The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Basel / Lyon / St. Petersburg - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Basel / Lyon / St. Petersburg (/showthread.php?tid=3853) |
Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 soderling naar 4-2 =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 22-10-2008 Ook de break in de tweede set! =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 22-10-2008 Nou kom op Fernando!! Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Christophe mist in de tweede set 3 kansen voor de beslissing :| Soderling heeft hem wel binnen. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Chiel-Montagne - 22-10-2008 Die Belg moet natuurlijk wel eens wat breakpoints gaan benutten. En Soderling inderdaad eenvoudig naar de zege. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 5 games voor Ascione slechts, dat maakt die BV voor de kwartfinale een stuk interessanter... Ollie mist meteen bp ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Chiel-Montagne - 22-10-2008 Ad Wim Wrote:Ollie mist meteen bp Het zit in de familie. De teller bij Christophe staat inmiddels op vijf. edit: ah, het zesde punt is wel raak. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 Soderling overtuigt =D> nu direct een hele belangrijke in Basel!!! hup kohl!!! Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Chiel-Montagne Wrote:Juist =D>Ad Wim Wrote:Ollie mist meteen bp Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Vliegen gaat ook lekker tegen de one-day-fly =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 22-10-2008 Prima Vliegen =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Chiel-Montagne - 22-10-2008 Vliegen - Petzschner verschijnt ook opeens op het scorebord bij de Atp: 4-1* in het voordeel van de Belg. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 Sinds wanneer kan Vliegen weer tennissen? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Mooi, Christophe wint. Als Ollie dat voorbeeld nou even volgt, zit ik meteen goed voor de kwartfinale van de poll. St Pete staat alleen stil bij mij nu... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 mindlight Wrote:Sinds wanneer kan Vliegen weer tennissen?Sinds ie weer fit is en in de challengers iedereen eraf tikt... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Chiel-Montagne - 22-10-2008 Golubev - Rochus 2-1* (30-30) op bwin. Nu zelfs bp Golubev. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Ah, we zijn weer terug nu. Ollie vorige game ook weer 2 bps gemist #-o Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Sinds wanneer kan Vliegen weer tennissen?Sinds ie weer fit is en in de challengers iedereen eraf tikt... Ohh ok, even gemist. Heeft wel een erg dramatisch jaar erop zitten namelijk. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 VLIEGEN!! Weer eentje die Buursmans mist en Omyaca en ik hebben \ ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - omyaca - 22-10-2008 Prima Soderling! Verdasco en Vliegen beginnen ook goed. =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Godver, Ollie nu zelf wel gebroken, dit gaat helemaal de verkeerde kant op... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 Verdasco mag dit ook niet verliezen natuurlijk :wink: Andreev zometeen ff Kohlie eraf tikken en ik ben blij Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - omyaca - 22-10-2008 buurs Wrote:Soderling overtuigt =D>Zou Kohl na zes mislukte pogingen dan eindelijk een keer van Andreev gaan winnen? :-k Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 Idd, hup Andreev =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 Ad Wim Wrote:Godver, Ollie nu zelf wel gebroken, dit gaat helemaal de verkeerde kant op... Dan schakel ik jou met de poll uit, terwijl ik dat nou juist niet wil :-k Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 Haggie Wrote:VLIEGEN!! Weer eentje die Buursmans mist en Omyaca en ik hebben \ mijn laatste wissel was: bohli, elgin en vliegen eruit kohl erin :oops: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Haggie Wrote:Nee, en ik ook niet en van mag mag Ollie juist winnen voor FTM.Ad Wim Wrote:Godver, Ollie nu zelf wel gebroken, dit gaat helemaal de verkeerde kant op... Laten we dan maar hopen dat Ollie dit nog recht trekt... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 buurs Wrote:Haggie Wrote:VLIEGEN!! Weer eentje die Buursmans mist en Omyaca en ik hebben \ Des te meer... HUP ANDREEEEEEEEV ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Chiel-Montagne - 22-10-2008 Hup, Philipp & Philipp. : ![]() 'one day fly' verprutst in ieder geval al drie breakpoints in de openingsgame van de tweede set. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 omyaca Wrote:buurs Wrote:Soderling overtuigt =D>Zou Kohl na zes mislukte pogingen dan eindelijk een keer van Andreev gaan winnen? :-k kutzooi. ik zie het nu pas. dat is het nadeel dat ik mijn team op m'n mobiel heb gemaakt. niet naar hth gekeken.... ![]() |