The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Montreal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Montreal (/showthread.php?tid=4695)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009

Pfff, a win is a win zullen we maar zeggen...

Re: Montreal - mindlight - 12-08-2009

Nou inderdaad, en hij groeit nog wel gedurende het toernooi. Vooralsnog ga ik met een tevreden gevoel richting bed.

Whehe gelukkig zette ik nog even Troicki-Ferrer op voor het pitten. Wat een raar mannetje is dat eigenlijk.

Ik ook wel, niemand kwijt vandaag en een hoop veelgekozen gasten weg.

En Djoko heeft nog 1 ronde om in te komen en tegen Roddick hoeft ie ook niet geweldig te zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat ie ineens heel goed gaat spelen als je dit gezien hebt...

Re: Montreal - centre court - 12-08-2009

Djoko gaat er gewoon af tegen Isner. \Big Grin/

Klasse Murray, Golubev, Falla, JCF, Haas en Hernych! =D> =D>

Re: Montreal - Haggie - 12-08-2009

gelukkig heb ik de vier halve finalisten nog, de rest is klote Hakkuh

Re: Montreal - kooltje - 12-08-2009

Haas schakelt Karlo uit..Prima!
Federer ziet er wat moeizaam uit als ik de cijfers bekijk...Al ziet zijn eerste service percentage en winners daarmee er goed uit. 71% en 40 van de 46 punten daarop. Vaak geven deze cijfers aan hoe Roger ervoor staat.
Hernych wel erg simpel langs Benneteau, als Potro maar op zijn hoede is vandaag.

Roddick, Potro, Nadal en Tsonga vanavond voor het eerst de baan op. Ferrer lijkt in vorm dus meteen een goede test voor Nadal.

Haggie Wrote:gelukkig heb ik de vier halve finalisten nog, de rest is klote Hakkuh
2 toch maar...Davydenko en Potro...

Re: Montreal - Stille - 12-08-2009

WAT EEN TYFUS WEEK ! alweer 2 plekken gezakt in algemeen klassement Icon_twisted Till next week

Stille Wrote:WAT EEN TYFUS WEEK ! alweer 2 plekken gezakt in algemeen klassement Icon_twisted Till next week
Potro Murray en je hebt een prima week hoor...Toernooi nog maar net begonnen.

Potro heeft bijna iedereen dus daar maak ik geen verschil mee. Murray zie ik niet ver komen, het was slecht gisteren en niet in vorm

Inderdaad net begonnen en al 5 van de 9 man kwijt ](*,)

Re: Montreal - Haggie - 12-08-2009

kooltje Wrote:
Haggie Wrote:gelukkig heb ik de vier halve finalisten nog, de rest is klote Hakkuh
2 toch maar...Davydenko en Potro...

Verdasco en Tsonga worden de verrassingen!

Re: Montreal - buurs - 12-08-2009

Ad Wim Wrote:Ik ook wel, niemand kwijt vandaag en een hoop veelgekozen gasten weg.

En Djoko heeft nog 1 ronde om in te komen en tegen Roddick hoeft ie ook niet geweldig te zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat ie ineens heel goed gaat spelen als je dit gezien hebt...

Waar is dit op gebaseerd? :-k

Ik hoop het Hag. Als Verdasco maar de kwartfinale halen. Alles minder is een teleurstelling

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ook wel, niemand kwijt vandaag en een hoop veelgekozen gasten weg.

Tja Ad en Djoko. Hij heeft zo'n hoge pet van die jongen op. Zou ie ook posters van hem boven zijn bed hebben hangen? :Big Grin

Stille Wrote:
buurs Wrote:

Tja Ad en Djoko. Hij heeft zo'n hoge pet van die jongen op. Zou ie ook posters van hem boven zijn bed hebben hangen? :Big Grin

Weet ik wel zeker :8:

Tegen heel veel spelers had Djoko er gister uitgevlogen....

Maar dat geldt ook voor Murray Buurs.... Was redelijk vergelijkbaar qua niveau, of gebrek daaraan.

