The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Het grote Verkiezingen Topic!!! (/showthread.php?tid=1057)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

- Mukkus - 19-10-2006

Moet je voor de aardigheid een googlen op 'ophangen' en dan 'images'.... :wink:

- Marshall - 19-10-2006

Ben dan ook groot voorstander van het afnemen van bijstand aan 'jongeren'. Wie wil werken kan werken! Is mij altijd voorgehouden en zal ik een ieder ook altijd voorhouden die loopt te klagen dat ie werkloos is. Als je roept dat er geen baan is praat je alleen maar schijt! Werk is er altijd!

- Treesong - 19-10-2006

Mukkus Wrote:Zoiets?
[Image: MIMI_KA20_216R_MIN_A.JPG]

Sinds ik op de Partij voor de Dieren moet stemmen, kan ik hier niet mee instemmen... :wink:

Wellicht is het een idee om de slavernij gewoon weer in te voeren? Een luie jongere als huisknecht! En als ie niet doet wat je zegt:

[Image: inmarokko-dekker-afb1.jpg]

- Bor de Wolf - 19-10-2006

Zo lang er vervelende forumvervuilers als Ada Wim bestaan, die nog steeds niet beseffen dat ze beter hun mond kunnen houden als ze niets zinnigs of grappigs hebben te melden, lijkt me herinvoering van lijfstraffen een goede zaak. You know it so!

- Ad Wim - 19-10-2006

Doet dat pijn, azijn pissen?

- Mukkus - 19-10-2006

Bor de Wolf Wrote:You know it so!

:-k

- Bor de Wolf - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:Doet dat pijn, azijn pissen?

Zie boven

- Gerben Zonderland - 19-10-2006

Mukkus Wrote:En na afloop met zijn allen een biertje drinken.....

Ja, of koffie met een plakje keek voor de geheelonthouders....

- waf - 19-10-2006

Treesong Wrote:[Image: inmarokko-dekker-afb1.jpg]

is dit uit het filmpje van die postma, of is het een van zijn voorvaderen?

- Treesong - 19-10-2006

Wellicht is het tegenwoordig mogelijk om een explosieve chip in de hoofden van domme luie jongeren te monteren... en wie drie keer op een dag iets doms of luis doet:

[Image: exploding_head.jpg]

- Bocaloca - 19-10-2006

ARme Ada

- Marshall - 19-10-2006

Ik denk dat je meer dan 1 chip nodig hebt voor Boca Wink

- Kleine Jan - 19-10-2006

Ik heb die stemwijzer ook eens ingevuld... ik kom op PVDA en daarna CDA... is dat goed?

- waf - 19-10-2006

Marshall Wrote:Ik denk dat je meer dan 1 chip nodig hebt voor Boca Wink

hoezo, heeft boca meerdere hoofden?

- Treesong - 19-10-2006

waf Wrote:

Nope

[Image: wh%20dscn0899.jpg]

- waf - 19-10-2006

:lol: toch handig dat van een fotomodel altijd wel wat plaatjes circuleren.

- T00L - 19-10-2006

Ad Wim Wrote:Bovendien stijgt de jeugdwerkloosheid vrij drastisch.
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/F971CF1D-F3A5-43BB-83FA-37624C62C37B/0/pb06n098.pdf
uit het persbericht: "Het aantal werkloze jongeren nam in een jaar tijd af met 23.000 tot 100.000"
Wat is daar stijgend aan?

mocht je het nog niet begrijpen, kijk dan eens naar die mooie plaatjes op pagina 3 of de tabelletjes op pagina 4.

- Marshall - 19-10-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:

Nope

Hey!! Een andere broek!

- Mukkus - 19-10-2006

Treesong Wrote:
waf Wrote:

Nope

[Image: wh%20dscn0899.jpg]

Hoe zal haar kut er nu uitzien? :-k

Quote:Totaalruptuur bij de vrouw
Een totaalruptuur is het doorscheuren van de huid en het weefsel tussen de vagina en de anus. Ook de kringspier rond de anus scheurt dan geheel of gedeeltelijk in.

Gefeliciteerd, het is een jongetje! :cheers:

- waf - 19-10-2006

Mukkus Wrote:Hoe zal haar kut er nu uitzien? :-k

lekker strak nog, door die keizersnede. :wink:

- Mukkus - 19-10-2006

Zwak wijf. Als ik ga schijten, snij ik mijn buik toch ook niet open om de stront uit mijn darmen te halen. Ze wil graag en kind, dan zal ze ook natuurlijk bevallen.....niet janken. Het kan erin, dan kan het er ook uit.

- waf - 19-10-2006

Mukkus Wrote:Zwak wijf. Als ik ga schijten, snij ik mijn buik toch ook niet open om de stront uit mijn darmen te halen. Ze wil graag en kind, dan zal ze ook natuurlijk bevallen.....niet janken. Het kan erin, dan kan het er ook uit.

heb je dan nooit keutels gehad waarbij je last kreeg van het stephan postma syndroom?

- Mukkus - 19-10-2006

waf Wrote:
Mukkus Wrote:Zwak wijf. Als ik ga schijten, snij ik mijn buik toch ook niet open om de stront uit mijn darmen te halen. Ze wil graag en kind, dan zal ze ook natuurlijk bevallen.....niet janken. Het kan erin, dan kan het er ook uit.

heb je dan nooit keutels gehad waarbij je last kreeg van het stephan postma syndroom?

Nee, ik heb altijd last van Seedorfjes. Dan wil ik ze van een afstandje erin schieten, maar ze zijn altijd mis.

- Treesong - 19-10-2006

waf Wrote:

Je doelt op reetketelsteen? :negerwaf:

- waf - 19-10-2006

Mukkus Wrote:
waf Wrote:

Nee, ik heb altijd last van Seedorfjes. Dan wil ik ze van een afstandje erin schieten, maar ze zijn altijd mis.

dan moet je je vrouw vragen of ze haar mond verder open wil doen.

- Mukkus - 19-10-2006

waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:

Heb je er ervaring mee?

- Marshall - 19-10-2006

Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:

Heb je er ervaring mee?

Ik heb wel ervaring met het feit dat je vrouw d'r mond ver open KAN doen... Wink

- Mukkus - 19-10-2006

Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:

Heb je er ervaring mee?

Ik heb wel ervaring met het feit dat je vrouw d'r mond ver open KAN doen... Wink

Ik ook, als ze een Big Mac eet.

- Bredanaar - 19-10-2006

....of een Big Muc

- Aukinho - 20-10-2006

net even de stemwijzer ingevuld, zoals altijd komen cda, vvd en pvda in die volgorde het best er uit. d'66, groenlinks en pvdd stonden helemaal onderaan.