The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037) |
- Sjeffer - 20-11-2007 Of verdedigen. Vang je tegen die tijd ook weer wat extra voor, aangezien keepers dit vanaf volgend seizoen 'nodig' gaan hebben. Vleugeltalentje trouwens voor 50k verkocht, eerste jeugdspeler die ik verkoop sinds 3 april. :lol: - Bocaloca - 26-11-2007 Magisch verdediging :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: - Lib - 03-12-2007 Uit de regels: Een jeugdspeler moet minimaal 17 jaar oud zijn en minimaal een seizoen (112 dagen) hebben 'gerijpt' in je jeugdopleiding voordat je hem kan promoveren naar je A-selectie. Je moet een speler promoveren voor zijn 19e verjaardag, anders gaat hij op zoek naar iets anders om te doen met zijn leven. In hoeverre is dit waar? Heb nu namelijk 2 spelers die al ouders zijn dan 19 en een aantal die bijna 19 worden.... - Bocaloca - 05-12-2007 oh ik heb ook al iemand oduer dan negentien Misschien vind hij het wel gezellig ![]() - Forever - 05-12-2007 Het antwoord staat oa hierin. Quote: - kooltje - 05-12-2007 Niveau wel erg omhoog gegooid...das lekker...voorlopig opleiding maar even aanhouden... ineens 7 spelers met meer dan 5 sterren. - Aragorn - 07-12-2007 Nou gezien de verhalen toch maar weer opnieuw opgestart. - EB Sports - 07-12-2007 Een talent vanuit de nieuwe jeugdopleiding gepromoveerd: Oskar Vleugels (184967965) 18 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Volgende verjaardag: 12-12-2007 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 000 Loon: 350 ââ¬/week Eigenaar: FC Blue Boys Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 - Aragorn - 07-12-2007 Da's niet verkeerd Eppie. - Mukkus - 07-12-2007 Kreeg je een melding dat ie uitgetraind was, EB? - Aragorn - 07-12-2007 Wa's dat voor een kut-undersign Muk. - EB Sports - 07-12-2007 Mukkus Wrote:Kreeg je een melding dat ie uitgetraind was, EB?Nee, hij was al bijna 19 jaar oud en misschien krijgt hij nog vannacht conditietraining. - Mukkus - 07-12-2007 Ik zie daar helemaal geen kut. - Aragorn - 07-12-2007 Nee dat zeker, ziet er niet warm en vochtig uit. : ![]() - Mukkus - 07-12-2007 Koel, droog en strak. Ook lekker. - EB Sports - 07-12-2007 EB Sports Wrote:Zoals gehoopt is hij in conditie gestegen van zwak naar matig.Mukkus Wrote:Kreeg je een melding dat ie uitgetraind was, EB?Nee, hij was al bijna 19 jaar oud en misschien krijgt hij nog vannacht conditietraining. - Bocaloca - 07-12-2007 EB Sports Wrote:Een talent vanuit de nieuwe jeugdopleiding gepromoveerd: al bijna 19 :| pfffft - Aragorn - 08-12-2007 Mukkus Wrote:Koel, droog en strak. Ook lekker. Droog, auw. Heb vanochtend een int. jeugdcomp aangemaakt en verhip hij zit al vol ook. Nu eens kijken wat ik voor spelers heb. - Bocaloca - 08-12-2007 De jonge Bokken Spelersrapport en ploegopstelling Type wedstrijd normaal Tactiek normaal Tactische vaardigheid (geen tactiek) Middenveld slecht Rechterverdediging utopisch Centrale verdediging goddelijk Linkerverdediging utopisch Rechteraanval uitmuntend Centrale aanval goed Linkeraanval bovennatuurlijk LOL - EB Sports - 08-12-2007 Oude wedstrijdstats zeker. - Bocaloca - 09-12-2007 Onze training lijkt geen effect meer te hebben op Sylvain den Adel. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig zou dit betekenen dat hij uitgetraind is? - Mukkus - 09-12-2007 Quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Sjakie Hofsteenge. Nu hopen dat ie ook nog wat positiespel heeft. [-o< - Sjeffer - 09-12-2007 Lijkt me klaar voor promotie die Sylvain! Ik kreeg deze melding: Hubert Oudhuis: Het lijkt me dat hij niet veel meer kan leren in de jeugdopleiding. Gezien zijn prestaties (5,5 ster max), zijn geschiedenis (was een 'buurjongen') en het feit dat ie nooit getraind is lijkt het me handiger Hubert te ontslaan. Hij blijft dus lekker tot zijn 19e zich vervelen in de JO. - Lamme Lennie - 09-12-2007 Ik had dezelfde melding als Sjeffer met dit als gevolg: Leo Bleuten (185214507) 17 jaar en 92 dagen, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en berucht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. Specialiteit: Krachtig Volgende verjaardag: 29-12-2007 Nationaliteit: flag Nederland Total Skill Index (TSI): 820 Loon: 470 ââ¬/week Eigenaar: Zo lam als een balletje Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos - Forever - 09-12-2007 Kreeg van de week een melding dat een pa vond dat een middenvelder wel was uitgetraind. Dus die gaan we promoveren. Is geen topper. Hopelijk redelijk positiespel en 17 jaar. Maar moet nog ff wachten, want heb vorige week al een 19-jarige redelijk verdedigen en redelijk scoren gepromoveerd. Dus alvast naar een middenverlder gezocht. Moet wel wat worden. Quote: Wel, Arie-Jan Sassen is 15 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt. - Bocaloca - 09-12-2007 en daar is de promotie van sylvain een feit Sylvain den Adel (185224868) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 18 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. Volgende verjaardag: 18-02-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 670 Loon: 470 ââ¬/week Club: Bokken FC Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: slecht Spelhervatting: matig - Jansoe - 09-12-2007 Leuke speler!! - Box Brother - 09-12-2007 pfff... met die ophoging is de investering in een jeugdteam weer intressant geworden.... - Ad Wim - 09-12-2007 Ik zit even te kijken, maar al die spelers die hier voorbij komen zijn een stuk beter dan de spelers die ik wekelijks pull. Misschien moet ik ook maar eens met de jeugdopleiding beginnen... - Bakke - 09-12-2007 Verdikke, nu baal ik dus weer dat ik die opleiding heb stopgezet! |