The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
TMS Parijs 2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Parijs 2008 (/showthread.php?tid=3880) |
Re: TMS Parijs 2008 - buurs - 30-10-2008 Ad Wim Wrote:Ik heb beeld, en Del Potro oogt idd vermoeid, hij liep net niet eens op een dropshot \ wil je de link nog een keer plaatsen? misschien dat ik dan wel beeld heb. Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 buurs Wrote:Wacht maar tot het je een keer niet zo ontzettend mee zit, dan kom je vast wel weer met de bekende teksten. Ik merk het nu al weer, nu Potro achter staat. Toeval? :-kHaggie Wrote:come on nalbi!!! Re: TMS Parijs 2008 - Haggie - 30-10-2008 klasse nalbi ![]() Re: TMS Parijs 2008 - mindlight - 30-10-2008 buurs Wrote:nalbi ging in de loop van de 1e set beter serveren. Prima =D> Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Daar hebben ze bookmarks voor uitgevonden, Buurs ![]() <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.justin.tv/live24sports">http://nl.justin.tv/live24sports</a><!-- m --> Natuurlijk krijgen we nu weer teksten als "wat is Potro slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!" :lol: Re: TMS Parijs 2008 - buurs - 30-10-2008 Ad Wim Wrote:Daar hebben ze bookmarks voor uitgevonden, Buurs heb ik al tig keer geprobeerd Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Hop, en meteen de break voor Nabli =D> Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 buurs Wrote:Om die URL te bookmarken? :roll:Ad Wim Wrote:Daar hebben ze bookmarks voor uitgevonden, Buurs Re: TMS Parijs 2008 - buurs - 30-10-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Wacht maar tot het je een keer niet zo ontzettend mee zit, dan kom je vast wel weer met de bekende teksten. Ik merk het nu al weer, nu Potro achter staat. Toeval? :-kHaggie Wrote:come on nalbi!!! heeft het me deze week al 1 partij meegezeten? Re: TMS Parijs 2008 - buurs - 30-10-2008 dan moet nalbi murray ook maar pakken, al zal hij dan wel weer een offday hebben :roll: Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Je bedoelt dat Murray een offday moet hebben, wil Nalbi uberhaupt een kans maken? Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 buurs Wrote:Zeg ik dat dan? :roll:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Wacht maar tot het je een keer niet zo ontzettend mee zit, dan kom je vast wel weer met de bekende teksten. Ik merk het nu al weer, nu Potro achter staat. Toeval? :-kHaggie Wrote:come on nalbi!!! Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Nalbi blaast Potro compleet van de baan nu :o Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 En de dubbele break ![]() Re: TMS Parijs 2008 - Haggie - 30-10-2008 heb ik toch de goede keus gemaakt en OD niet ![]() Tegen Murray heeft op dit moment niemand kans, maar wat zou het mooi zijn :wink: Re: TMS Parijs 2008 - mindlight - 30-10-2008 Ad Wim Wrote:Je bedoelt dat Murray een offday moet hebben, wil Nalbi uberhaupt een kans maken? Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens. Murray mag uiteraard winnen, maar Nalbandian is gewoon weer prima in vorm en zal ook voor Murray echt niet makkelijk zijn. Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Murray is momenteel gewoon van een andere planeet, dus die is in mijn ogen tegen iedereen de favoriet momenteel. Maar Nalbi speelde nog niet zo goed toen ik dat postte. Ik moet toegeven dat, zoals ie de laatste games speelt, Murray het idd niet zo makkelijk gaat krijgen. Maar goed, blijft hij zo spelen? Hij zal toch ook vermoeid raken en in Madrid had ik ook opeens weer een offday tegen Potro... Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Wat is Buurs stil opeens :-k Re: TMS Parijs 2008 - mindlight - 30-10-2008 Dat Murray van een andere planeet is ben ik direct met je eens, maar dat was Nalbandian vorig jaar ook rond deze tijd. En hij lijkt nu toch wel weer de juiste koers te pakken te hebben. Maar al met al is Murray uiteraard de grote favoriet, alleen vlak ik Nalbandian niet bij voorbaat uit. Re: TMS Parijs 2008 - buurs - 30-10-2008 Ad Wim Wrote:Wat is Buurs stil opeens :-k wedstrijd is beslist. ik ga lunchen. en nalbi heeft deze week zijn offday al gehad :wink: Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Lol, Potro redt zich met een ace op 2e service van een bagel. Re: TMS Parijs 2008 - mindlight - 30-10-2008 5-0 ![]() Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Maar toch 5-0. Laat maar weer zien dat Potro er nog lang niet is. Voor het eerst volgens mij dat hij 3 weken achter elkaar speelt en dat merk je duidelijk. Nalbi speelt ook 3 weken achter elkaar, en nog meer wedstrijden ook. Maar hij staat er wel... Re: TMS Parijs 2008 - mindlight - 30-10-2008 Dat gaat wel weer ver. Potro heeft gewoon supermaanden achter de rug en het is nu op. Dat kan gebeuren natuurlijk. Potro kan je m.i. rond juli volgend jaar het beste beoordelen, dan staat hij normaal gesproken top-5. Nalbandian laat een jaar niets zien en staat er nu weer, maar dat mocht ook wel weer een keer. Re: TMS Parijs 2008 - mindlight - 30-10-2008 GSM Nalbi :-({|= ![]() Lukt het trouwens iemand om de punten van Granollers aan te passen? Want ik sta onterecht nog steeds 1e in de weekstand (die ik onmogelijk nog kan winnen helaas). Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Tja, maar Potro nam wel constant een week rust na twee weken spelen. En nu moet ie achtereen presteren en oogt ie vermoeid. En Nalbi heeft gewoon net zoveel gespeeld over het gehele jaar. Het gaat er vooral hoe je je krachten verdeelt, en dat moet Potro denk ik nog leren. Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Maar wel weer mooi dat de laffe tactiek van Buurs weer afgestraft wordt. En ook van de anderen die beiden hebben genomen deze week. Misschien had Andre anders alleen Del Potro gehad, maar dat neem ik niet aan en dat is dan wel weer erg jammer. Maar Omyaca gaat lekker, en terecht ook als je gewoon durft te gokken =D> Nu dan ook hup Simon! Hopelijk gaat dat publiek er weer volledig achter staan. Re: TMS Parijs 2008 - Ad Wim - 30-10-2008 Wat een wedstrijden trouwens vandaag :eeeek: =P~ Re: TMS Parijs 2008 - buurs - 30-10-2008 Ad Wim Wrote:Maar wel weer mooi dat de laffe tactiek van Buurs weer afgestraft wordt. En ook van de anderen die beiden hebben genomen deze week. Misschien had Andre anders alleen Del Potro gehad, maar dat neem ik niet aan en dat is dan wel weer erg jammer. Maar Omyaca gaat lekker, en terecht ook als je gewoon durft te gokken =D> omyaca moet natuurlijk gokken ik vind dat hij te weinig risico heeft genomen, waar ik blij mee ben. ik was in zijn situatie voor roddick en murray gegaan, omdat je zeker wist dat ik die niet zou kiezen. Re: TMS Parijs 2008 - kooltje - 30-10-2008 Prima Andy...Eitje dit |