The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57) |
- Balthazar - 31-12-2005 Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Ik trek mijn eerste biertje niet voor 4 uur vanmiddag open! Komt omdat hij niet uit Twente komt :wink: - Kennedy - 31-12-2005 inderdaad :lol: - harry_bierdop - 31-12-2005 wel eens beter gevoeld! 12 uur vertrokken naar R'dam, lekker zuipen natuurlijk in de trein, in de kroeg, in de trein terug en toen door naar de Finale van Nijmegen 2000! Groot feest ook al was het midden in de sneeuw! Heel keizer karel afgezet, en een meer dan leuk programma met Jan Keyzer, de sjonnies, Frans bauer (Zelf jarig) en een mini set van een half uur van Jochen Miller met vuurwerk.... en nu..... hoofdpijn! :razz: - Kennedy - 31-12-2005 Sterkte Harry : ![]() - Ekslem - 31-12-2005 Jullie Tukkers zijn na de Brabo's een goede tweede wat betreft de alcoholconsumptie :razz: - Bocaloca - 31-12-2005 Ekslem Wrote:Jullie Tukkers zijn na de Brabo's een goede tweede wat betreft de alcoholconsumptie :razz: [-X [-X [-X - Balthazar - 31-12-2005 Weer eens een keertje dik op het werk geweest!! De baas heeft niks in de gaten gehad is maar goed ook. : ![]() - Bakke - 01-01-2006 Fuuuck... :| #-o - Kleine Jan - 01-01-2006 Bakke Wrote:Fuuuck... :| #-o Dingen gedaan waar je nu spijt van hebt, Bakke? :lol: - goa - 01-01-2006 Bakke Wrote:Fuuuck... :| #-o Als je maar onthoudt: ![]() - Bakke - 01-01-2006 Mwoa het valt nog mee KJ, heb alleen zoals bij mij de gewoonte lijkt te zijn vannacht over mezelf heen gekotst in bed en op de vloerbedekking, en het om 05.00 af staan schrobben met een washandje... maar ja, ik ben aanhanger van de leus ''s avonds een vent, 's morgens een vent' dus zat ik om 10.30 gewoon weer in de kerk :lol:. - Kleine Jan - 01-01-2006 Bakke Wrote:Mwoa het valt nog mee KJ, heb alleen zoals bij mij de gewoonte lijkt te zijn vannacht over mezelf heen gekotst in bed en op de vloerbedekking, en het om 05.00 af staan schrobben met een washandje... maar ja, ik ben aanhanger van de leus ''s avonds een vent, 's morgens een vent' dus zat ik om 10.30 gewoon weer in de kerk :lol:. Haha... ik hoop voor de pastoor en de kerkgangers dat je tussen het schrobben en naar de kerk gaan nog wel even tijd hebt gehad om te douchen :wink: - Gerben Zonderland - 01-01-2006 :lol: Ik was rond 5 uur thuis, mooi kachel, maar niet zo erg dat ik over mijn vriendin heen hoefde te kotsen. Wel moest ik zonet gierend hard schijten. Gadverpillekes, wat een stank komt er van bierpoep! ![]() - Riekki - 01-01-2006 Bakke Wrote:Mwoa het valt nog mee KJ, heb alleen zoals bij mij de gewoonte lijkt te zijn vannacht over mezelf heen gekotst in bed en op de vloerbedekking, en het om 05.00 af staan schrobben met een washandje... maar ja, ik ben aanhanger van de leus ''s avonds een vent, 's morgens een vent' dus zat ik om 10.30 gewoon weer in de kerk :lol:. Ik ben meer van de leus: 's avonds een vent, 's morgens absent ![]() - Gerben Zonderland - 01-01-2006 Riekki Wrote:Bakke Wrote:Mwoa het valt nog mee KJ, heb alleen zoals bij mij de gewoonte lijkt te zijn vannacht over mezelf heen gekotst in bed en op de vloerbedekking, en het om 05.00 af staan schrobben met een washandje... maar ja, ik ben aanhanger van de leus ''s avonds een vent, 's morgens een vent' dus zat ik om 10.30 gewoon weer in de kerk :lol:. Waardenburg heeft op zijn Gamma-shirt staan: 's avonds een vent, 's morgens niet storen. Vind ik ook wel kunnen. - Fabian - 01-01-2006 Das een mooie Riekki!! Ik was gister zo kachel dat ik niet meer van huis ben gegaan.. Paar maten kwamen het bij mij 'vieren', en zodoende kon ik mezelf om 5 uur totaal van de kaart in bed leggen.... Alleen jammer dat je de volgende dag met die bende zit, zowel in huis als ervoor...(geen kots!) #-o - Bocaloca - 01-01-2006 Sloot zn ogen ook rond 5en, maar niet kachel maar wel leuke nacht gehad zo ![]() - EJR - 01-01-2006 Gerben Zonderland Wrote::lol: Heb je de lucht van whiskypoep wel eens geroken? Dat is pas grote mannenpoep! :wink: - goa - 01-01-2006 Haalt het niet bij de ultrachemische cokepoep! - Gerben Zonderland - 01-01-2006 EJR Wrote:Gerben Zonderland Wrote::lol: Neen, wel had ik gisteravond voordat de bierconsumptie begon een paar glazen wijn en een flesje bubbel weggedrukt, dus die combinatie deed ook wonderen. Grote hopen doen verkopen! - Kleine Jan - 01-01-2006 Enige wat ik vind stinken is mijn plas als ik asperges heb gegeten... mijn poep ruikt eigenlijk altijd heerlijk.... - Bakke - 01-01-2006 Mijn kak stinkt ook enorm als ik iets met salmiak heb gegeten. - Bor de Wolf - 01-01-2006 Ik maak me een beetje zorgen over het niveau van de posts in 2006. Ik neem een groot poep, pies en plas-gehalte waar.... ![]() - Kleine Jan - 02-01-2006 Bor de Wolf Wrote:Ik maak me een beetje zorgen over het niveau van de posts in 2006. Ik neem een groot poep, pies en plas-gehalte waar.... Pies en plas is toch hetzelfde? - Treesong - 02-01-2006 Alhier een poepcombinatie van Stoli, Taittinger, Chardonnay en blauwe kaasfondue... heeeerlijk! =P~ - Ekslem - 02-01-2006 Ik heb een kater van dat optreden van peter Smulders gister #-o . Wat een prutser! - goa - 03-01-2006 Ik heb dorst, wie drinkt er mee? ![]() - Treesong - 03-01-2006 goa Wrote:Ik heb dorst, wie drinkt er mee? De Toog? :waf: - goa - 03-01-2006 Waar is dat? - Treesong - 03-01-2006 In oud-West, maar ter Brugge hoek Overtoom/Surinameplein is ook goed :wink: |