat terzijde...

Mayer pakt de andere tb...lijkt me wel goed...heb beide niet...

centre court Wrote:Ach wat is research!? Huta twitterde exact hetzelde over de hoogte. En om nou voor zo'n bericht dé titelkandidaat die minder dan 1000 euro kost te laten vallen gaat me wat te ver.

Ach ik roep ook alleen maar wat Haggie graag wil horen. Wink