The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Zagreb, Joburg en Santiago - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Zagreb, Joburg en Santiago (/showthread.php?tid=5845) |
Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Maar ja we gaan het zien... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011 GGL heb ik ook ong. als eerst opgeschreven. Lang over Petz getwijfeld maar toch maar er bij genomen. GGL moet daar echt ver komen. Als ie z'n vorm heeft kunnen behouden haalt ie de finale. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - buurs - 02-02-2011 kooltje Wrote:buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Lacko en Petzschner moet je indoor niet onderschatten. Lacko en Petzschner geef ik beide 45% kans tegen hem. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 02-02-2011 Ik had ook wel verwacht dat ie niet zo vaak gekozen zou zijn, maar ik denk dat ie toch wel de SF haalt en dan tegen Ljubo wordt het lastig, maar zeker niet onmogelijk. Hij is een prima indoorspeler, nu idd hopen dat ie zijn niveau haalt. Lacko wordt al niet makkelijk. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Overdune - 02-02-2011 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Denk je daar nog steeds zo over als ie straks het toernooi wint? Of heb je dan wel spijt?_Tampie Wrote:Bocaloca Wrote:dat kan toch bij iedereen zo zijn..... wat een kul Ho ho, hij had net teruggebroken he. ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Twitter van Huta: - Het is erg lastig spelen op deze hoogte. Heel ander balgevoel, andere strategie. Ik sta goed te spelen en heb vertouwen op morgen. (gisteravond) - Lekkere overwinning. Nu douchen eten en straks 2e ronde. (Na tipsa) - Rain Delay (5 minuten geleden) Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011 Lovegame GGL. =D> Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 02-02-2011 Beiden heb ik niet laat dan GGL maar winnen tegen de 27x laf gekozen Lacko Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Stille Wrote:Beiden heb ik niet laat dan GGL maar winnen tegen de 27x laf gekozen LackoWowww dat heb ik niet eens gezien...27x Lacko :eeeek: Kom op GGL! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - _Tampie - 02-02-2011 Ik had F. Mayer niet omdat ik er helemaal vanuit ging dat Steppie met hem zou afrekenen. Beetje overschatting van Steppie indoor. Inmiddels is damage control voor mij het maximaal haalbare deze week. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 3-1 GGl nu wel weer goed serveren aub!Lacko maakt twee punten op eigen service in 2 games... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Dat gaat wel heel voorspoedig...al 4-1 15-0 Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 En *5-1 15-0 dit gaat zo makkelijk dat ik begin te twijfelen over de tweede set haha Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011 6-1 GGL. Finalevorm! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 buurs Wrote:Wat een figuur ben je toch ook he eigenlijk. Je geeft Lacko 45% kans maar kiest wel voor Lacko...kooltje Wrote:buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - buurs - 02-02-2011 kooltje Wrote:buurs Wrote:Wat een figuur ben je toch ook he eigenlijk. Je geeft Lacko 45% kans maar kiest wel voor Lacko...kooltje Wrote:buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Ik hou van een gokje :wink: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Hier was ik dus al bang voor...2-0 Lacko ](*,) Re: Zagreb, Joburg en Santiago - buurs - 02-02-2011 centre court Wrote:6-1 GGL. Finalevorm! Gaat goed hè! :eten: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011 Sinds dat hier werd genoemd dat Buurs Lacko in z'n team heeft begint ie ineens games te winnen. Maar ik ben er geen seconde bang voor dat GGL hier gaat verliezen. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 02-02-2011 Buurs had ook Stepanek en Karlovic. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Ad Wim Wrote:Buurs had ook Stepanek en Karlovic.Yep...En hij denkt na deze week top 15 te staan :lol: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - buurs - 02-02-2011 :lol: Ik heb trouwens ook Sela en Devvarman ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Hmmm wat gaat dit voor een derde set worden. Belangrijke pot voor FTM... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Hmmm wat gaat dit voor een derde set worden. Belangrijke pot voor FTM... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 02-02-2011 Hopelijk een tank, matig dit. Die gekke Clement wint ook weer eens een potje. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Nou na nog een dubbele fout knnen we aan de derde set beginnen. Gasquet moet het morgen easy kunnen winnen van landgenoot Clement...dat is dan weer mooi. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011 Nu weer vol gas erop GGL. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 02-02-2011 Hmmm het begin lijkt er in ieder geval weer op... \ ![]() Die service van Lacko moet weer afgeslacht worden... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 02-02-2011 Dan breakt ie meteen weer maar dan ook weer 15-30 direct. Laat 'm nou niet telkens terugkomen. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 02-02-2011 Hou je eigen game nu dan ook even GGL! :eten:, weer een bp! :letitallout: |