The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) De Gouden Kooi - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) De Gouden Kooi (/showthread.php?tid=1097) |
- Treesong - 07-06-2007 Ach wel ja - Berend Botje - 07-06-2007 Treesong Wrote:goa Wrote:Hoewel die Jaap wel zijn eigen kots op kan eten heb ik vernomen Ik kots gelukkig nooit, hoe zou dat komen? - Ricochan - 07-06-2007 Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:goa Wrote:Hoewel die Jaap wel zijn eigen kots op kan eten heb ik vernomen 1. je drink nooit teveel 2. je hebt nog nooit iets verkeerd gegeten 3. je liegt ? - Treesong - 07-06-2007 Ricochan Wrote:Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:goa Wrote:Hoewel die Jaap wel zijn eigen kots op kan eten heb ik vernomen 4. je bent nooit door de duivel bezeten :a: - Ricochan - 07-06-2007 - Treesong - 07-06-2007 - Treesong - 07-06-2007 :8: - Matador! - 07-06-2007 Treesong Wrote:Vandaag in de VK een stukkie van de co-schrijver van onze populair-wetenschappelijke forumkammaraad goa over Jaap. =D> Reactie van Jaap: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=225468/dbid=7210/typeofpage=51230">http://www.tien.tv/web/show/id=549031/l ... page=51230</a><!-- m --> - Peter - 07-06-2007 [quote Jaap] Ik ga die Vittorio Busato (psycholoog en publicist, red.) eens even googelen. [/quote] Alstie maar niet op het forum terecht komt dan. :p - goa - 08-06-2007 Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:goa Wrote:Hoewel die Jaap wel zijn eigen kots op kan eten heb ik vernomen Ik denk dat dat komt omdat je heel erg verstandig bent en voorkomt dat je in verre vieze landen komt. Of daar altijd eet met je eigen (in plastic verpakte) bestek. Daarnaast ga je natuurlijk ook altijd heel verstandig om met drank. Drugs raak je uiteraard niet aan, maar een glaasje wijn kan best op zijn tijd. Maar we maken het niet te dol. Geniet, maar wel met mate! What happened to Stumpy Joe? Derek: Well, uh, it's not a very pleasant story..but, uh, David: He's passed on. Derek: he died. uh...he choked on..the ac- the official explanation was he choked on vomit. Nigel: It was actually, was actually someone else's vomit. It's not.... David: It's ugly. Nigel: You know. There's no real.... Derek: You know they can't prove whose vomit it was...they don't have the facilities at Scotland Yard.... David: You can't print, there's no way to print a spectra-photograph Nigel: You can't really dust for vomit. - de nieuwe - 08-06-2007 LOL Spinal Tap - Berend Botje - 08-06-2007 goa Wrote:Ik denk dat dat komt omdat je heel erg verstandig bent en voorkomt dat je in verre vieze landen komt. Of daar altijd eet met je eigen (in plastic verpakte) bestek. Daarnaast ga je natuurlijk ook altijd heel verstandig om met drank. Drugs raak je uiteraard niet aan, maar een glaasje wijn kan best op zijn tijd. Maar we maken het niet te dol. Geniet, maar wel met mate! Je kon de verleiding toch niet weerstaan? Maar ik begrijp de boodschap, een echte vent kotst regelmatig de boel onder! - goa - 08-06-2007 Berend Botje Wrote:Ik kots gelukkig nooit, hoe zou dat komen? - Berend Botje - 08-06-2007 goa Wrote:Berend Botje Wrote:Ik kots gelukkig nooit, hoe zou dat komen? Wauw, diepe buiging voor deze geniale reactie. - goa - 08-06-2007 :hap2: - Berend Botje - 08-06-2007 De standaardreactie om te proberen je er uit te redden. - goa - 08-06-2007 Ja grutjes, je had me echt helemaal klemgeluld (hehe) - Berend Botje - 08-06-2007 Schrijven dat iemand hapt is echt de grootste dooddoener hier op het forum, dat doen zelfs mijn vrienden GZ en Waf niet. Als jij je klemgeluld voelt zeg dan niks. - goa - 08-06-2007 Niet overdrijven BB, jij hebt geen vrienden. Daar ben je te zuur voor. - gittermaster - 08-06-2007 was vanavond weer fantastisch en dinsdag wordt t volgens mij helemaal top! Brian gaat flippen tegen Jaap O men, ik voel me echt een nicht, maar dit is gewoon zo leuk... @ GOA en BB: Waarom doen jullie samen niet mee met de schaakkroegenloop volgende week zondag. Beide schakers, beide woonachtig in Adam en vriendjes... - Berend Botje - 08-06-2007 goa Wrote:Niet overdrijven BB, jij hebt geen vrienden. Daar ben je te zuur voor. Ik zat er op te wachten tot je weer over zuur zou beginnen, misschien kan je nog eens uitleggen hoe het ook weer zat met pH? - goa - 08-06-2007 gittermaster Wrote:@ GOA en BB: Waarom doen jullie samen niet mee met de schaakkroegenloop volgende week zondag. Beide schakers, beide woonachtig in Adam en vriendjes... Het verschil in speelsterkte is wat groot, maar voor BB zou het wellicht best leerzaam kunnen zijn. Helaas moet ik zondag wat videobanden terugbrengen. - goa - 08-06-2007 Berend Botje Wrote:misschien kan je nog eens uitleggen hoe het ook weer zat met pH? Dat kan ik wel, maar ik heb wel wat beters te doen, ga maar lekker goegelen. - Berend Botje - 08-06-2007 Als goa echt zo sterk speelt als hij ooit gezegd heeft, is het verschil inderdaad groot, maar leren is er in mijn geval niet meer bij, vrees ik. Bovendien moet ik die zondag mijn haar wassen. - Mukkus - 08-06-2007 gittermaster Wrote:dinsdag wordt t volgens mij helemaal top! gittermaster Wrote:O men gittermaster Wrote:ik voel me echt een nicht, maar dit is gewoon zo leuk... gittermaster Wrote:vriendjes... - Ricochan - 09-06-2007 gittermaster Wrote:was vanavond weer fantastisch en dinsdag wordt t volgens mij helemaal top! Dit wat ze dinsdag gaan laten zien zag er toch echt uit als een knokpartij dus waarom is die brian er nu nog niet uit? Ze blijven maar de regels versoepelen dat slaat helaas nergens op. - gittermaster - 09-06-2007 Mukkus Wrote:gittermaster Wrote:dinsdag wordt t volgens mij helemaal top! :lol: :lol: :lol: - Frits - 09-06-2007 zijn er trouwens mannen die de mannenliefde bedrijven hier op het forum? niet dat ik gay ben of zo, maar zie steeds vaker dat roze emoticonding verschijnen - Mukkus - 09-06-2007 Frits Wrote:mannenliefde Frits Wrote:ik gay ben - Berend Botje - 09-06-2007 |