The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
- Berend Botje - 29-06-2005 waf Wrote:Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz: En wat willen ze er dan voor terughebben? - Gerben Zonderland - 29-06-2005 Berend Botje Wrote:waf Wrote:Feyenoord wil Pardo en Loovens ruilen met Cocu en Alex. :razz: En wat moeten Cocu en Alex met Pardo en Loovens, of wil ik dat niet weten? :| - waf - 29-06-2005 een aantal taalpuristen zit de wijsneus uit te hangen? dit is een inzending voor 't wereldje en is gebaseerd op de kop op vi.nl terzake van de ruil lucius-kalou. van ruilen komt overigens huilen, en ik baal stevig dat dit doorgaat. maar ik moet maar hopen dat feyenoord een gedeelte van een eventueel toekomstige transfersom heeft bedongen, anders vind ik het stom (los van het bedrag dat er mee gemoeid is) - Bumme - 29-06-2005 Zo, eindelijk weer eens een plaatsing, en dit keer zelfs goed genoeg voor de voorpagina..... : - Bumme - 30-06-2005 Urawa Red-Red-Red Diamonds Böuchiba? "MacDonald debuteert bij amateurs Hamburger SV" Yeah right, en Arie Haan wordt zeker trainer bij KFC Germinal Beerschot? Valeencia - Bumme - 30-06-2005 De leukste van de dag: Mark Wotte: 'Dat geld zagen we nog wel zitten, maar toen ze Theo Lucius er ook nog bij wilden doen zijn we afgehaakt.' - Bumme - 14-07-2005 Fans Algarve United blij met nieuwe trainer: "This is G8 !" Robben; "Advocaat voor de Mos lijkt mij wederom een slechte wissel" Jung-Hwan Ahn de slag bij Metz - Bumme - 14-07-2005 He Bumme, dit topic begint trouwens ook een behoorlijke monoloog te worden ! - Davydoff - 26-07-2005 ââ¬Â¢ Nu iedereen op vakantie is kun je me toch wel één keer in het wereldje plaatsen? Sheila Wiksen - Treesong - 26-07-2005 Davydoff Wrote:ââ¬Â¢ Nu iedereen op vakantie is kun je me toch wel één keer in het wereldje plaatsen? :lol: - waf - 27-07-2005 Treesong Wrote:Davydoff Wrote:ââ¬Â¢ Nu iedereen op vakantie is kun je me toch wel één keer in het wereldje plaatsen? Quote:Waarom is Sheila Wiksen niet op vakantie? :lol: - Moker - 27-07-2005 Geweldige post! :lol: edit :
- Ekslem - 28-07-2005 Bumme Wrote:Zo, eindelijk weer eens een plaatsing, en dit keer zelfs goed genoeg voor de voorpagina..... : Stond ik er eindelijk weer eens in? - Bumme - 28-07-2005 ehh nee. Ik plaats tegenwoordig weer onder mijn eigen naam...... - Ekslem - 28-07-2005 Bumme Wrote:ehh nee. Ik plaats tegenwoordig weer onder mijn eigen naam...... Fair enough. Ik ben ook niet echt actief meer... - Bumme - 03-08-2005 Eindhoven hoopt op Rotterdamse Ivoriaan Nicolae Mitella Goor; "Danko SLAzovic" - Bocaloca - 03-08-2005 mitella is niet nodig voor een knie denk bumme doe dan kniecolae mitea - Bumme - 03-08-2005 bocaloca Wrote:mitella is niet nodig voor een knie denk bumme Kniecolae Mitea * Bo Caloca - Bumme - 03-08-2005 "Robin van Persie op dreef in België". Alweer??? Benieuwd hoe lang ze hem daar vasthouden. - Bocaloca - 03-08-2005 Bumme Wrote::oops: :oops: :oops:bocaloca Wrote:mitella is niet nodig voor een knie denk bumme - Bumme - 03-08-2005 Birhanzl; Pats, boem, en klaar was het ! - Peter - 03-08-2005 bocaloca Wrote:Bumme Wrote::oops: :oops: :oops:bocaloca Wrote:mitella is niet nodig voor een knie denk bumme Schaam je! :razz: - Ekslem - 16-08-2005 Ik denk dat Bumme er vandaag weer eens in gaat komen :razz: - Bumme - 16-08-2005 Ik denk het niet............. - Ekslem - 16-08-2005 Bumme Wrote:Ik denk het niet............. :cry: je hebt trouwens een pb van me - Bumme - 22-08-2005 - Pavel Getved(emme) - Nedved niet boos op Samuel;'Lama hangen'. - Mourinho: 'Robben was nog slechter dan ik had gedacht'. En ja, ze zijn echt slecht maar ik moest toch ergens weer beginnen....... - Bumme - 25-08-2005 Drie hele dure punten voor Anderlecht in Praag. Sneijder: 'Door alle vreugde vergat ik helemaal het "fuck-you" gebaar naar de bank te maken. Jammer.' Brøndbye bye ! - Bumme - 26-08-2005 -Newcastle; 'transfer Ge-Luque-t' ! -Vd Meyde: 'Dinamo wat'? -Blind: 'Behalen tweede ronde moet te Thun zijn!' - harry_bierdop - 26-08-2005 Stond gister ook een mooie kop bij ons in de Gelderlander: "Snijder haalt zijn gram", laat die dopingcontrole maar zitten :wink: - EJR - 26-08-2005 Bumme Wrote:-Newcastle; 'transfer Ge-Luque-t' ! Plagiaaaaaaaat!!!! :razz: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4556&start=0">viewtopic.php?t=4556&start=0</a><!-- l --> |