The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis / Marseille / Buenos Aires - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis / Marseille / Buenos Aires (/showthread.php?tid=4278) |
Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 17-02-2009 6-0 met 10min.. , laat dan gewoon de tb schieten! SCHWANK.. #-o Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 17-02-2009 buurs Wrote:6-6 wat heb je er ook weer heerlijk veel verstand van. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 17-02-2009 Soderling nu super belangrijk!! Simon eruit zou ook niet verkeerd zijn.. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 17-02-2009 Feli Buurs, maar de winnaar van Chela/Robredo moet hem toch pakken in de kwartfinale. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 17-02-2009 Wat is die Moya nou weer allemaal aan het prutsen? ](*,) Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 17-02-2009 Klotezooi...Al een hoop geld kwijt met Andreev en Almagro. Acasuso en cuevas door...weer geen goede week..ongelofelijk. Almagro gewoon eraf...dat kan toch niemand managen... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 17-02-2009 soderling volgens mij elke game deuce op z'n eigen service. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2009 centre court Wrote:buurs Wrote:6-6 lijkt me blessure voor schwank, aangezien hij maar 3 pnt. heeft gemaakt. cuevas nu 4 zware partijen in 4 dagen gespeeld. totaal dikke 10 uur. hopen dat hij morgen vrij is..., maar denk het niet Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 17-02-2009 Haggie Wrote:Soderling nu super belangrijk!! Inderdaad Haggie, super belangrijk dat die Soderling eruit vliegt. :wink: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 17-02-2009 soderling, stomme knuppel.. ](*,) Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2009 serra naar 4*-2 =P~ Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 17-02-2009 Klasse Serra!! En nu door stomen. :-({|= Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 17-02-2009 kooltje Wrote:Klotezooi...Al een hoop geld kwijt met Andreev en Almagro. Almagro had natuurlijk al wel een negatieve H2H tegen Hernandez, maar idd, ik vond het ook een zekere keuze. (helaas ) Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 17-02-2009 ik snap de tenniswereld niet meer. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 17-02-2009 Soderling eruit zou wel een deel van het leed goedmaken =D> Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 18-02-2009 Een nederlaag van Soderling maakt alle gewonnen winst van het verlies van Almagro weer op 0. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 18-02-2009 mindlight Wrote:Is dat zo? 1-0? Buenos aires voor Almagro...vorig jaarkooltje Wrote:Klotezooi...Al een hoop geld kwijt met Andreev en Almagro. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 18-02-2009 en ook nog eens vrij baan voor sela en nieminen daar. de pret kan niet op. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 18-02-2009 2 mp serra!!! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 18-02-2009 GSM Serra!!!! =D> En ook nog verdiend! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 18-02-2009 Hahahah, waar zou die Buurs toch zijn zonder zijn eeuwige geluk? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 18-02-2009 Kom op Sela...op naar de halve finale..prima serra! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 18-02-2009 man man man man man man man man fucking soderling man man man man man man man Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 18-02-2009 heeft 't buurs deze week al weer ergens tegen gezeten deze week? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 18-02-2009 kooltje Wrote:mindlight Wrote:Is dat zo? 1-0? Buenos aires voor Almagro...vorig jaarkooltje Wrote:Klotezooi...Al een hoop geld kwijt met Andreev en Almagro. 2-1 was het tot vandaag. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 18-02-2009 Tjonge, ik wist dat Soderling een gok was of die fit was, maar gewoon spelen en verliezen van Serra ](*,) En dan ook nog de wanprestatie van Almagro erbij, ik neem maar even een weekje rust geloof ik. Mijn goede serie is over, ik richt me deze week wel weer op de poll... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kuiper - 18-02-2009 Ad Wim Wrote:Hahahah, waar zou die Buurs toch zijn zonder zijn eeuwige geluk? Nee Ad, dit heeft niets met geluk te maken. Bij mij was het ook een bewuste keuze om Soderling niet te nemen. =D> Ik weet ook wel dat je Buurs het geluk hier wilt toeschuiven. :wink: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 18-02-2009 centre court Wrote:heeft 't buurs deze week al weer ergens tegen gezeten deze week? :-k almagro reeds verloren Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 18-02-2009 mindlight Wrote:Oh verkeerd gezien dan...op atp staat 1-0 almagro...Niet boeiend...Veel geld naar de klote en geen acasuso.kooltje Wrote:mindlight Wrote:Is dat zo? 1-0? Buenos aires voor Almagro...vorig jaarkooltje Wrote:Klotezooi...Al een hoop geld kwijt met Andreev en Almagro. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 18-02-2009 Ad Wim Wrote:Hahahah, waar zou die Buurs toch zijn zonder zijn eeuwige geluk? waarom heb je het altijd over mij? kuiper is met robredo, soderling en almagro nog veel beter weggekomen.... het zou me niks verbazen als Vassallo hier ook nog gaat winnen :8: |