The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
's-Hertogenbosch / Eastbourne - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: 's-Hertogenbosch / Eastbourne (/showthread.php?tid=6507)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - centre court - 22-06-2012

Ryan!

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Mist - 22-06-2012

(19-06-2012, 01:19 PM)Mist Wrote: Ebden is wel balen, ik was helaas net te laat om hem in te ruilen voor Harrison. Ben bang dat dit een frustrerend weekje gaat worden, met name door mijn eigen gekloot vlak voor de deadline.
Wordt toch wel pijnlijk nu.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - andre - 22-06-2012

(22-06-2012, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: Kohli tankt, ik vreesde al zoiets na die regen gisteren.
Kloteweek, hopelijk wint Seppi het toernooi niet.
Heb je eens een keer niet de hoogste score van iedereen in de top 10? Met dat geklaag begin je op Stille te lijken.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Ad Wim - 22-06-2012

Haha, grapjas.

Sjezus, die Paire zeg. Pakt een set, maar mist nu helaas wel 15-40 meteen.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - buurs - 22-06-2012

Kappen ad

Begint heeeel irritant te worden

Je hebt gewoon een goede week en toch schade beperkt houden en klagen

Ik spreek je (jullie) nog wel als Seppi morgen het toernooi gewonnen heeft. Dan verlies ik een paar honderd punten op een aantal mensen in de top 10. Ter vergelijking, ongeveer net zoveel als ik met RG won.
Ik ben dan overigens de eerste die aangeeft dat ik zelf een verkeerde keuze heb gemaakt. Zou je ook eens moeten doen.

En heb jij het ajb niet over 'heel irritant'...

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Stille - 22-06-2012

Haha die Ad! cry Je wint al weken/maanden met de grooste dosis geluk op de concurrentie. Dan kan het eens een keertje minder gaan he

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - mindlight - 22-06-2012

(22-06-2012, 05:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik spreek je (jullie) nog wel als Seppi morgen het toernooi gewonnen heeft. Dan verlies ik een paar honderd punten op een aantal mensen in de top 10. Ter vergelijking, ongeveer net zoveel als ik met RG won.
Ik ben dan overigens de eerste die aangeeft dat ik zelf een verkeerde keuze heb gemaakt. Zou je ook eens moeten doen.

Maar dit "ik spreek jullie morgen wel", vooruitlopend op een nog niet gerealiseerd resultaat, komt wel wat Stille-iaans over. Het vervolg van de post overigens niet.

In dit geval ben ik het wel met Stille en Buurs eens, dit begint irritant te worden.

Als Seppi het toernooi wint (zo ver is het nog lang niet), verlies je op de best scorende uit de top 10 (Buurs) 197 punten, terwijl je op een aantal anderen wint.
En als Seppi nu uitgeschakeld wordt, verlies je maar liefst 37 punten op Buurs en haal je dik winst op een aantal anderen.
Ter vergelijking, In Indian Wells verloor ik 1127 punten op Buurs en in Miami verloor ik 509 punten op Buurs.

(22-06-2012, 05:52 PM)mindlight Wrote:
(22-06-2012, 05:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik spreek je (jullie) nog wel als Seppi morgen het toernooi gewonnen heeft. Dan verlies ik een paar honderd punten op een aantal mensen in de top 10. Ter vergelijking, ongeveer net zoveel als ik met RG won.

Maar dit "ik spreek jullie morgen wel", vooruitlopend op een nog niet gerealiseerd resultaat, komt wel wat Stille-iaans over. Het vervolg van de post overigens niet.
Bij mij wel. Door over max. 197 punten verlies op 1 iemand (en tegelijkertijd een grotere winst op anderen) te gaan klagen.

(22-06-2012, 05:52 PM)mindlight Wrote:

Nu ik het zo terug lees, heb je wel een punt, maar ik zet er iig nog een 'als' ipv al meteen te doen alsof de hele wereld onder mijn voeten vandaan valt.

