The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
www.voetbalmaster.nl (forumsjupliek 1! = 500 roebels) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: www.voetbalmaster.nl (forumsjupliek 1! = 500 roebels) (/showthread.php?tid=867) |
- Treesong - 17-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Kut, vergeten te updaten. Hier hetzelfde... :| - Ricochan - 17-02-2007 Mijn inlog werkte ineens niet meer en kon dus ook niet updaten, ik heb de lotto gemaild maar geen reactie terug....i smell a rat ! Ze willen ons gewoon geen eerste laten worden ![]() Heb nu de cler als cappie en van gaal als coach. - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Ricochan Wrote:Mijn inlog werkte ineens niet meer en kon dus ook niet updaten, ik heb de lotto gemaild maar geen reactie terug....i smell a rat ! Ze willen ons gewoon geen eerste laten worden Klopt, ik kan ook al niet inloggen! - Ricochan - 17-02-2007 GVD zie je wel ! dat wordt een rechtzaak aanspannen! Is die moskovitz alweer terug? :wink: - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Het zit toch in het buitenland, dan zal hij wel ondergedoken zijn hier in Twente. Als ik hem tegenkom zal ik het hem vragen. - Bor de Wolf - 19-02-2007 Quote:Positie Poule klassement: 1 Punten: 4152.4 Aantal deelnemers: 17 Quote: - Treesong - 19-02-2007 Tis wel kiele kiele zeg... :roll: - Ricochan - 19-02-2007 Kunnen mensen nu al weer inloggen ??? - Bor de Wolf - 19-02-2007 Ricochan Wrote:Kunnen mensen nu al weer inloggen ??? Ja, anders had ik de stand niet kunnen weergeven.... - Ricochan - 19-02-2007 Ik kan die standen ook bekijken vanaf de hoofdpagina maar ik kan mijn team nog steeds niet openen ![]() - Bor de Wolf - 19-02-2007 Ricochan Wrote:Ik kan die standen ook bekijken vanaf de hoofdpagina maar ik kan mijn team nog steeds niet openen Geen probleem hier. Probeer een andere browsert. Ik kan bv niet inloggen met Netscape, maar wel met Explorer... - Ricochan - 19-02-2007 snap er geen reet van, ineens werkt het nergens meer, ik denk dat iemand mijn account gehacked heeft...en die lotto heeft nog steeds niet gereageerd.... - Treesong - 19-02-2007 Ricochan Wrote:ik denk dat iemand mijn account gehacked heeft... Vast weer die gasten van Zoutelande :!: - Vret Mien Gras - 19-02-2007 Ik kan ook nog steeds niet inloggen. Ik heb net gemaild. - Ricochan - 21-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Ik kan ook nog steeds niet inloggen. Ik heb nog steeds geen antwoord en kan ook nog steeds niet inloggen en password opvragen werkt ook nog steeds niet, hij herkent mijn inlognaam niet eens meer, ik denk echt nog steeds dat iemand onze accounts gehacked heeft... - Vret Mien Gras - 21-02-2007 Ricochan Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik kan ook nog steeds niet inloggen. Ik ook niet, nog steeds geen reply. Wat een kolere zooi, ik eis mijn geld terug. - Vret Mien Gras - 21-02-2007 Quote:VoetbalMaster ![]() - Bor de Wolf - 21-02-2007 Als ze slim zijn, kraken ze natuurlijk alleen mensen die in onze top vijf staan... - Treesong - 21-02-2007 Bor de Wolf Wrote:ze Zoutelande zeg ik je! ![]() - Ricochan - 21-02-2007 Bor de Wolf Wrote:Als ze slim zijn, kraken ze natuurlijk alleen mensen die in onze top vijf staan... Ik sta 6e ![]() En ik verdenk ook die zoutelande, laten we ze gaan kielhalen ! Nu moet AZ dan maar elke week winnen en de 0 houden :| - Vret Mien Gras - 22-02-2007 Ik heb nogmaals een mail gestuurd naar <!-- e --><a href="mailto:info@toto.nl">info@toto.nl</a><!-- e --> met de vraag of ik nog antwoord krijg op mijn vorige mailtjes? Als onderwerp schreef ik; Klantenservice??????? Hopelijk reageren ze nu eens. - v.v. Boom - 23-02-2007 Tja dan ben ik misschien ook het slachtoffer van hackende dorpsgenoten. Ik kan er ook al een tijd niet meer in. Gegevens onjuist etc. Best leuk als je Ten Cate als coach en Heitinga als captain heb.... Dat ze tegen Heracles geen punten pakten is al erg genoeg, maar om nou nog een week geen punten te hebben met die ajacieden, daar ben ik niet erg blij mee. - Ricochan - 23-02-2007 Dit is niet normaal, ik hoor al 2 weken niks, en er staat dat je ook de lotto kunt bellen maar dat kost 20 cent per minuut !!! Dan ben je dadelijk een vermogen kwaijt als ze je lekker ergens in de wacht zetten :letitallout: :letitallout: Dat wordt dus tot het eind van het spel met de cler en van gaal spelen ![]() TERING LOTTO ! - Treesong - 23-02-2007 Merkwaardig... ik kan gewoon inloggen ![]() - v.v. Boom - 23-02-2007 Wat ik wel vreemd vind is dat wanneer ik mn password op wil vragen, omdat dit zogenaamd niet juist is, mijn loginnaam te lang is voor in dat schermpje...... Nu begin ik te twijfelen aan mn loginnaam....... - Dre - 23-02-2007 Ik heb ook nergens last. - Ricochan - 23-02-2007 Dre Wrote:Ik heb ook nergens last. van? Maar het is dus niet bij iedereen :| - v.v. Boom - 23-02-2007 Ik heb een vermoeden dat het aan de lengte van de loginnaam ligt. Mijn loginnaam 13 letters lang en ik kan niet inloggen en mn loginnaam past niet in dat hokje bij "password vergeten". De loginnaam van mn broertje is 8 letters lang en daarmee kan ik zonder problemen inloggen. - Bor de Wolf - 23-02-2007 v.v. Boom Wrote:Ik heb een vermoeden dat het aan de lengte van de loginnaam ligt. Maar je broertje zit natuurlijk in de sjupliek van Zoutelande... - Ricochan - 23-02-2007 Mijn inlognaam is 11 letters en dat past prima ook bij vergeten, maar hij zegt gewoon dat die naam niet goed is en dat is onzin, ik heb de inlog ook gewoon bewaard en hij deed het altijd prima tot 2 weken geleden. |