The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Status Tennispoll 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Status Tennispoll 2006 (/showthread.php?tid=481)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


- Genomico - 05-10-2006

Ik ben vanaf morgenmiddag een weekendje weg (en kom maandag pas terug), dus de update van de poll moet tot maandag wachten. Hieronder zet ik mijn voorspellingen van de halve en hele finales neer. (Waarschijnlijk zal ik die morgenvroeg nog 1x aanpassen.) Omdat het nogal complex is, heb ik er geen aparte topics van gemaakt. Jullie kunnen dus rustig doorpollen, mijn eigen voorspellingen zal ik er bij de verwerking wel tussen stoppen.

Halve finales:

1 in 2 Federer - Becker/Nieminen

2 in 2 Henman/Ancic - Lee

2 in 2 Gicquel/Serra - Melzer/Fish
--> Als Fish de halve finale haalt, wordt het 1 in 2

1 in 2 Clemens/Djokovic - Clement/Grosjean
--> Als Clemens in de halve finale komt, wordt het 2 in 2

Finales:

1 in 2 Federer/Becker/Nieminen - Henman/Ancic/Lee
--> Als Federer niet in de finale komt, wordt het 2 in 2, tenzij Nieminen in de halve finale gewoon regulair (dus niet door opgave) van Roger wint, dan blijft het 1 in 2.

2 in 2 Gicquel/Serra/Melzer/Fish - Clemens/Djokovic/Clement/Grosjean


Btw, ik ben São Paulo helemaal vergeten te feliciteren met zijn 2e weekoverwinning op rij!! Dus bij deze.


- Genomico - 15-10-2006

Zo heeft Merijn nog geen enkele weekoverwinning en zo 3 in 6 weken. Erg knap!! Gefeliciteerd.

De CR zal ik vanavond wel een keer updaten.


- Genomico - 22-10-2006

Mitch, gefeliciteerd met je weekoverwinning!! Maar toch even een groot compliment voor Jappiesevic. Voor het eerst meedoen en de 1e 2 rondes niet meegepolld en dan toch nog op slechts 1 punt eindigen van de nr. 1 =D>


- Jappiesevic - 22-10-2006

tja, als je alle 3e rondes, kwartfinales(op 1 set na), halve finales en finale goed voorspeld gaat het hard. :roll: maar ja, dat zal niet elke keer zo goed gaan, want zoveel winst sta ik ook niet bij de wedkantoren :Big Grin


- Mitch - 22-10-2006

Genomico Wrote:Mitch, gefeliciteerd met je weekoverwinning!! Maar toch even een groot compliment voor Jappiesevic. Voor het eerst meedoen en de 1e 2 rondes niet meegepolld en dan toch nog op slechts 1 punt eindigen van de nr. 1 =D>

Dank je.
En ik mag idd blij zijn dat Jappiesevic dus eerste twee rondes heeft gemist, net als Sao Paulo die de 3e ronde heeft gemist. :Big Grin

Werd overigens wel weer eens tijd voor een weekoverwinning, was weer lang geleden. Als oud-winnaar (de 1e!) van de tennispoll moet je eigenlijk toch meer van je laten blijken. Maar goed, in dit tempo kan ik misschien vader en zoon nog inhalen. :wink:


- Genomico - 26-10-2006

Update gedaan t/m de wedstrijden van woensdag.


- Genomico - 29-10-2006

Harry, ook gefeliciteerd met je weekoverwinning :wink:

Jappiesevic komt weer 1 punt tekort voor de weekoverwinning, maar dit keer heeft ie wel gewoon alle rondes meegedaan.

Met nog 3 weken te gaan, mag ik me nu bijna winnaar van de CR noemen. Volgende week heb ik aan een 10e plaats genoeg. Voor de laatste podiumplaatsen wordt nog hard gestreden tussen Mist, CC en Harry.


- centre court - 30-10-2006

Klasse Geno! =D>


- harry_bierdop - 30-10-2006

Met dank aan Merijn!

En Geno, vast feli :wink:


- Genomico - 04-11-2006

harry_bierdop Wrote:Met dank aan Merijn!

En Geno, vast feli :wink:

Dank je. De jaaroverwinning is binnen :Big Grin Voor de weekoverwinning wordt echter nog zwaar gestreden.


