The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
- Bocaloca - 21-06-2005 Duits Voetbal: Jong geleerd is oud gedaan! - Balthazar - 22-06-2005 ââ¬Â¢ Erwin Koeman haalt Alfred Schreuder terug en geeft De Graaf weer een kans. Gullit: 'Ja, zo word ik ook kampioen.' Ron van Golden ââ¬Â¢ Freddy Adu is nog geen Pelé. En Mateja Kezman nog geen Winston Bogarde. Barry Oosting ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.' Bjorn Derksen ââ¬Â¢ Adriaanse: 'Laat Adu maar eerst eens een paar jaar bij mij eieren komen zoeken!' John Hoenderop ââ¬Â¢ Charisteas: 'Ik ben geen typische Ajax-spits. Ik ben ook geen typische Ajax-speler. Verder ben ik ook geen typische spits. Eigenlijk ben ik niet eens een spits.' Ivo Swart ââ¬Â¢ Adolfo Bautista stak vier vingers op en kreeg een kopstoot, een trap, een tik en een fluim voor de kiezen. Volgende keer toch maar gewoon de middelvinger omhoog? Sander de Vaan ââ¬Â¢ Manchester United verandert bijnaam stadion definitief van Theatre Of Dreams in Park Of Dreams. Max Luiten ââ¬Â¢ Much Adu about Nothing? Karel Paul Stephan ââ¬Â¢ Met echte Nederlandse namen als Maduro, Owusu Obeyie, Tiendalli, Emanuelson, Afellay, Rajcomar en John kun je toch geen penalty's missen? Mark Hammecher ââ¬Â¢ Zal Schreuder het verschil maken tussen Gullit en Koeman? Geert Maessen ââ¬Â¢ Adu: 'Ik speelde als een krant'. Vandaar dat hij zo veel in het nieuws is. Lucas Lemmens ââ¬Â¢ Gullit: 'Wat me het meest teleurgesteld heeft, is dat Babel tegen me zei dat ik het niet ging redden als trainer betaaldvoetbal.' Jorrit Algra ââ¬Â¢ Riquelme Phantom? Matthijs Greidanus ââ¬Â¢ Freddy Adu, Adoei, Adieu, Aju, Houdoe of Adios? Max Galjaard ââ¬Â¢ De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X Paul de Bruijn zo'n slecht niveau heb ik nog niet vaak gezien!! mestal zit er wel een leuke bij maar nu - Bocaloca - 22-06-2005 vind die van park of dreams nog et leukste - waf - 22-06-2005 Balthazar Wrote:ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.' doorgaans is het veeeeel slechter. ik vind deze 3, en dan vooral de middelste, erg leuk, althans goed te pruimen. die park of dreams vind ik de slechtste. - Dugarry - 22-06-2005 De coach van Chili heeft de Nederlandse penalty's ook al ingevuld: X X X X X Paul de Bruijn :lol: - Mukkus - 22-06-2005 Fok...wa. Weer niet. - Bocaloca - 22-06-2005 waf Wrote:Balthazar Wrote:ââ¬Â¢ Babel: 'Ik ben geen typische Ajax-spits.' Charisteas, Anastasiou, Sonck, Gabrich, Machlas, Sibon: 'Wij ook niet.' maar jij bent lichtelijk bevoordeeld wegens anti ajax gevoelens :wink: - Quadrantula - 22-06-2005 Communisten zonder moeite al na 4 minuten door Duitse muur heen gebroken - Balthazar - 23-06-2005 ââ¬Â¢ Advocaat: De trainer, de wissel, de uitschakeling en het ontslag Bert van Doesburg waarom snap ik deze niet? - Mukkus - 23-06-2005 Balthazar Wrote:ââ¬Â¢ Advocaat: De trainer, de wissel, de uitschakeling en het ontslag Omat je uit Twente komt? - Balthazar - 23-06-2005 Leg het eens uit dan - Mukkus - 23-06-2005 Dan snap je hem nog niet. - Balthazar - 23-06-2005 aaaaaaaa toe dan!! - Mukkus - 23-06-2005 Eerst zeggen dat FC Twente een gigantische klote-club is en dat Twente aan Duitsland gegeven moet worden.... - Balthazar - 23-06-2005 Twente Goor is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8: - Bocaloca - 23-06-2005 en straks niet dit verwijderen of editen - Mukkus - 23-06-2005 Balthazar Wrote:Twente is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8: en VMG is een homo (maar dat mag ik niet vertellen.....) Hier maak je vrienden mee. Overigens geen flauw idee waar die grap in het Wereldje over gaat, en geen zin om me erin te verdiepen....... :8: - Balthazar - 23-06-2005 ow oke toch bedankt - boeskoolcity - 23-06-2005 Balthazar Wrote:Twente Goor is een gigantisch klote-club en moet aan Duitsland gegeven worden :8: :lol: - Bumme - 23-06-2005 Grap is een toespelling op het artikel dat op VI.nl staat met de titel: "De club, de trainer, de video en het ontslag" over het Trond Sollied en Club Brugge. - Kleine Jan - 24-06-2005 Speciaal voor Gerben :roll: Sollied: 'Ik vond een videoband toch persoonlijker als een smsje!' Michel Lopik - Bumme - 28-06-2005 Simon Czjammer en ze plaatsen deze: Simon Czjammer Anton Michels - zico - 28-06-2005 Quote:Barça breekt met traditie: rode broek nou daar valt toch wel wat mee te doen... Aangezien rood altijd wint - Mukkus - 28-06-2005 Bumme Wrote:Simon Czjammer Czjammer.... :wink: - Bumme - 28-06-2005 Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Simon Czjammer Een bummer in dat geval. - waf - 29-06-2005 Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz: - Dugarry - 29-06-2005 Feyenoord wil kampioen worden. - Bumme - 29-06-2005 Lionel Messias Omniworld haalt Anchorman Farina down en under - Mukkus - 29-06-2005 D'r zijn weer een aantal 'VI-waardigen' opgestuurd. - Bredanaar - 29-06-2005 waf Wrote:Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz: Als Feyenoord er â⬠20 miljoen bijdoet valt er altijd over te praten : |