The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Monte Carlo - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Monte Carlo (/showthread.php?tid=4434) |
Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 Tampie, je bent toch hopelijk wel bekend met de alombekende "mensen als Arco, Buurs en Omyaca" post? Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2009 Bedoel je de ''figuranten''-post? :lol: Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 Exact, maar ik lees het nu even terug en Tampie heeft daar ook gereageerd. Ik blijf die posts echt het hoogtepunt van vorig seizoen vinden, samen met de Masters Cup \ ![]() Re: Monte Carlo - centre court - 14-04-2009 Welk topic en paginanummer? :8: Re: Monte Carlo - Ad Wim - 14-04-2009 FTM-teams, ergens rond pagina 80 dacht ik... Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 pagina 82 idd, dat is gewoon bookmark #1, een uiterst goed recept als je op je werk moet overwerken, en er totaal doorheen zit. ![]() Re: Monte Carlo - kooltje - 14-04-2009 Mooi stukje forum : ![]() Safin pakt de eerste set tegen Hewitt... Re: Monte Carlo - Haggie - 14-04-2009 Als Safin dit wint, dan kom jij met je poll echt super goed weg, gedachtelicht!!! Ik had mijn poll geplaatst, vervolgens ging ik die van Ad toevoegen en daar tussendoor heb jij hem ingevuld :-({|= Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 Dat ik goed wegkom lijkt me inderdaad duidelijk, als het op 1 minuut blijkt aan te komen. Geen leuke manier om door te gaan ook, dus laat Hewitt maar gewoon winnen. Re: Monte Carlo - _Tampie - 14-04-2009 Ja ik ken de figuranten-post. Vandaag waren er een aantal mensen die Robredo een must-pick vonden omdat hij van Monaco en mogelijk ook van Federer even gehakt zou maken. In die context dacht ik dat Buurs vond dat er maar een Meester is namelijk Nadal, die wel van iedereen wint. Als hij zichzelf echt bedoelt heeft hij kennelijk niets geleerd.... :crazy: Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 Helaas kon ik vanmiddag niet reageren, maar dat ga ik nu even doen. Ad noemt in 95% van zijn berichten mijn naam.... :8: Hij kan beter naar de managers om hem heen kijken volgens mij :-k Hij zegt steeds dat ik alleen maar mazzel heb, maar ik zei bij voorbaat al dat ik Monaco bijvoorbeeld zag winnen. Ik heb Monaco zelfs op winst bij de ATP draw. Bij Ferrer zat ik er flink naast, dat geef ik direct toe. Verder kies ik natuurlijk bewust geen spelers als Ferrer, Nalbi, Robredo en Almagro. Maar als Ferrer en Nalbi de halve finale halen, heb ik alsnog de verkeerde keuze gemaakt. Nalbandian met de schrik vrij gekomen, maar als Davy fit is, dan gaat hij er snel uit. En blijkbaar heb ik al 5 jaar geluk met een spel, dat allesbehalve op geluk is gebaseerd gerekend over een heel jaar. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat ziek dit. Die Buurs, het is werkelijk waar ongelofelijk Laat ik als eerste zeggen, dat dit een grap was en vooral om Ad weer eens uit de tent te lokken. De grap geef ik weer door de smiley. Ik heb mijn lesje vorig jaar wel geleerd. Verder was dit een reactie op dat iedereen mijn redenatie voor gek verklaarde dat Monaco een goede kans had tegen Robredo. Als er 1 must-pick was in al die jaren, dan was het Robredo deze week wel :lol: Wie zei dat ook alweer??? ![]() Als Robredo had gewonnen, had ik natuurlijk iedereen over mij heen gekregen :8: En natuurlijk is er maar 1 meester, maar dat spreekt voor zich (en ik ben het niet :wink: ) Re: Monte Carlo - kooltje - 14-04-2009 ![]() Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 Laat ik dan eens inhoudelijk reageren. Laten we maar beginnen met je grap. Ik hoop dat je zelf ook gezien hebt dat de helft van de mensen de ââ¬Ågrapââ¬Â niet eens begrepen, en de andere helft (waaronder ik) er de lol totaal niet van in zagen. Natuurlijk gaf je van tevoren al aan dat Monaco een goede kans had, en wat ik niet begrijp is dat die winst van Monaco op zich je nog niet voldoening genoeg geeft. Het was zo ongeveer þ FTM tegen Buurs, Buurs wint die partij, en dan komt er zoââ¬â¢n post. Nergens voor nodig zou ik zeggen, je winst was al daar (ook omdat Montanes ook al won). Dan het geluk, nee je staat niet zo hoog in de ranglijst door geluk, zeker niet. Je bent ook absoluut een goede manager, daar twijfelt volgens mij helemaal niemand aan op dit forum. Maar, er zijn gewoon van die momenten dat er toch wel geluk bij komt kijken. Ik noem een Nadal in Rome, of (in mindere mate) een Montanes vandaag. Die had Almagro tot het laatste punt toe ook kunnen winnen natuurlijk. Overigens, in dit kader, noemde je het bij Haggie vorig jaar ook geluk natuurlijk, en die stond niet voor niets zo lang bovenaan. Je vond het jammer dat je vanmiddag geen tijd had om te reageren, ik vind het eigenlijk wel relaxed, anders had ik deze reactie nooit op deze manier geproduceerd ![]() Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 Dan nog even over Nalbi, maar dat paste niet goed bij mijn vorige post. Met de schrik vrij is natuurlijk overdreven. Hij verliest een setje, maar is verder niet in de problemen geweest. