The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
It's a Goal (Seizoen 2) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: It's a Goal (Seizoen 2) (/showthread.php?tid=90) |
- Antidote - 16-06-2005 Is dat zo....weer wat geleerd. Ik heb maar 1x voor 2dgn auto gebruik, maar ik kan me niet meer herinneren wat er precies allemaal gebeurde. Wel goed om te weten ivm de zomervakantie als ik weg ben. - Gerben Zonderland - 16-06-2005 Antidote Wrote:Is dat zo....weer wat geleerd. Ik heb maar 1x voor 2dgn auto gebruik, maar ik kan me niet meer herinneren wat er precies allemaal gebeurde. Wel goed om te weten ivm de zomervakantie als ik weg ben. Je kunt je team altijd uitbesteden. Ik neem het team van Peter onder mijn hoede als hij weg is, en er is vast wel iemand die dat ook voor jou wil doen... - Bocaloca - 16-06-2005 ik neem vanaf maandag het team van kezmania onder mijn hoede - Bocaloca - 16-06-2005 Asenal Boys (0) 0 - 2 (0) Bocaloca Forfeit Forfeit :lol: :lol: :lol: :lol: ze durven nie meer ![]() ![]() ![]() en lang leve de update, al mn spelerkes zijn weer bijna helemal fit vanavond vol met de a selectie ![]() - Kezmania - 16-06-2005 bocaloca Wrote:Asenal Boys Idem hier (alleen andere tegenstander) zo winnen is eigenlijk maar niks Ook hier alle spelers weer fit - Gerben Zonderland - 16-06-2005 Met maar liefst 4-1 gewonnen van de nummer 3 met alle 4 de goals van mijn beste spits die nu weer de toppositie van de topscorerslijst overgenomen heeft van mijn andere spits. Maar goed, doordat Dre ook blijft winnen, blijft het verschil 5 punten en als ik de tweede wedstrijd tegen hem win blijft er nog een gaatje van 2. :| Promotie lijkt echter nu wel zo goed als zeker, aangezien ik naast het potje tegen Dre (hoe vaak speel ik dit seizoen tegen die gast????) verder relatief makkelijke tegenstanders heb (op nog 1 team na) en het verschil met de nummer 3 is nu 5 punten en met de nummer 4 nog steeds 11. =D> - Guest - 16-06-2005 Ja zo makkelijk kom je niet van me af ![]() ![]() Zoals Gerben het al aangaf blijf ik lekker winnen ![]() - Matador! - 16-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:Met maar liefst 4-1 gewonnen van de nummer 3 met alle 4 de goals van mijn beste spits die nu weer de toppositie van de topscorerslijst overgenomen heeft van mijn andere spits. Maar goed, doordat Dre ook blijft winnen, blijft het verschil 5 punten en als ik de tweede wedstrijd tegen hem win blijft er nog een gaatje van 2. :| Hallo, EB! :lol: - Matador! - 16-06-2005 2-1 gewonnen overigens, ik heb het idee dat andere teams ook steeds betere spelers krijgen :wink: - cruijff - 16-06-2005 jaja 0-1 gewonnen.. ben van de laatste plek naar de 17e plaats gevlogen ![]() - Guest - 16-06-2005 Zo met de KLM of stiekem aan de red bull gezeten ![]() - Gerben Zonderland - 16-06-2005 Dre Wrote:Zo met de KLM of stiekem aan de red bull gezeten Oppassen voor een OD dan he? 20 blikjes in een etmaal is teveel! :wink: - Gerben Zonderland - 16-06-2005 Matador! Wrote:Hallo, EB! :lol: Hee, mag ik ook eens ergens een beetje succesvol in zijn? ![]() - Antidote - 16-06-2005 Mijn kansen op de titel zijn nu ook wel verkeken. Uit verloren met 3-2 van de koploper. Mijn achterstand is nu 4pnt en ik zie hem niet meer verliezen. Dan maar weer vlak achter hem promoveren. - cruijff - 16-06-2005 nee 3 bakken koffie vanmorgen ,zag ineens alles vliegen , zelfs mijn posities ![]() - Fabian - 16-06-2005 4e overwinning... !! :lol: =D> - Gerben Zonderland - 16-06-2005 Fabian Wrote:4e overwinning... !! :lol: =D> Op rij of in totaal? - Fabian - 16-06-2005 Op rij ! Goede week dus ! : ![]() - Gerben Zonderland - 16-06-2005 Fabian Wrote:Op rij ! Goede week dus ! : Jazeker, nog 1 en kansje op MvdW? Ik heb ook alweer 4 keer gewonnen als ik morgen met hetzelfde doelsaldo win als Dre pak ik weer een bekertje, net als vorige week. @ Matador: :wink: - Fabian - 16-06-2005 Als het lukt wordt het m'n eerste ! Sta nu wel mooi in de top 6 en draai steeds beter mee..... Gaat de goede kant op zo.... - gittermaster - 16-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:Fabian Wrote:Op rij ! Goede week dus ! : hmm, ik heb er ook 4 op rij gewonnen. Levert dat geld op als je MvdW wordt? - Matador! - 16-06-2005 gittermaster Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Fabian Wrote:Op rij ! Goede week dus ! : Nee, heb m al 3x gewonnen dit seizoen en je krijgt er geen stuiver voor :wink: - gittermaster - 16-06-2005 hehe, oke jammer, dus heb je geen moer aan ![]() - Gerben Zonderland - 16-06-2005 gittermaster Wrote:hehe, oke jammer, dus heb je geen moer aan Ach, het staat leuk in je prijzenkast. :8: - Voyou - 16-06-2005 Zo mijn mix van b-selectie/c-selectie heeft zich thuis geblameerd tegen de nummer laatst, 1-1 :oops: :oops: Mijn voorsprong is nu nog 6 punten, vannacht speelt de A-selectie weer, tegen de nummer 4 - Guest - 17-06-2005 jaja 2-1 gewonnen en puntverlies voor GZ en de trofee is voor mij ![]() - gittermaster - 17-06-2005 hehe, hier hetzelfde. eerste award na 3 weken spel is binnen. ![]() - Bocaloca - 17-06-2005 sinds wanneer krijgt iemand met 12 punten geen award en iemand met 11 punten wel de award en dat is nu al de 2e keer ![]() ![]() - cruijff - 17-06-2005 2-0 gewonnen ![]() - Matador! - 17-06-2005 0-2 gewonnen en na 2 nederlagen deze week verdien ik die award niet eens. |