The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
"Het Afonso A.-topic" - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: "Het Afonso A.-topic" (/showthread.php?tid=1737) |
- Amor Fati - 05-09-2007 Dit stond er ook nog onder: De situatie is er niet naar om schouderklopjes te geven! Hoe kun je nou opdraven bij een gelegenheid waar supporters die geleid worden door nazistische overtuigingen, er niet voor terugdeinzen deze sportman te beledigen, zoals in de straten van Heerenveen gebeurt? Nu kunnen we ze zeker aanklagen, ik voel me namelijk niet geleid door nazistische overtuigingen :x - Mukkus - 05-09-2007 Amor Fati Wrote:Dit stond er ook nog onder: En die laatste zin is helemaal flauwekul. Op de weblog van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.afonso9.com">http://www.afonso9.com</a><!-- w -->, heeft een niet te traceren bezoeker van die site de woorden 'monkeyboy' genoemd. Als Alves racistisch beledigd wordt in 'de straten van Heerenveen', dan doe je dan meteen aangifte lijkt mij? Kortom: Alves verkopen voor een miljoen of 9, daarna de filmrechten van deze hele soap verkopen aan Hollywood voor 11 miljoen. Zo pak je ook de gewenste 20 miljoen. AZ: 14,5 miljoen bieden gespreid te betalen over 5 jaar. Hadden ze moeten accepteren, maar wel tegen een nog hogere woekerrente die Dirk S. doorberekend aan zijn leenklanten. - Flixieluv - 05-09-2007 :eeeek: Wat een hond is die Freitas! Ik zeg smaad, wat een ongelooflijk trieste zak. Alves heeft echter wel het IQ van een broodrooster en een ruggegraat als een tuinslang als hij zich door dit soort crap laat opnaaien. Mijn advies: Alves met kracht door Dingsdag de gouden schoen (sideways) in z'n hol laten proppen, en daarna (met schoen in z'n hol) contract laten uitdienen als fulltime vervangpop voor de vrijetrappendummy van H'veen. IK HEB GEZEGD! - Mukkus - 05-09-2007 Quote:sc Heerenveen maant supporters tot kalmte <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=spYcp0ZB4nM">http://www.youtube.com/watch?v=spYcp0ZB4nM</a><!-- m --> :8: (geweldig nummer overigens.....) - de nieuwe - 05-09-2007 Quote: Alves met kracht door Dingsdag de gouden schoen (sideways) in z'n hol laten proppenZe moeten die schoenen proppen in al die sukkels die beweren "de belangen te behartigen" van Alves. Zij zijn i.m.o. degenen die de boel zo laten escaleren. - de nieuwe - 05-09-2007 Op voetbalzone: Quote:SC Heerenveen doet er alles aan om Afonso Alves binnenkort weer in de armen te kunnen sluiten, maar de Braziliaanse spits heeft duidelijk geen trek in een Friese knuffel.Das wel heel [gay] , of komt daar ook een schaap bij kijken, Mukkus? :wink: - Mukkus - 05-09-2007 de nieuwe Wrote:Op voetbalzone:Quote:SC Heerenveen doet er alles aan om Afonso Alves binnenkort weer in de armen te kunnen sluiten, maar de Braziliaanse spits heeft duidelijk geen trek in een Friese knuffel.Das wel heel [gay] , of komt daar ook een schaap bij kijken, Mukkus? :wink: Dat zou je aan degene vragen, die dat post op voetbalzone. Hoe moet ik dat nou weten? overigens uit de telegraaf: Quote:Ineens was hij niet ziek, zwak en misselijk. Op de ââ¬â¢on-Braziliaanseââ¬â¢ tijd van 08.45 uur stond Afonso Alves gisterochtend keurig in de rij voor het Amerikaanse consulaat in Amsterdam. Natuurlijk weer samen met een adviseur. Want alleen een visum ophalen is voor deze profvoetballer blijkbaar niet mogelijk. En dat had de 26-jarige aanvaller wel nodig om dit weekeinde met Brazilië uit te komen tegen de Verenigde Staten. Lekkere (onbedoelde?) actie van de zaakwaarnemer(s)..... Lang stuk, maar interessant om te lezen. - de nieuwe - 05-09-2007 Mukkus Wrote:Jij bent niet zo into Friese knuffels? Ik dacht, ik vraag het een expert.de nieuwe Wrote:Op voetbalzone:Quote:SC Heerenveen doet er alles aan om Afonso Alves binnenkort weer in de armen te kunnen