- Genomico - 06-11-2006

Omyaca, gefeliciteerd met de weekoverwinning. Al had je natuurlijk wel mazzel dat Davy de finale won :wink: :razz:


- Genomico - 14-11-2006

Harry en Mist geven wel heel gemakkelijk de strijd om de 2e plaats op. Maar CC heeft nog maar 4 pnt, dus misschien dat als ze vanaf nu inspringen nog wat kunnen doen.


- Mist - 14-11-2006

Nou ok, ik kwam dit weekend terug van een weekje vakantie en had niet gerealiseerd dat de Masters al zondag begonnen. Heb nu nog ff ingevuld, zie wel wat het verder wordt.


- centre court - 14-11-2006

CC wil nummer 2!! :-({|=


- Genomico - 20-11-2006

Iedereen bedankt voor de mailtjes, sms'jes, telefoontjes, Pb'tjes en kaartjes voor de weekoverwinning.

Vorig jaar is de Davis Cup finale niet gepolld. Gaan we dat dit jaar voor 5 wedstrijden en een totaalvoorspelling wel doen?


- centre court - 20-11-2006

Uiteraard!


- Genomico - 04-12-2006

Mailman, gefeliciteerd met de laatste weekoverwinning van het seizoen.

Ik hoop dat er voor volgend jaar weer genoeg deelname is om door te gaan. Zeker als er een aantal die aan het eind van het seizoen erbij zijn gekomen (zoals Ad Wim, Buurs en Jappiesevic) ook vanaf januari weer mee gaan doen. Ik ben weer bereid om de updates te verzorgen en hoop dat jullie daarover tevreden waren het afgelopen jaar.

Voor volgend jaar denk ik aan iets nieuws (extra's naast de huidige Champions Race) voor de pollers die vaak pollen, maar af en toe een weekje laten liggen. Ik heb het ooit al wel eens een keer voor de gein laten zien: Een medailleklassement. En dan denk ik nu aan een gouden medaille voor elke weekoverwinning. Een zilveren voor een 2e of 3e plaats en een bronzen voor een 4e of 5e plaats. (Zou ook nog zilver voor een 2e en brons voor een 3e plaats kunnen worden.) Misschien een leuke toevoeging?


- kuiper - 04-12-2006

Geno bedankt weer voor dit seizoen. =D> =D> =D> =D>


- centre court - 04-12-2006

Geno bedankt!


- Mist - 04-12-2006

Ja Tom bedankt voor het bijhouden en feli met de eindoverwinning!


- Genomico - 08-01-2007

Na lange twijfel heb ik besloten dit jaar niet met de poll mee te doen. Ik wil even een jaartje niet meer steeds om 3 uur 's nachts ergens een computer opzoeken om nog even wedstrijden te pollen wat me nogal vaak overkwam.

Ik wil echter nog wel gewoon de poll blijven bijhouden. Tenzij iemand zegt dat ie ook wel geintroduceerd wil worden hierin en een duoschap met mij wil aangaan of het zelfs helemaal wil overnemen na een tijdje.

Succes in ieder geval het komende seizoen en ik zal ongetwijfeld een keer een weekje meepikken.


- Genomico - 10-01-2007

Eerste update van het jaar is gedaan... Ad Wim gaat gelijk goed van start.


- centre court - 10-01-2007

Vind 't top van je dat je wel die updates doet Geno zonder zelf mee te pollen!! =D>

Vind 't ook jammer dat ik nu een zware concurrent kwijt ben. :razz:


- Genomico - 10-01-2007

centre court Wrote:Vind 't top van je dat je wel die updates doet Geno zonder zelf mee te pollen!! =D>

Vind 't ook jammer dat ik nu een zware concurrent kwijt ben. :razz:

Met Ad heb je er ongetwijfeld weer 1 bij.


- Ad Wim - 11-01-2007

Beetje jammer dat ik geen tijd had om de eerste partijen in Auckland te pollen gisteren, maar het gaat niet slecht.

Ook hier is mijn doelstelling de titel natuurlijk!


- Ad Wim - 17-01-2007

Ga je de poll van vorige week nog updaten Geno?


- Genomico - 17-01-2007

Ad Wim Wrote:Ga je de poll van vorige week nog updaten Geno?

O sorry, ik dacht dat ik dat al had gedaan :oops:


- Ad Wim - 18-01-2007

Maar nu heb je het nog steeds niet gedaan. En ik ook nog geen update van deze week :cry:


- Genomico - 18-01-2007

Wordt aan gewerkt!! Had even wat anders aan m'n hoofd, maar ga het vanavond (zo) doen!!


- Genomico - 18-01-2007

A.u.b.