En ja, Djoko is een koning!

Murray heb ik niets van gezien en hij heeft idd heel veel bp tegen gehad.

Toch is de uitslag veel beter, terwijl hij ook nog tegen een veel betere speler speelde die in topvorm is.

Chardy was gisteren niet in topvorm hoor, die heb ik vaak beter zien spelen. Uitslag is wel wat beter, hoewel ze allebei in straight sets winnen natuurlijk. Dus zoveel scheelt het nou ook niet.

Maar goed, reken jij je maar rijk met een vroege uitschakeling van Djoko hoor =D>

En van Murray is bekend, dat hij in de 1e rondes altijd een minimaal niveau haalt met meestal een maximaal resultaat.

Bij Djoko is dit veel minder het geval.

mindlight Wrote:Chardy was gisteren niet in topvorm hoor, die heb ik vaak beter zien spelen. Uitslag is wel wat beter, hoewel ze allebei in straight sets winnen natuurlijk. Dus zoveel scheelt het nou ook niet.

Maar goed, reken jij je maar rijk met een vroege uitschakeling van Djoko hoor =D>

Ik reken me absoluut niet rijk met een vroege uitschakeling.

Ik zie een eventuele kwartfinale tegen Roddick nog steeds als 50-50.

Belangrijk hoe Roddick vanavond zijn 1e pot speelt.

Andreev is een heel lastige tegenstander voor hem, waarbij hij achter staat in hth.
Vanavond dus een goede graadmeter.

Gelukkig is van Murray ook bekend dat als de verwachtingen hoog oplopen, hij het toch niet waarmaakt Hakkuh

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Chardy was gisteren niet in topvorm hoor, die heb ik vaak beter zien spelen. Uitslag is wel wat beter, hoewel ze allebei in straight sets winnen natuurlijk. Dus zoveel scheelt het nou ook niet.

Ik reken me absoluut niet rijk met een vroege uitschakeling.

Ik zie een eventuele kwartfinale tegen Roddick nog steeds als 50-50.

Belangrijk hoe Roddick vanavond zijn 1e pot speelt.

Andreev is een heel lastige tegenstander voor hem, waarbij hij achter staat in hth.
Vanavond dus een goede graadmeter.

Nee, ik zie ondanks de laatste potjes Djoko toch wel als favoriet daar, zeker na de recente mentale dreunen die Roddick te verwerken heeft gekregen. Ik moet eerlijk gezegd zien dat hij vanavond wint.

mindlight Wrote:Gelukkig is van Murray ook bekend dat als de verwachtingen hoog oplopen, hij het toch niet waarmaakt Hakkuh

Dit is geen GS he :wink:

Dat klopt, maar wel een gelijkwaardige lineup. Murray heeft het ook altijd moeilijk met Davy, dus daar zie ik het al wel misgaan. Ook Federer is natuurlijk geen gegarandeerde winstpartij. Maargoed, hij is wel één van de favorieten, ik hoop dat hij weer hopeloos faalt, hoewel het natuurlijk wel mooi is als Nadal ineens nr 3 van de wereld is Hakkuh

Murray won zelfs op gravel van Davy :wink:

Zie die resultaten van Murray op HC in Noord-Amerika :eeeek:

Miami: Winst

Indian Well: RU

Cincinatti: Winst

Dan wordt het nu dus weer RU :wink:

Hopelijk tegen Roddick of Nadal [-o<

buurs Wrote:Murray won zelfs op gravel van Davy :wink:

Zie die resultaten van Murray op HC in Noord-Amerika :eeeek:

Miami: Winst

Indian Well: RU

Cincinatti: Winst

Ja, lekker selectief naar de H2H kijken is dit, Davy won tot 4 keer toe van Murray op HC.
Tsja, hij speelt vaak goed, maar dat biedt geen garanties natuurlijk.

Alle toppers hebben tot nu toe nog een slechte 1e ronde gehad. Federer die 10 games weggeeft tegen fucking Niemeyer is ook niet best hoor. En kijk naar Gonzo.