sluiten, maar de Braziliaanse spits heeft duidelijk geen trek in een Friese knuffel.Das wel heel [gay] , of komt daar ook een schaap bij kijken, Mukkus? :wink: - Mukkus - 05-09-2007 de nieuwe Wrote:Mukkus Wrote:Jij bent niet zo into Friese knuffels? Ik dacht, ik vraag het een expert.de nieuwe Wrote:Op voetbalzone:Quote:SC Heerenveen doet er alles aan om Afonso Alves binnenkort weer in de armen te kunnen sluiten, maar de Braziliaanse spits heeft duidelijk geen trek in een Friese knuffel.Das wel heel [gay] , of komt daar ook een schaap bij kijken, Mukkus? :wink: Wij zijn expert in schapenneuken, niet in schapenknuffelen. - de nieuwe - 05-09-2007 LOL Maar to the point: inderdaad een interessant stuk om te lezen. Dit sterkt mij inderdaad in de veronderstelling dat met name allerlei vage figuren om Alves heen verantwoordelijk zijn voor alle rotzooi in deze "affaire". - Mukkus - 05-09-2007 De reacties op wat voor zijn weblog door moet gaan zijn ook interessant om te lezen. Vooral de verbondenheid in Nederland van supporters van verschillende clubs. Als je die reacties leest, zal hij (als hij weer aan spelen toekomt) in elk stadion in Nederland uitgefloten worden. Met de woorden van slavernij, vergelijking van nazi's in Nederland etc.etc. probeert zijn zaakwaarnemer een reactie van Heerenveen-kant uit te lokken. Dat lukt niet, maar getuige de vele reacties krijgt hij nu heel nederland over hem heen. De site: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.afonso9.com">http://www.afonso9.com</a><!-- w --> - Peter - 06-09-2007 "Dirk Scheringa sprak niet de waarheid over telefoongesprek" Riemer: "Als hij zelf op de avond voordat de transferdeadline verstreek niet naar de kaartvereniging was gegaan, was het misshien wel rondgekomen. Scheringa heeft doen voorkomen alsof hij er met onze directeuren niet kon uitkomen, maar hij had zelf beter bereikbaar moeten zijn" "Scheringa belde mij op met de vraag of de uitlatingen voor AZ bedoeld waren. Toen heb ik gezegd: ik heb geen behoefte gehad om namen van clubs of zaakwaarnemers te noemen. Maar wie de schoen past, trekke hem aan. En aan het feit dat hij de volgende ochtend aan de lijn hing, zou je kunnen opmaken dat hij zich misschen wat schuldig voelde." - waf - 06-09-2007 Peter Wrote:"Dirk Scheringa sprak niet de waarheid over telefoongesprek" ah, hij doelde dus op az EN op zaakwaarnemers. is dat ook weer duidelijk. - Mukkus - 06-09-2007 Heerlijke cynische site, dat Abelenstra.com; Quote:sc Heerenveen geeft persconferentie over 'bestuursstructuur' Ben benieuwd of misschien de nieuwe voorzitter wordt benoemd. Of geven ze wat (meer) duidelijkheid in de 'Alves-gate'? - Voyou - 06-09-2007 En nu is alles opeens weer goed.. :roll: Alles koek en ei tussen Heerenveen en Alves 06/09/2007 18:19 Afonso Alves heeft zowaar weer een dag meegetraind bij SC Heerenveen. De Friezen ontkennen dat de verhouding met de topscorer van vorig seizoen lijdt onder zijn regelmatige afwezigheid en de oorlogstaal op de website van de Braziliaan. Heerenveen meent dat Afonso Alves het hoofd op hol wordt gebracht door zaakwaarnemers en begeleiders zoals Wagner Augusto. Die persvoorlichter beschuldigde de club ervan Alves als een slaaf te behandelen. Bovendien zouden de fans van Heerenveen nazistisch zijn. Het positieve gedrag van Afonso Alves op de velden van Heerenveen doet de club denken dat de situatie veel gunstiger is dan Augusto schetst. 'Hij maakte met iedereen een praatje zoals hij dat anders ook doet.' En: 'We hebben dan ook goede hoop dat Alves zijn hoofd weer helemaal op voetbal gericht is', legt directievoorzitter Yme Kuiper uit de website van Heerenveen. 'We weten vrijwel zeker dat de uitingen op de website van Afonso niet door hem aangestuurd worden. Wij hebben Afonso juist leren kennen als een prima kerel. Niemand is hier bij gebaat. Heerenveen niet, maar ook zeker Afonso niet.' De manier om weer tot een gezonde relatie te komen, is simpelweg alle opruiende teksten te negeren, meent Kuiper. 