The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Weekend - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162) |
- Treesong - 20-01-2006 Nog 3 kwartier dan ken ik aan het bier =D> - goa - 20-01-2006 Ekslem Wrote:Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg! Toch moet je dat niet onderschatten. Gisteren zat ik tot 1 uur in A Tavola =P~ quasi werkgerelateerd te zwetsen onder het genot van een paar flessen uitmuntende Montepulciano. Allemaal op jouw kosten uiteraard. Toen moest ik vandaag al om 10 uur :eeeek: op, om mijn appetijtelijke kapster een uurtje door mijn haar te laten woelen voor veel teveel geld. Daarna een uurtje het alcohol eruit zweten in de sportschool en nu moet ik zometeen weer even hoognodig nadenken. Liggend op de bank. Oooooo en dan begint het snooker zo ook al, wat een druk! : ![]() - Treesong - 20-01-2006 goa Wrote:Ekslem Wrote:Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg! Ellendige nietsnut ![]() - Mac - 20-01-2006 goa Wrote:Ekslem Wrote:Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg! sloeber - Ricochan - 20-01-2006 tip voor het weekend; c1000 heeft kratten jupiler bier voor 5 euri :cheers: - Treesong - 20-01-2006 Ricochan Wrote:tip voor het weekend; c1000 heeft kratten jupiler bier voor 5 euri :cheers: C1000 is wel een onwijze sloebersupermarkt, maar da's idd een mooi prijsje voor het lekkerste pils van de benelux ![]() - Ekslem - 20-01-2006 Jupiler rules =D> - Ricochan - 20-01-2006 Ik kom er ook niet vaak, maar ben er nu even langs gereden met de biermobiel, en er 2 kratten ingegooid :8: - Treesong - 20-01-2006 Ricochan Wrote:Ik kom er ook niet vaak, maar ben er nu even langs gereden met de biermobiel, en er 2 kratten ingegooid :8: 2 kratten is wel een beetje sloeberig... of rij je in een Suzuki Alto? :waf: - harry_bierdop - 20-01-2006 pffff wat duurt die laatste dag lang zeg, vooral omdat ik gewoon echt nix meer te doen heb! Gewoon de hele dag gedaan over 2 mailtjes sturen en voor de rest een beetje broodjes kipkerry salade en taart eten... Om 4 uur een paar programma'tjes draaien en dan maar eens aan het bier =D> - Treesong - 20-01-2006 Beer countdown: 13 minutes - Ricochan - 20-01-2006 Treesong Wrote:Ricochan Wrote:Ik kom er ook niet vaak, maar ben er nu even langs gereden met de biermobiel, en er 2 kratten ingegooid :8: 2 kratten loopt het makkelijkst en is misschien net genoeg... en ik rij geen suzuki maar een echte sloeber opel. - Treesong - 20-01-2006 Ricochan Wrote:een echte sloeber opel. ![]() - Ekslem - 20-01-2006 Ricochan Wrote:Treesong Wrote:Ricochan Wrote:Ik kom er ook niet vaak, maar ben er nu even langs gereden met de biermobiel, en er 2 kratten ingegooid :8: dat 50 eurocent muntstuk krijg je als je je wagentje inlevert weer gewoon terug hoor! - Ricochan - 20-01-2006 Treesong Wrote:Ricochan Wrote:een echte sloeber opel. mon voiture :razz: - Ekslem - 20-01-2006 een auto op zijn frans is vrouwelijk! - Ricochan - 20-01-2006 ok gerben jij je zin :wink: - boeskoolcity - 20-01-2006 Treesong Wrote:Beer countdown: 13 minutes Beer countdown: 39 minutes - Ricochan - 20-01-2006 29 minutes and counting =P~ - Kennedy - 20-01-2006 allready in progress :8: - Ekslem - 20-01-2006 Rukkerssssssssssssss, die tweede kouwe witte hoegaarden glijdt ook prima naar binnen :8: - Dugarry - 20-01-2006 Kaffers, goed weekend! Dugarry gaat ook even een paar koude Jupilers, speciaal voor UBER sloebers naar binnen gooien! Ik laat me van het weekend weer lekker gebruiken door ene paar olijke mooie dames, en dan maandag net doen of ik het erg vond gebruikt te worden :wink: (reallife mode) Ik ga het hele weekend weer rukken dus... (reallife mode) Au revoir - Bocaloca - 20-01-2006 Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:=D> =D> =D> =D> K had al weekend ![]() - Ricochan - 20-01-2006 Eten is binnen en de irish coffee nu, en dadelijk weer jupilertjes =P~ - Lamme Lennie - 20-01-2006 ![]() ![]() ![]() - Ekslem - 21-01-2006 Fris en fruitig deze morgen :razz: - Vret Mien Gras - 21-01-2006 Schoonmoeders wordt morgen 50. Dit gaat een kutweekend worden. Het enige leuke is al het bier. Ik heb wel een leuk spandoek gemaakt: "we raken een gevoelige snaar, schoonmoeder is 60 jaar" Ik hoop dat het gewaardeerd word. - Ekslem - 21-01-2006 die 10 jaar zal ze je vast wel vergeven :lol: - Matador! - 21-01-2006 Vret Mien Gras Wrote:Schoonmoeders wordt morgen 50. Vanaf morgen ben je weer vrijgezel... :8: - Vret Mien Gras - 21-01-2006 Matador! Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Schoonmoeders wordt morgen 50. Ging dat maar zo gemakkelijk :wink: |