The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115) |
- Treesong - 06-01-2006 harry_bierdop Wrote:http://www.nsebh.tk/ Maar wel gesponsord door Landal Green Parks! :lol: - Balthazar - 06-01-2006 We gingen naar Twekkelveld om te vechten, want R en B hadden problemen. De hele bende van ellende mee rond de 15 man hadden we op de been. Na veel gebel met die gasten gingen we naar een huis waar ze zouden moeten zitten. Hup gelijk voor de deur provoceren en zeggen dat ze buiten moesten komen. Hun zaten daar ook met een mannetje of 10, dus dan kan het nog wel gezellig worden. Maar hun belde gelijk familie op en die ook binnen No Time zouden staan. Er werd gedreigd met een pistool en dat ze ons een elkaar zouden trappen. Dat was dus nogal lachwekkend. Even snel naar Toontjes Snel Buffet ff peukies inslaan en paar blikjes bier. Werd er nog een paar keer gebeld en 1 van ons wist waar hij woonde, woppa kee er heen. We stonden voor de deur (DE GOEIE ![]() :lol: :lol: :lol: - harry_bierdop - 06-01-2006 Hup gelijk voor de deur provoceren =D> - Treesong - 06-01-2006 Tis te hopen dat die gasten nooit het leger ingaan.... :lol: Quote:We gingen naar Srebenica om te vechten, want we hadden problemen met de Serviërs. De hele bende van ellende mee rond de 15 man hadden we op de been. Na veel gebel met die gasten gingen we naar een bunker waar ze zouden moeten zitten. - Vret Mien Gras - 06-01-2006 Harry, waarom wil je ons belachelijk maken, wat hebben we jou ooit misdaan :wink: - Bocaloca - 06-01-2006 Jullie kwamen op een forum ![]() - harry_bierdop - 06-01-2006 hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: - boeskoolcity - 06-01-2006 harry_bierdop Wrote:hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: :lol: ![]() - Ekslem - 06-01-2006 boeskoolcity Wrote:harry_bierdop Wrote:hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: Hehe, jullie lopen daar echt een paar jaar achter he?! - Balthazar - 06-01-2006 Ekslem Wrote:boeskoolcity Wrote:harry_bierdop Wrote:hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: Sommige mensen wel :wink: - boeskoolcity - 06-01-2006 Balthazar Wrote:Ekslem Wrote:boeskoolcity Wrote:harry_bierdop Wrote:hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: Balthazar...de man die altijd overal het 1e mee is ![]() - Balthazar - 06-01-2006 boeskoolcity Wrote:Balthazar Wrote:Ekslem Wrote:boeskoolcity Wrote:harry_bierdop Wrote:hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: Daarom heb ik altijd nummer 1 op mijn rug :wink: - Vret Mien Gras - 07-01-2006 Ekslem Wrote:boeskoolcity Wrote:harry_bierdop Wrote:hehehe nou deze kauwgomballen bende kon ik echt niemand onthouden... heeft nix met jullie te maken hoor :wink: Zegt meneer uit het zuiden :roll: Dadelijk zegt Gerben uit het noorden het ook nog..... - Vret Mien Gras - 07-01-2006 Vanavond bij de nieuwjaarsreceptie bij FC Twente wordt er een nieuwe speler gepresenteerd. De geruchten gaan dat het een grote naam is. Ik kom niet verder dan Caceres of Alves die ook in de belangstelling staat van Heerenveen, en men praat zelfs over Babel. Maar ik denk niet dat "De Plaag" zoveel geld gaat uitgeven. FC Twente kennende komen ze ineens met Bouaouzan op de proppen. Ik hoop het niet (hij is wel goed) maar hoe kun je nu klappen voor zo'n schlemiel gezien zijn achtergrond. Afwachten dan maar..... Ik gok op Alfonso Alves: ![]() - Tukker_Rulez - 07-01-2006 Ik ben vanavond aanwezig tijdens de receptie. Ik vermoed toch Bouaouzan, al heb ik bij die speler het zelfde rare gevoel. Dan nog liever Babel :lol: - Kennedy - 07-01-2006 Iemand belang bij een zonneband van onze Club!! :8: http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/voetbal/16981095.html%3Fcomplete_ad%3D1%26code%3De8173ce549bb5c2d40ade98798227e7e - Treesong - 07-01-2006 Tukker_Rulez Wrote:Ik ben vanavond aanwezig tijdens de receptie. Ik vermoed toch Bouaouzan Mooi... da's een goeie combo met de Mast :razz: - Lamme Lennie - 07-01-2006 Mooi topic om de nieuwe smiley te proberen: ![]() - Fabian - 07-01-2006 Sorry Tukkers, dit jaar geen Twente uit voor mij! Ondanks de heerlijke beenham... 3 redenen : - Buscombi (wat een megaul die burgervader van enschede) - 32 pleuro - aanvang 12:30 Volgend seizoen beter... - Treesong - 07-01-2006 sloeber - Fabian - 07-01-2006 Ga jij wel Tree ? - Treesong - 07-01-2006 Ik ben er sinds kort achter dat die treinreis 2 uur duurt en dat vinnik te lang - Saartje - 07-01-2006 Fabian Wrote:Sorry Tukkers, dit jaar geen Twente uit voor mij! - Mukkus - 07-01-2006 Vret Mien Gras Wrote:Vanavond bij de nieuwjaarsreceptie bij FC Twente wordt er een nieuwe speler gepresenteerd. De geruchten gaan dat het een grote naam is. DONNY DE GROOT! - Treesong - 07-01-2006 Saartje Wrote:- De buurman hakken ![]() - Tukker_Rulez - 08-01-2006 Mooie avond, maar helaas geen nieuwe speler gepresenteerd ![]() - Vret Mien Gras - 08-01-2006 Geruchten geruchten geruchten, jammer...... - Kennedy - 09-01-2006 Vret Mien Gras Wrote:Geruchten geruchten geruchten, jammer......We gaan eraan ![]() - Vret Mien Gras - 09-01-2006 'De gesprekken met Anderlecht over Walter Baseggio bevinden zich nog in de beginfase. Baseggio is een speler die op de linkermiddenveld-positie kan worden ingezet. Een controlerende voetballer met een goede linkervoet. Wij verwachten deze week met Anderlecht verder te praten over een eventuele overname van Baseggio naar FC Twente.' Daarnaast wist Johan Plageman te melden dat FC Twente voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari probeert Pablo Cacares naar Enschede te halen. 'Deze zomer heeft de Uruguyaan een stage afgewerkt en de kans bestaat dat hij vanaf dan bij FC Twente speelt.' Verder heeft FC Twente gesprekken gevoerd met de Braziliaanse club Juventude. Hier speelt de negentienjarige Braziliaan, in het bezit van een Italiaans paspoort, Jerônimo Daneluz Soares. 'Deze middenvelder zou het laatste half jaar op huurbasis over kunnen komen naar Twente', liet Plageman weten. - Balthazar - 09-01-2006 1 groot vreemdelingen legioen? :| |