'Wij wensen hier op een Heerenveen-waardige manier mee om te gaan door er verder geen aandacht aan te besteden. Wij hopen dat onze supporters het voorbeeld van de club volgen.' Afonso Alves gaat vrijdag naar Amerika om zich aan te sluiten bij de Braziliaanse nationale ploeg, die oefent tegen Mexico en de Verenigde Staten. 'We hebben gezien zijn houding de verwachting dat hij op de afgesproken tijd terugkeert, maar op de achtergrond, zo weten we, zijn ook andere krachten werkzaam, dus zekerheid hebben we niet', voegt Kuiper toe. Alves is teleurgesteld dat hij deze zomer geen nieuwe club heeft gevonden. De trefzekere spits stond bij veel clubs in de belangstelling, maar geen enkele kwam tot een akkoord met Heerenveen. AZ was de laatste die een serieuze poging waagde. - de nieuwe - 06-09-2007 ow, er was me al iemand voor..... Inderdaad :roll: - kooltje - 06-09-2007 gaat ie in de winterstop weer lopen zeiken zeker...triest - Mukkus - 06-09-2007 Tsja.... Quote: Afonso Alves: ,,Of ik blijf? Ja, natuurlijk!'' - Peter - 09-09-2007 Hij is iig fit genoeg om in de basis van Brazilië te starten tegen de V.S. - Ekslem - 10-09-2007 Geblesseerd uitgevallen.... - Gerben Zonderland - 10-09-2007 Ekslem Wrote:Geblesseerd uitgevallen.... last van aanstelleritis? - Ricochan - 11-09-2007 En wat is het alves nieuws van de dag? - Mukkus - 11-09-2007 Hij heeft zijn contract bij Heerenveen ingeleverd en gaat nu iets compleet anders doen! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.afonsoalves.com/index.php?lang=en">http://www.afonsoalves.com/index.php?lang=en</a><!-- m --> - Bredanaar - 11-09-2007 hij heeft zelfs een andere look aangenomen. Plastische chirurgie? :razz: - Mukkus - 11-09-2007 Bredanaar Wrote:Plastische chirurgie? :razz: Nee, Gert-Jan Verbeek was vroeger een redelijk goede amateurbokser. - Ricochan - 11-09-2007 Mukkus Wrote:Bredanaar Wrote:Plastische chirurgie? :razz: redelijk? hij was volgens mij zelfs nederlands kampioen ! - Bocaloca - 13-09-2007 Brazilië wint, Afonso Alves scoort Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 13 september om 07:39 Dankzij twee treffers in de laatste tien minuten heeft Brazilië woensdagavond in Boston het oefenduel tegen Mexico gewonnen (3-1). De winnaar van de Copa America slaagde er drie jaar lang niet in om de Midden-Amerikaanse opponent een nederlaag toe te brengen. Twee minuten voor rust scoorde Juan Carlos Cacho op aangeven van Nery Castillo de openingtreffer, maar Brazilië kwam op slag van rust op gelijke hoogte. Uit een corner van Ronaldinho had doelman Guillermo Ochoa geen antwoord op de inzet van Kleber. Na rust kwam de jonge Mexicaanse ploeg goed voor de dag, maar redde Ochoa zijn ploeg meerdere malen. Daarnaast haalde Andrés Guardado een inzet van Gilberto Silva van de lijn. Tien minuten voor tijd profiteerde Brazilië van een fout van Rafael Márquez. De verdediger wist een voorzet van Maicon niet goed weg te werken, waardoor Kaká zijn ploeg eenvoudig op voorsprong zette. Vier minuten voor tijd nam invaller Afonso Alves de derde treffer voor zijn rekening. De Brazilianen speelden overigens door de rode kaart voor Elano de laatste tien minuten met tien man. Daarnaast kregen vijf spelers een gele kaart en werd bondscoach Dunga in de laatste minuut naar de tribune gestuurd - Ekslem - 13-09-2007 Alves is dus niet meer blessee. Ben benieuwd of ie meedoet tegen Exc. - Peter - 13-09-2007 Mooi gokje om hem op te stellen. :-k - Vret Mien Gras - 13-09-2007 Straks heeft Alves weer last van haargroei op zijn grote teen, of een ontsteking aan zijn oorschelp, of een opgezwollen knokkel, of een ingescheurde linkerpink nagel, waardoor hij dus niet kan voetballen en zich afmeld. |