The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
HAMBURG - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: HAMBURG (/showthread.php?tid=693)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

- Ad Wim - 17-05-2006

Hoe is het niveau van Ferrero nu dan? Hij staat nu toch gewoon 4-2 voor.

- THE MAILMAN - 17-05-2006

Is het ook gedurfd dat ik Schüttler in mijn team heb staan i.p.v. Ferrero?

:lol: :razz: :lol: :razz:

- centre court - 17-05-2006

geld besteden aan gaudio noem ik geld over de balk smijten. :wink:

Ad Wim Wrote:Hoe is het niveau van Ferrero nu dan? Hij staat nu toch gewoon 4-2 voor.

matig, schuetller ontstijgt het niveau van martijn bok niet op dit moment.

- Ad Wim - 17-05-2006

THE MAILMAN Wrote:Is het ook gedurfd dat ik Schüttler in mijn team heb staan i.p.v. Ferrero?

Nee hoor, 7 punten voor 500 euro is best netjes.

- Genomico - 17-05-2006

centre court Wrote:geld besteden aan gaudio noem ik geld over de balk smijten. :wink:

Ik moet nog niet te snel de aansluiting bij de top 3 hebben, want dan gaan ze op me letten. Nu kan ik nog een beetje onzichtbaar puntje voor puntje dichterbij komen :wink:

- _Tampie - 17-05-2006

Als Ferrero eraf gaat tegen Ferrer is het nog steeds niet best. Die partij wordt pas belangrijk, als ie tegen Schuettler al verliest dan moet hij maar stoppen.

- _Tampie - 17-05-2006

Server too busy, sorry :letitallout:

- Genomico - 17-05-2006

centre court Wrote:geld besteden aan gaudio noem ik geld over de balk smijten. :wink:

Als je per week 12.500 euro's per week verdient, weet je soms niet waar je het moet laten en koop je een auto (Gaudio) met alles erop en eraan, maar als de motor het begeeft dan kom je er niet ver mee.

_Tampie Wrote:Als Ferrero eraf gaat tegen Ferrer is het nog steeds niet best. Die partij wordt pas belangrijk, als ie tegen Schuettler al verliest dan moet hij maar stoppen.

Hij hoeft van mij niet te stoppen, maar verliezen van Schüttler mag hij vandaag wel. Al spreek ik hier dan wel in het belang van mijn TM-team.

- andre - 17-05-2006

Wat een prutser die Gaudio, 4-1 voor in de beslissende set.
De eerste slechte uitslag van deze week.

Ad Wim Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Is het ook gedurfd dat ik Schüttler in mijn team heb staan i.p.v. Ferrero?

Nee hoor, 7 punten voor 500 euro is best netjes.

dat was maandag om 10 uur niet bekend. dus is 't wel gedurfd om zo'n matige speler te nemen.

- Mist - 17-05-2006

Gaudio was voor mij een zekere keuze hoor, favoriet in zijn kwart en potentieel toernooiwinnaar. Lekker makkelijk om het achteraf geld over de balk smijten te noemen.

GGL wint 1e set van Ancic: 6-3.

Verdasco breakt meteen in de 1e game Djoko.

Zeer goed allemaal.
:razz: :razz: :razz:

Genomico Wrote:

Als je per week 12.500 euro's per week verdient, weet je soms niet waar je het moet laten en koop je een auto (Gaudio) met alles erop en eraan, maar als de motor het begeeft dan kom je er niet ver mee.

dan kan je beter een paar scooters en fietsen kopen. minder kwaliteit maar samen slepen ze je er wel doorheen.

Mist Wrote:Gaudio was voor mij een zekere keuze hoor, favoriet in zijn kwart en potentieel toernooiwinnaar. Lekker makkelijk om het achteraf geld over de balk smijten te noemen.

ik bekijk vaak voordat ik een speler neem hoe hij de laatste paar weken heeft gepresteerd.

- Ad Wim - 17-05-2006

_Tampie Wrote:Als Ferrero eraf gaat tegen Ferrer is het nog steeds niet best. Die partij wordt pas belangrijk, als ie tegen Schuettler al verliest dan moet hij maar stoppen.
Laten we Schuettler nou niet helemaal onderschatten. Hij heeft dit jaar iig beter gepresteerd dan Saretta en speelt ook nog eens voor eigen publiek.

- Ad Wim - 17-05-2006

centre court Wrote:
Mist Wrote:Gaudio was voor mij een zekere keuze hoor, favoriet in zijn kwart en potentieel toernooiwinnaar. Lekker makkelijk om het achteraf geld over de balk smijten te noemen.

ik bekijk vaak voordat ik een speler neem hoe hij de laatste paar weken heeft gepresteerd.
Nooit naar het verleden kijken, zeg je toch altijd?

- Ad Wim - 17-05-2006

Hmmm, Djokovic stond 40-15 voor maar wordt toch gebroken. Geen heel goed begin.

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

dat zegt buurs altijd. maar ik noem de laatste 2 a 3 weken geen verleden.

- Mist - 17-05-2006

centre court Wrote:

Het lijkt er in dit geval meer op dat je op één uitslag bent afgegaan, want het toernooi daarvoor presteerde Gaudio nog zeer goed.

- Ad Wim - 17-05-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Hoe noem je dat dan? Volgens mij hebben ze daar een woord voor uitgevonden: verleden.

- Ad Wim - 17-05-2006

Ferrero met een dubbele break naar setwinst, netjes.

Gonzalez-Hrbaty zal close worden. Hup Fernando!

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Hoe noem je dat dan? Volgens mij hebben ze daar een woord voor uitgevonden: verleden.

:!: de laatste tijd :!:

je wilt dus ook zeggen dat nadal in 't verleden nog van federer won over 5 sets?

- Ad Wim - 17-05-2006

Ik wil zeggen dat de opmerking "nooit naar het verleden kijken" gelul is.

En Nadal heeft inderdaad in het verleden gewonnen van Federer in vijf sets.

heb je mij nooit horen zeggen, maar als jij een speler niet neemt om dat ie 4 jaar geleden op dat toernooi er al in de 2e ronde uitging kan ik begrijpen dat dat op weerstand stuit.

- Ad Wim - 17-05-2006

Breaks over en weer bij Djokovic-Verdasco.

- Haggie - 17-05-2006

Ad Wim Wrote:Ferrero met een dubbele break naar setwinst, netjes.

Schuettler breakt Ferrero. Wordt een matige week voor Adje.

Haggie Wrote:

een verlies van jcf zou voor meer managers desastreus zijn. :wink:

adje kwam goed weg met de 3e set zege van robredo.

- Ad Wim - 17-05-2006

Haggie Wrote:

Omdat Schuettler Ferrero breakt :roll:
Sowieso wel hoor.