The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Speed server - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Travian (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=27) +---- Thread: Speed server (/showthread.php?tid=699) |
- uniek - 07-06-2006 ik zou graag een paar speertjes willen hebben in scheurders dorp graan 1200+ muur lv 10 er wordt aangevallen met 300 paladijnen speertjes worden door mij vergoed - Saartje - 07-06-2006 Fabian Wrote:Heeft Box ook al 1000 gestuurd ? haha, ik ook.... check de aanvalslijst...... :wink: en de algemene verdigingslijst !!! nooit meer in te halen :lol: - bolleb77 - 07-06-2006 Damn dat wordt idd wel heel erg moeielijk om jullie in te halen - Adder - 07-06-2006 Briljant Saar !!!! Niets doen op het werk wordt uitbetaald. Nog nooit zulke sufferds meegemaakt als die gasten. Gewoon ff stangen en als blinden komen ze.... - Adder - 07-06-2006 Ik ben met een aantal aan het lullen, zal straks wel wat plaatsen hier. Met name Jeffrey is een helder licht... - Adder - 07-06-2006 Hier komt Jeffrey. alles is van onderen naar boven. Saar begon met hem, ik nam het over: hahah ik ook mooi he je hele leger bijna kapot toch zonde hoor.Maar ja toch goed verdedigt als ik eerlijk ben.. ____________ Adder schreef: Jezus, van welke planeet kom jij? Maar willen jullie nu ophouden? Ik kom namelijk niet meer bij van het lachen.. ____________ jjeffrey schreef: ja zie het je hele leger is bijna weg en versterking gaat dood ..... ____________ Adder schreef: kom maar hoor, tot nu toe zijn het spelden prikjes.... ____________ jjeffrey schreef: Tot nu toe gaat het goed ....Het ergste gaat nog komen hahah.Als de ranja maar lekker is .. de volgende is de leider van het zootje, King: okay ![]() ____________ Adder schreef: Als jij een choco koekje wil, regel ik dat. En ik ben gek op verrassingen. ____________ xxxkingxxx schreef: aaa kom op vertel me zit er veel chocola bij? dan kom ik ![]() ik heb special een verassing voor jou morgen ![]() ____________ Adder schreef: kom maar kijken.... ____________ xxxkingxxx schreef: ja graag heb jij die amerikaanse koekjes? ____________ Adder schreef: Dat ga ik zeker doen, maar er is nog genoeg ranja voor jullie hierzo. Koekje erbij? ____________ xxxkingxxx schreef: hey kom eens langs ![]() ![]() ____________ Adder schreef: He prutser, is er nu maar 1 iemand binnen jullie pruts-ally die durft aan te vallen? Bewondering voor die jongen, ik heb hem al gecondoleerd met zijn verliezen.... Het geeft echter wel aan wat een vreselijke lafaards er verder binnen jullie ally zich schuilhouden..... Ondertussen wordt er saus van de overgebleven dorpen van curry gemaakt.... Ik heb die Duitser gefeliciteerd met zijn keurige overname...... rara waar zal hij de informatie vandaan hebben over het feit dat er niks in de overige dorpen aanwezig was ? ![]() ____________ xxxkingxxx schreef: okay! Toen kwam Brinta: ach, had je de moed maar. ____________ Brinta schreef: Heb nog veel meer voor je in petto! ____________ Adder schreef: Nou die liggen ook op de schroot. Je hebt toch wel meer dan alleen cata's? en nog een ander antwoord van hem op hetzelfde stukje: veel te weinig. ____________ Brinta schreef: hoeveel heb je totaal al gemold dan! ____________ Adder schreef: Nou die liggen ook op de schroot. Je hebt toch wel meer dan alleen cata's? Toen zag ik de naam Dorminikus. Blijkt een duitser te zijn. Ik op mijn allerbeste Jean Marie Pfaff een IGM naar hem gestuurd. Nog geen reactie: Ich habe noch nimmer so ein Dumme Deutscher mitgemacht wie du. Mein Deutsch ist nicht so gut aber was soll das. Viel spass und vielleicht beim der nächtste möglichkeit, kannst du etwas mehr kaput machen. - Adder - 07-06-2006 