(22-06-2012, 05:59 PM)andre Wrote: In dit geval ben ik het wel met Stille en Buurs eens, dit begint irritant te worden.

Als Seppi het toernooi wint (zo ver is het nog lang niet), verlies je op de best scorende uit de top 10 (Buurs) 197 punten, terwijl je op een aantal anderen wint.
En als Seppi nu uitgeschakeld wordt, verlies je maar liefst 37 punten op Buurs en haal je dik winst op een aantal anderen.
Ter vergelijking, In Indian Wells verloor ik 1127 punten op Buurs en in Miami verloor ik 509 punten op Buurs.

Ja joh, ga een week met twee 250s even met een tms vergelijken.

Verder kan het me niet zoveel schelen dat je het met hen eens bent of wat zij vinden.
Ik maak tactisch de verkeerde keuzes en daar baal ik van. Want het kost me punten. Of ik dan 10 of 200 verlies en wat ik daarvan vind, is aan mij, lijkt me.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Atlanta - 22-06-2012

Nou, come on Ryan. Zou een welkome verrassing zijn!

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - centre court - 22-06-2012

Klasse Seppi. 7-5.Eusa_clap

Windwedstrijd. Ballen vliegen alle kanten op. Jammer dat eurosport gestopt us met uitzenden

Klasse Seppi!

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Atlanta - 22-06-2012

Mag toch aannemen dat A-Rod deze pizzabakker even van de baan veegt morgen.

(22-06-2012, 06:11 PM)Ad Wim Wrote: Ja joh, ga een week met twee 250s even met een tms vergelijken.

Verder kan het me niet zoveel schelen dat je het met hen eens bent of wat zij vinden.
Ik maak tactisch de verkeerde keuzes en daar baal ik van. Want het kost me punten. Of ik dan 10 of 200 verlies en wat ik daarvan vind, is aan mij, lijkt me.
Je vergelijkt zelf een week met twee 250s met een GS, dus dan is die vergelijking met een tms ook niet raar.
En als het aan jou is wat je er van vindt, moet je het ook niet hier posten. Als je het post moet je er rekening mee houden dat er een reactie op kan komen. Als je bij een speeltuintje gaat wonen, moet je ook niet klagen dat je krijsende kinderen hoort.

Reacties zijn prima, daar is het een forum voor, maar ik vind daarvan wat ik wil en ik ga daar geen rekening mee houden met mijn posts.
Volgens mij doen verdomd weinig mensen dat, jij incluis met je ridicule posts af en toe.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - centre court - 23-06-2012

Seppi wint dat morgen wel. 7-6 6-3 oid.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - kooltje - 23-06-2012

wordt de stand helemaal niet meer bijgewerkt?

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Stille - 23-06-2012

Idd kolemans. Valt mij trouwens op dat er de laatste weken vrij summier updates zijn

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - mindlight - 23-06-2012

Volgens mij doet het malafide organisatiecomité toch vrij regelmatig een update. Het leek vanochtend wat erger dan het was, ivm 2 rondes op 1 dag in Eastbourne. Inmiddels zijn de updates gedaan.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - Atlanta - 23-06-2012

Kooltje pakt het goud; gefeliciteerd!

Dames en heren, het is ANDY-time!

Wat is Seppi slecht zeg. Wat een fouten!

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - kooltje - 23-06-2012

(23-06-2012, 10:13 AM)Atlanta Wrote: Kooltje pakt het goud; gefeliciteerd!

Top!
Had ik niet verwacht met Gasquet, Melzer,Ebden en Kubot in mijn team...
Seppi en Roddick maken blijkbaar "alles" goed.

RE: 's-Hertogenbosch / Eastbourne - centre court - 23-06-2012

Roddick dus toch moeten nemen. Blijkbaar vond iedereen Querrey te tricky.

Mooi! Ik zag weer vlagen van de oude Roddick; prima wedstrijd gespeeld.

Gefeliciteerd Kooltje!