The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Deelnemers - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: Deelnemers (/showthread.php?tid=1337) |
Re: Deelnemers - gittermaster - 17-01-2011 kleine update gittermaster: Henk Lips speelt bij Allstars in Canada (67 interlands) zoon Lion Lips speelt bij FSAA in Canada NR12EU: Giel van de Poel speelt bij Allstars in Canada (29 interlands) Mukkus: Milad Acda = Bram de Melker speelt Allstars in Canada Devlin: Jelle de Leede speelt bij Houten in Nederland Box: Sjaak Born speelt bij Allstars in Canada (26 interlands) zoon Wouter Born speelt bij FSAA in Canada Forever: Levi de Wit speelt bij F.E.B.O. in Nederland FredNaaigaren: Cas Oosterhuis speelt bij F.E.B.O. in Nederland Lamme Lennie: Hemmo Beukman speelt bijAllstars in Canada El Parasito: Wiebe van IJperen speelt bij Baas in België in België Bumme: Jonas Boer speelt bij H.B.O.K. in Nederland Winstonicus: Siem Koutstaal speelt bij Hardcore Chemistry U19 in Nederland ------------------------------------------------------------------ Kooltje: Emil Adriaanse speelt bij FC CT in Nederland Lib: Martin Cleton speelt bij FC CT in Nederland Ronnie D.: Ronald van Leeuwaarde speelt bij H.B.O.K. in Nederland Adder: Andy Korte speelt bij Allstars in Canada Voyou: Sjonnie Renirie speelt bij FC CT in Nederland Boca: Willem Willems speelt bij FC CT in Nederland Mac: Gerko Jaspers speelt bij FC CT in Nederland Depor: Pafnucy de Nijs speelt bij FC CT in Duitsland Gerben Zonderland: Koen van Groningen speelt bij FCH in Nederland en verhuurd aan The Pink Almighty in Egypte. Antidote: Kay Bleeker speelt bij Allstars in Canada Farmersmother: Jimmy van Loon speelt bij FC CT in Nederland (3 U-18 interlands) Dre: Andre Sandino speelt bij FC CT in Nederland Royalty: Anthony Dover speelt bij FC CT in Nederland Aragorn:Ruud Rijs speelt bij De La Bu in Bosnie Re: Deelnemers - Ronnie D. - 17-01-2011 gittermaster: Henk Lips speelt bij Allstars in Canada (67 interlands) zoon Lion Lips speelt bij FSAA in Canada NR12EU: Giel van de Poel speelt bij Allstars in Canada (29 interlands) Mukkus: Milad Acda = Bram de Melker speelt Allstars in Canada Devlin: Jelle de Leede speelt bij Keeprini II in Nederland Box: Sjaak Born speelt bij Allstars in Canada (26 interlands) zoon Wouter Born speelt bij FSAA in Canada Forever: Levi de Wit speelt bij Dutch Carnaval in Georgië FredNaaigaren: Cas Oosterhuis - Free Lamme Lennie: Hemmo Beukman speelt bij Allstars in Canada El Parasito: ![]() Bumme: Jonas Boer speelt bij Keeprini II in Nederland Winstonicus: Siem Koutstaal speelt bij The Black Almighty in Hong Kong ------------------------------------------------------------------ Kooltje: ![]() Lib: ![]() Ronnie D.: Ronald van Leeuwaarde speelt bij PI in Nederland Adder: Andy Korte speelt bij Allstars in Canada Voyou: Sjonnie Renirie speelt bij HT United in Nederland Boca: ![]() Mac: ![]() Depor: ![]() Gerben Zonderland: Koen van Groningen speelt bij FCH in Nederland en verhuurd aan The Pink Almighty in Egypte. Antidote: Kay Bleeker speelt bij Allstars in Canada Farmersmother: Jimmy van Loon speelt bij FCH in Nederland Dre: Andre Sandino speelt bij FCH in Nederland Royalty: Anthony Dover speelt bij HT United in Nederland Aragorn: Ruud Rijs speelt bij FC Almere in Nederland Re: Deelnemers - sphera - 17-01-2011 gittermaster: Henk Lips speelt bij Allstars in Canada (67 interlands) zoon Lion Lips speelt bij FSAA in Canada NR12EU: Giel van de Poel speelt bij Allstars in Canada (29 interlands) Mukkus: Milad Acda = Bram de Melker speelt Allstars in Canada Devlin: Jelle de Leede speelt bij Keeprini II in Nederland Box: Sjaak Born speelt bij Allstars in Canada (26 interlands) zoon Wouter Born speelt bij FSAA in Canada Forever: Levi de Wit speelt bij Dutch Carnaval in Georgië FredNaaigaren: Cas Oosterhuis - Free Lamme Lennie: Hemmo Beukman speelt bij Allstars in Canada El Parasito: ![]() Bumme: Jonas Boer speelt bij Keeprini II in Nederland Winstonicus: Siem Koutstaal speelt bij The Black Almighty in Hong Kong sphera: Randal Zomer, speelt bij Houten in Nederland (zoon Ron Zomer speelt bij Koka Jrs in Letland) ------------------------------------------------------------------ Kooltje: ![]() Lib: ![]() Ronnie D.: Ronald van Leeuwaarde speelt bij PI in Nederland Adder: Andy Korte speelt bij Allstars in Canada Voyou: Sjonnie Renirie speelt bij HT United in Nederland Boca: ![]() Mac: ![]() Depor: ![]() Gerben Zonderland: Koen van Groningen speelt bij FCH in Nederland en verhuurd aan The Pink Almighty in Egypte. Antidote: Kay Bleeker speelt bij Allstars in Canada Farmersmother: Jimmy van Loon speelt bij FCH in Nederland Dre: Andre Sandino speelt bij FCH in Nederland Royalty: Anthony Dover speelt bij HT United in Nederland Aragorn: Ruud Rijs speelt bij FC Almere in Nederland Re: Deelnemers - Ronnie D. - 18-01-2011 Mis er trouwens nog eentje zag ik. dspenkel; Dennis Koot bij HT United Re: Deelnemers - Gerben Zonderland - 09-02-2011 Ik zie dat Bumme toch een doorstart heeft gemaakt met een zoon: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=93140">http://www.