Saar, we krijgen fans!!! Adder schreef: ik zou zeggen, kom ff langs of beter nog stuur wat versterkingen. ____________ Shallow Water schreef: wat is je defence wel niet? .. je staat op nummer 1 met je defence ![]() - plopje - 07-06-2006 ik wil niet jullie geweldige verslagen en igm's onderbreken, maar we kregen weer eens een nav verzoek. Deze heb ik maar geweigerd omdat er tegen mij gelogen werd en dat kan niet natuurlijk ![]() Quote:Tiny Bob schreef: - bolleb77 - 07-06-2006 Haha echt waar vroeg hij om een nav? Ze zitten met 4 man om ons heen. En ze durven niet een aantevallen. Pff watjes - plopje - 07-06-2006 hehe, yup, maar ze posten niet op het forum dus hij wist niet dat ze door jou werden aangevallen #-o - plopje - 07-06-2006 een zeer slim figuur die king nogiets, hij vind het vreemd dat adder nog steeds aanvalt Quote:die adder valt ons nog steeds aan .. - bolleb77 - 07-06-2006 Misschien moet je een bericht in zijn stijl sturen. Dus met veel spelfouten ed. Je kent vast wel iemand die je met al die spelfouten kan helpen. Volgens mij is het familie van je. - plopje - 07-06-2006 haha, ik zat ook al te denken om dat te doen ja en die kan idd zeker helpen met het vout spellen - bolleb77 - 07-06-2006 En die hoeft er niet eens veel moeite voor te doen - Fabian - 07-06-2006 Hij weet al van wie die 1000 speren komen...hehe Ik krijg namelijk een aanval van ene Jjeffrey, overigens ook nadat ik mijn laatste aanvallende unit naar hem had gezonden... 1 hele bijl... :lol: - Fabian - 07-06-2006 En toen kreeg ik 'Name does not exist' te zien... :roll: :roll: - Aragorn - 08-06-2006 Ik zit wel weer ver weg zeg, krijg het nog zwaar op de speedserver, mijn volgende dorpje zal puur ingericht zijn als pure troepengenerator. - Box Brother - 08-06-2006 Ik heb al weer 500 nieuwe preato's gestuurd Adder... ik heb de grootste lol ... morgen eens kijken of je nog meer kan krijgen... Ze verwachten toch niet dat je die preato's zelf bouwt of wel ??? - Adder - 08-06-2006 Ze snappen helemaal niets van dit spel. Het zijn eppies in het kwadraat. Ht is nu stil, dus straks maar weer ff de peilingen opnemen. :wink: En anders doet Saar dat straks wel, als ik al weg ben. - Saartje - 08-06-2006 Het gaat ge-wel-dig.... !! Heb onze aanvallende troepen weer teruggehaald die ik even bij Depor hed geparkeerd.... We gaan weer ![]() :lol: - plopje - 08-06-2006 nee hij gaf wel aan dat ie doorhad dat de verdedigende troepen uit de alliantie moesten komen. Hij zei ook al dat ie van 50 mensen grondstoffen kreeg en dat hij een gigantische aanvalsmacht ging maken. Na een klein onderzoekje bij de multi's bleek het dat het er geen 50, maar 6 waren - Saartje - 08-06-2006 .... maar nog wel binnen de pushing regel dus?? - plopje - 08-06-2006 yup, nog net wel, het waren allemaal dorpjes van ongeveer gelijke populatie, maar hij wordt in de gaten gehouden - Saartje - 08-06-2006 nah, laat hem maar komen !!! ![]() Quote:De beste verdedigers - Box Brother - 08-06-2006 hmm tegen 6 man aanwerken met verdediging is wel lastig hoor ... maar ik zal kijken wat ik kan doen ![]() - lof102 - 08-06-2006 zal wel niet de eerste zijn die het denkt, maar wel de eerste die het zegt: DE COMMUNICATIE OP DE SPEEDSERVER ZUIGT!!!!! ik ga denk stoppen, vind er nie zoveel meer aan - T00L - 08-06-2006 omdat je nu een paar keer aangevallen wordt? - lof102 - 08-06-2006 nee, dat forum wordt gewoon ondergebruikt, we hadden gewoon hier een forum moeten maken... En die paar keer aangevallen heeft me alles gekost, en de alliantie Cite die zijn nu aardig mijn travian plezier aan het verzuren op de speed server.. - Vassago - 08-06-2006 Je hebt altijd je avatar nog :wink: - lof102 - 08-06-2006 dat is zow ![]() ![]() |