The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wimbledon - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Wimbledon (/showthread.php?tid=2410) |
- Genomico - 29-06-2007 BARBARA :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: Op de opmerking van Jan dat er een natte plek op de baan is en dat dat gevaarlijk is voor de speelsters. Barbara: Ja, dadelijk gaat Chakvetadze huilen :| - Genomico - 29-06-2007 Nog geen 5 minuten later: Barbara tegen Jan: Je komt elkaar als spelers in de catacombe/kleedkamers weer tegen? Jan: Ja, je komt elkaar steeds weer tegen Barbara: Dus als Chakvetadze heeft gehuild dan heeft Mischa dat gezien :roll: :roll: - kooltje - 29-06-2007 haha het gaat echt nergens over inderdaad...ze spreekt ook echt geen enkele naam goed uit. en ook...baan 13 even afgekeurd wegens wat veel water in de hoek van de baan...ik wist niet dat dat kon...dacht dat dat alleen bij voetbal kon - kooltje - 29-06-2007 tipsa-gonzo 4-1...gunstig voor tm maar niet voor de poll - centre court - 29-06-2007 kut tipsa ![]() - kooltje - 29-06-2007 centre court Wrote:kut tipsahij speelt leuk tennis...gonzo heeft erg weinig variatie - Jappiesevic - 29-06-2007 wat loop ik mij te ergeren aan die barbara(ben gelukkig niet de enige). Ze laat Jan nooit uitspreken, maakt domme opmerkingen en heeft gewoon geen verstand van tennis. :letitallout: ik word er helemaal gek van - Overdune - 29-06-2007 Jappiesevic Wrote:wat loop ik mij te ergeren aan die barbara(ben gelukkig niet de enige). Ze laat Jan nooit uitspreken, maakt domme opmerkingen en heeft gewoon geen verstand van tennis. :letitallout: ik word er helemaal gek van Geen verstand van tennis is één ding, maar die dreunende minachting die ze toont is nog het meest irritant. Ze neemt niet de moeite zich er in te verdiepen. Een niet onbekende naam als Likhovtseva wilde ze niet eens uitspreken omdat die te moeilijk zou zijn. - kooltje - 29-06-2007 wat een doos...df op 6-6.. - kooltje - 29-06-2007 dan wel een heel mooi punt..7-7 - kooltje - 29-06-2007 en de set voor kraai! lijnrechter gaf bal uit op 8-8..en dan met een mooie rally naar 10-8 =D> - Ad Wim - 29-06-2007 En de set =D> Gonzo is ook weer wakker en PHM is de set kwijt, zo lijkt het :| - harry_bierdop - 29-06-2007 Wat een gore wodka-slotty-**** is die Chakvenogiets zeg... hoopte natuurlijk al zwaar dat Micha zou winnen maar tegen dat wijf al helemaal! - kooltje - 29-06-2007 tipsa naar 5-2 - Ad Wim - 29-06-2007 Tja, Tipsa... Voor MV moet ie winnen, voor TM verliezen. Mathieu eigenlijk hetzelfde als ie die meer een troef bij MV. Maar hij lijk het niet te gaan redden. Krajicek begint het nu zwaarder te krijgen, althans op het SB. Op TV ook? - kooltje - 29-06-2007 nee juist niet..ze heeft alle mogelijkheden om de wedstrijd te pakken...chakvetadze duidelijk niet goed in der vel - Ad Wim - 29-06-2007 Maar Kraai heeft nu meer moeite met haar games en krijg nauwelijks nog bp's... - kooltje - 29-06-2007 Ad Wim Wrote:Maar Kraai heeft nu meer moeite met haar games en krijg nauwelijks nog bp's...maar ze is echt beter op de big points... - kooltje - 29-06-2007 nu gaat het fout...twee keer de verkeerde hoek in...en een keer aan het net geklopt... - Ad Wim - 29-06-2007 Aiaiaia, deze doet pijn. Ik vrees dat ze hier niet meer bovenop komt :| - kooltje - 29-06-2007 tweede tb naar anna...krajicek laat zich teveel de hoek insturen...was echt niet nodig dit - kooltje - 29-06-2007 Ad Wim Wrote:Aiaiaia, deze doet pijn. Ik vrees dat ze hier niet meer bovenop komt :|hoe kom je daar nou bij als ik vragen mag? - andre - 29-06-2007 Het begint te regenen en meteen gaat de quote van Krajicek flink omhoog. Denken ze dat ze niet tegen de regen kan? - Ad Wim - 29-06-2007 kooltje Wrote:Omdat je zegt dat die Chakvetadze tot nu toe nog niet goed was, maar die gaat nu waarsch knallen met een set in de tas.Ad Wim Wrote:Aiaiaia, deze doet pijn. Ik vrees dat ze hier niet meer bovenop komt :|hoe kom je daar nou bij als ik vragen mag? En Krajicek is mentaal nog niet de sterkste... - kooltje - 29-06-2007 zonde van de regen...was een mooie partij aan het worden...maar het is alweer droog ![]() Geef kraai een goede kans...ze moet alleen het initiatief nemen..en zich niet de hoeken in laten sturen en dan zelf alles centraal terug spelen. - kooltje - 29-06-2007 en meteen de break na de regen! *2-0 nu - Jansoe - 29-06-2007 En we zijn weer bezig :8: BREAK!!! =D> =D> - Ad Wim - 29-06-2007 Regen kwam duidelijk op een goed moment! Mijn SB zit vast, hou me op de hoogte. - Jansoe - 29-06-2007 3-0 :8: - kooltje - 29-06-2007 mijne ook...3-0 kraai..spannende game met twee df en 3 aces |