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 Ik was vanmiddag een opdracht aan het reviewen met mijn manager. Hij moest even naar het toilet en toen kon ik snel even kijken. Ik zag allemaal reacties staan over geluk. Toen heb ik dit er in 10 sec. neergekalkt en was weer offline. Het zit me regelmatig mee, dat geef ik toe. Maar eigenlijk zat het alleen bij Almagro mee. De andere overwinningen waren overtuigend (Ook Monaco). Rome vorig jaar zat mee, maar ik heb toen heel bewust niet voor Nadal gekozen op gravel nog wel. Jij zal er deze week achterkomen, dat het een dure grap kan worden :wink: Dus het zat toen mee, maar het was duidelijk dat Nadal last van blaren had. Daarom heb ik dat risico toen genomen. En vorig jaar had Haggie regelmatig in mijn ogen vreemde keuzes die geweldig uitpakten. Dat was zijn verdienste. Maar tot nu toe laat hij zien dat het eenmalig was. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 mindlight Wrote:Dan nog even over Nalbi, maar dat paste niet goed bij mijn vorige post. Met de schrik vrij is natuurlijk overdreven. Hij verliest een setje, maar is verder niet in de problemen geweest. klopt, maar bij 5-4 in de 1e set kreeg hij aantal bp tegen. Dan had het nog weleens heel anders kunnen aflopen. Maar Nalbi heeft die partij wel verdiend gewonnen. Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 buurs Wrote:Ik was vanmiddag een opdracht aan het reviewen met mijn manager. Ik zou dan denken, juist als je maar 10 seconden online kan zijn, zou ik niet zo'n "grapje" neerzetten waarvan je weet dat het bij bepaalde mensen niet goed valt. Je postte eerder dat je het deed om Ad uit de tent te lokken. Maar wat is de lol daarvan als je zelf vervolgens toch niet meer online bent dan? En het is jammer dat je nu claimt het al van tevoren te weten van de blaren van Nadal, lees het TMS Rome topic van vorig jaar nog maar eens terug, je hebt het daar vooraf geen moment gememoreerd. Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 Ik zei het uit mijn hoofd, maar dat was volgens mij de reden dat ik hem niet nam. Een andere reden kan ik echt niet bedenken. Nadal op gravel is in 95% van de gevallen toernooiwinst. Re: Monte Carlo - Haggie - 14-04-2009 jongens. Ga toch voetbal kijken. Liverpool gaat stunten! Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 En vooraf geef ik nooit dit soort info :wink: zie Murray in Dubai :wink: Re: Monte Carlo - buurs - 14-04-2009 Haggie Wrote:jongens. Ga toch voetbal kijken. Liverpool gaat stunten! Geweldige pot, maar Guus (Geluk) zet het nu recht met een tactische wissel =D> Re: Monte Carlo - mindlight - 14-04-2009 Ik bedoelde met vooraf, voorafgaand aan de partij, de deadline was toen allang geweest. Re: Monte Carlo - Overdune - 15-04-2009 buurs Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat ziek dit. Die Buurs, het is werkelijk waar ongelofelijk Robredo had je goed gezien idd, knap. Het is ook niet de eerste keer dat je zoiets voorspelt, dus geluk zou ik het niet willen noemen. Re: Monte Carlo - Haggie - 15-04-2009 degene die gister vrijwel iedereen door had, krijgt vandaag de bijltjesdag!! Hup Ferrer en Fognini ![]() Re: Monte Carlo - kooltje - 15-04-2009 <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=zy2qleRBrA4">http://www.youtube.com/watch?v=zy2qleRBrA4</a><!-- m --> Vliegen iets gefrustreerd... Logisch ook na verlies tegen Ljubo op gravel. Re: Monte Carlo - Haggie - 15-04-2009 Met 3x slaan doormidden :wink: . Ik vond de actie van Youzhny mooier.. =P~ Re: Monte Carlo - kooltje - 15-04-2009 Om 11uur Wawie...Vassallo mag geen probleem zijn. toch verwacht dat meer mensen Wawie zouden hebben. Re: Monte Carlo - Scholten! - 15-04-2009 Come on Kohl en Tipsa! Re: Monte Carlo - _Tampie - 15-04-2009 kooltje Wrote:Om 11uur Wawie...Vassallo mag geen probleem zijn. Ik vond 2620 een beetje veel voor 90 punten. |