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=93140</a><!-- m --> Re: Deelnemers - Bumme - 28-02-2011 Gerben Zonderland Wrote:Ik zie dat Bumme toch een doorstart heeft gemaakt met een zoon: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=93140">http://www.footstar.org/ver_jogador.asp?jog_id=93140</a><!-- m --> Kan ik geld overmaken van vader naar zoon? Re: Deelnemers - gittermaster - 28-02-2011 zekers... Maar ik dacht dat Jonas het eindstation was ![]() Re: Deelnemers - Gerben Zonderland - 01-03-2011 gittermaster Wrote:zekers... Maar ik dacht dat Jonas het eindstation was Ik ook, daarom maakte ik er ook melding van. :cheers: Re: Deelnemers - Bumme - 16-03-2011 Ik heb alleen gezegd dat ik Jonas nooit zou reseten............. Maar voor de draad ermee: hoe maak ik geld van Jonas over naar mijn zwarte adoptiezoon zodat hij een betere trainer kan huren? Re: Deelnemers - gittermaster - 16-03-2011 trainer huren? Dat hoeft al lang niet meer vriend ![]() Ik weet niet precies waar bij jou de financiele pagina is (ik heb een winkel en dan ziet t er wat anders uit) maar vanaf daar kun je gewoon heel makkelijk geld transfereren naar kleine Jonas. Re: Deelnemers - sphera - 16-03-2011 Volgens mij gaat dat via Player --> Relationships --> Son (rechts in beeld) Re: Deelnemers - Mukkus - 16-03-2011 Bumme Wrote:zwarte adoptiezoon Is dit niet het resultaat van een gezellig samenzijn van Jonas Boer en Gerda Havertong? Re: Deelnemers - Gerben Zonderland - 16-03-2011 Mukkus Wrote:Bumme Wrote:zwarte adoptiezoon Ik hoop voor Jonas dat het een samenzijn met Beyoncé of Rihanna ofzo was. :cheers: Re: Deelnemers - Bumme - 18-03-2011 sphera Wrote:Volgens mij gaat dat via Player --> Relationships --> Son (rechts in beeld) Thanks! Re: Deelnemers - Bumme - 18-03-2011 gittermaster Wrote:trainer huren? Dat hoeft al lang niet meer vriend Ow oke, veel geld is dus geen manier om sneller beter te worden? Pa heeft net een tonnetjes overgeboekt naar zoon, iemand enig idee hoe ik dit zo goed als mogelijk kan besteden? Re: Deelnemers - Box Brother - 18-03-2011 Bumme Wrote:gittermaster Wrote:trainer huren? Dat hoeft al lang niet meer vriend Wat ga je doen met je zoon? Als hij veldspeler is zou ik items kopen met veel conditie (mijn zoon heeft een shirt waarmee hij +10 conditie krijgt) zodat hij minder fitness verliest in een wedstrijd daardoor effectiever trainen... Voor de rest zou ik pas items kopen als je team dat nodig heeft... Re: Deelnemers - Adder - 20-03-2011 gitter al benaderd, ik stop sowieso aan het einde van het seizoen. Bijna alle online spellen staan op een laag pitje bij me, want FM 2010 vreet ontzettend veel tijd( en ik vind het ook erg leuk). Re: Deelnemers - Gerben Zonderland - 05-05-2011 gittermaster: Henk Lips speelt bij Allstars in Canada (67 interlands) zoon Lion Lips speelt bij FSAA in Canada NR12EU: Giel van de Poel speelt bij Allstars in Canada (29 interlands) Mukkus: Milad Acda = Bram de Melker speelt Allstars in Canada Devlin: Jelle de Leede speelt bij Keeprini II in Nederland Box: Sjaak Born speelt bij Allstars in Canada (26 interlands) zoon Wouter Born speelt bij FSAA in Canada Forever: Levi de Wit speelt bij Dutch Carnaval in Georgië FredNaaigaren: Cas Oosterhuis - Free Lamme Lennie: Hemmo Beukman speelt bij Allstars in Canada El Parasito: ![]() Bumme: Jonas Boer speelt bij Keeprini II in Nederland Winstonicus: Siem Koutstaal speelt bij The Black Almighty in Hong Kong sphera: Randal Zomer, speelt bij Houten in Nederland (zoon Ron Zomer speelt bij Koka Jrs in Letland) ------------------------------------------------------------------ Kooltje: ![]() Lib: ![]() Ronnie D.: Ronald van Leeuwaarde speelt bij PI in Nederland Adder: Andy Korte speelt bij Allstars in Canada Voyou: Sjonnie Renirie speelt bij HT United in Nederland Boca: ![]() Mac: ![]() Depor: ![]() Gerben Zonderland: Koen van Groningen speelt bij FCH in Nederland. (14 interlands) Antidote: Kay Bleeker speelt bij Allstars in Canada Farmersmother: Jimmy van Loon speelt bij FCH in Nederland Dre: Andre Sandino speelt bij FCH in Nederland Royalty: Anthony Dover speelt bij HT United in Nederland Aragorn: Ruud Rijs speelt bij FC Almere in Nederland |