The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Spa - Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Spa - Ajax (/showthread.php?tid=1401)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

- recreantb - 29-11-2006

sneijder is en blijft een ordinaire sleutelhanger

- Bredanaar - 29-11-2006

Quote:ik zelf denk dat bredanaar ontslag ook een beetje overdreven vindt en alleen daar een halszaak van maken vind ik een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen.... quinterig?

okee okee, als hij verplicht wordt door het ajaxbestuur een cursus sociale vaardigheden te volgen vind ik het ook goed. Ben ik nou minder quinterig? :wink:

- Flixieluv - 29-11-2006

Bredanaar Wrote:
Quote:ik zelf denk dat bredanaar ontslag ook een beetje overdreven vindt en alleen daar een halszaak van maken vind ik een beetje, tsja, hoe zal ik het zeggen.... quinterig?

okee okee, als hij verplicht wordt door het ajaxbestuur een cursus sociale vaardigheden te volgen vind ik het ook goed. Ben ik nou minder quinterig? :wink:

Ja, maar je bent nu een Wouter Bos :lol:

- waf - 29-11-2006

Flixieluv Wrote:Ja, maar je bent nu een Wouter Bos :lol:

cry

- Bredanaar - 29-11-2006

gaan we weer schelden heee
Icon_evil

:wink:

- Woutiknout - 29-11-2006

Wat een topic is dit geworden zeg!
Heb net wat pagina's zitten lezen maar [Image: icon_blahblah.gif] [Image: icon_blahblah.gif]

- Bredanaar - 29-11-2006

och khad eens zin om eens lekker in het luchtledige te gaan zwammen en kijken of er iemand hapte. Kmoest wel 2 keer aas uitgooien voor dr een ajaxaanhangsel toebeet.
Het vreemde is dat ik door deze discussie HtC toch ECHT ben gaan misprijzen. :Big Grin

- recreantb - 29-11-2006

t blijft een sleutelhanger

- Peter - 29-11-2006

Welke schorsing is volgens jou op zijn plaats voor Wesley Sneijder?

24% Geen

12% Een duel

9% Twee duels

9% Drie duels

43% Vier duels

26527 antwoorden

- Lamme Lennie - 29-11-2006

Zeker van het PSV-forum? :razz:

- Mukkus - 29-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Zeker van het PSV-forum? :razz:

Nee, dat kan niet. M.b.t. de intelligentie van die forumbezoekers gaan ze nooit verder dan 4 meerkeuzes.

- Peter - 29-11-2006

Mukkus Wrote:

Nee, dat kan niet. M.b.t. de intelligentie van die forumbezoekers gaan ze nooit verder dan 4 meerkeuzes.

VI. Maja die 'geen' en 'een duel' stemmers zijn de Ajaxsupporters, die 2 en 3 duels stemmers de mensen die er objectief naar kunnen kijken, die 4 duels stemmers de Ajax/Sneijder haters. :8:

- Mukkus - 29-11-2006

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:

VI. Maja die 'geen' en 'een duel' stemmers zijn de Ajaxsupporters, die 2 en 3 duels stemmers de mensen die er objectief naar kunnen kijken, die 4 duels stemmers de Ajax/Sneijder haters. :8:

NEE, DAT MEEN JE NIET!

PETER, WAT EEN BRILJANTE ANALYSE! DAAR MOET JE JE WERK VAN MAKEN! JE HEBT ER ECHT TALENT VOOR!