The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Masters Cup Shanghai 2006 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Masters Cup Shanghai 2006 (/showthread.php?tid=1297) |
- _Tampie - 17-11-2006 kuiper Wrote:buurs Wrote:Over 5 minuten moet ik weer naar de les.... #-o Je houdt hem per sms op de hoogte? - Tripplexxx - 17-11-2006 _Tampie Wrote:centre court Wrote:dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8: Slaap je nog wel een beetje goed? :wink: - centre court - 17-11-2006 _Tampie Wrote:centre court Wrote:dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8: nalbi gaat echt geen potten breken hoor, heb alles van hem gezien geloof ik deze week. puur geluk dat roddick met een offday tegenover hem stond. hij verliest de halve finale op zeker. heeft ook nog eens trieste familieomstandigheden en zal dus niet wakker liggen van een verlies in de halve finale. - kuiper - 17-11-2006 _Tampie Wrote:kuiper Wrote:buurs Wrote:Over 5 minuten moet ik weer naar de les.... #-o Ja per 2 games ongeveer. - centre court - 17-11-2006 2-2. wat een spanning. ook voor de mannen op de baan natuurlijk. - _Tampie - 17-11-2006 centre court Wrote:_Tampie Wrote:centre court Wrote:dan krijgen we wel een enorme kraker met nadal-federer natuurlijk. een rechtstreeks duel om de zege in TM. :8: Nalbandian schrijf ik pas af als hij in het vliegtuig zit. Die kan zomaar de vorm te pakken hebben om dit toernooi nog te winnen. - centre court - 17-11-2006 0-30 op de service van davy nu. - centre court - 17-11-2006 Davy *3-3 *0-40. Dit zal de beslissing wel zijn al miste nadal in de 1e set ook een 0-40. - centre court - 17-11-2006 *4-3 nadal. - centre court - 17-11-2006 5-3 nadal. davy is gezien. - kuiper - 17-11-2006 5-4 - Tripplexxx - 17-11-2006 Ik wilde net reageren op je berichtje Tampie, maar je was wat voorbarig met je conclusie....daarom maar even gewist? - _Tampie - 17-11-2006 Ja, haha, ik zag dat Davy nog spartelde. Ik zet hem zo terug. - _Tampie - 17-11-2006 Toch sterk gespeeld van Buurs. Nu al. Federer nemen had voor hem in geen enkel geval geloond: Federer-Blake-Robredo = winst voor mij Federer-Roddick = winst voor mij Federer-Davydenko = winst voor mij etc Federer-Nadal = als Nadal wint morgen is zijn huidige team beter Federer-Nalbandian = alleen voldoende als Nalbandian het toernooi wint, en dan redt hij het ook met zijn huidige team Met Federer in zijn team was hij dus in geen geval beter af geweest dan zonder Federer. Ook als Federer nu het toernooi wint. Gewaagd en goed gespeeld; 3 halve finalisten en nu maar hopen op een slippertje van Federer. Als Federer mijn vertrouwen niet waarmaakt kan ik dan alleen maar concluderen dat Buurs met deze goed doordachte taktiek de titel TM 2006 volledig verdient (hoe zuur het dan ook zal zijn). - centre court - 17-11-2006 davy miste nog een bp toen nadal serveerde voor de wedstrijd maar daarna maakte nadal 't goed af. - centre court - 17-11-2006 Er van uitgaande dat Robredo niet met 2-0 van Blake wint hebben we dus morgen: Nalbandian-Blake en Federer-Nadal als halve finales. Schitterend toch. En wat een spanning zit er nog op. - kuiper - 17-11-2006 buurs is met zweet in de handen de les uitgelopen en heeft met mij per telefoon live de laatste punten beleeft. Het is toch wat om TM zo te beleven!!! - _Tampie - 17-11-2006 kuiper Wrote:buurs is met zweet in de handen de les uitgelopen en heeft met mij per telefoon live de laatste punten beleeft.:lol: :lol: Bij mij komt er ook niet bijzonder veel uit mijn handen het afgelopen half uur. - _Tampie - 17-11-2006 Behalve zweet dan - _Tampie - 17-11-2006 centre court Wrote:Er van uitgaande dat Robredo niet met 2-0 van Blake wint hebben we dus morgen: Als Blake met 2-0 verliest is hij nog groeps-eerste. 3) The final standings of each group shall be determined by the first of the following methods that apply: a) Greatest number of wins; b) Greatest number of matches played; c) Head-to-head results if only two (2) players are tied, or if three (3) players are tied, then: etc. blabla - Tripplexxx - 17-11-2006 Finale dus Federer- Blake. :wink: - centre court - 17-11-2006 Blake krijgt flink smeer maar heb 't idee die hij 't liefst zo snel mogelijk in bed wil liggen. - centre court - 17-11-2006 nog mensen belangen bij blake-robredo? - buurs - 17-11-2006 _Tampie Wrote:Toch sterk gespeeld van Buurs. Nu al. Dank je. Jij hebt door je verrassende keuze's mij ingehaald, dus jij verdient die 1e plaats ook wel een beetje... :8: - buurs - 17-11-2006 kuiper Wrote:buurs is met zweet in de handen de les uitgelopen en heeft met mij per telefoon live de laatste punten beleeft. Het was echt ontzettend spannend... Bedankt Kuip, voor het op de hoogte houden :8: - Tripplexxx - 17-11-2006 buurs Wrote:_Tampie Wrote:Toch sterk gespeeld van Buurs. Nu al. Gaan we sentimenteel worden ![]() - buurs - 18-11-2006 En nog steeds geen sport 1 :letitallout: - buurs - 18-11-2006 Over een kwartiertje gaat het beginnen [-o< - _Tampie - 18-11-2006 Het duurt nog even, Bjorkman/Mirnyi - Damm/Paes is nog bezig, 3-3 in de derde. Ik kan de eerste set volgen, daarna moet ik weg..... pas aan het eind van de middag ben ik weer terug. Jammer, maar ik zal de apotheose dus niet live meemaken. Ook niet als morgen Federer-Nalbandian de finale is, want dan moet ik voetballen. - _Tampie - 18-11-2006 Ach misschien maar beter voor mijn gezondheid. |