The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

- Mukkus - 09-12-2007

Vanavond om 22:00 uur mijn trainingsrapport, hopelijk kan ik ook iets laten zien.

- Aragorn - 09-12-2007

Gewoon weer openen, je begint natuurlijk weer met matige stats. Maar het lijkt nu interresant te worden.

- Mukkus - 09-12-2007

We gaan eentje promoveren! Spannend...

Quote:Gerold van Strien: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/menu%202/temp/menu31336/Uitgetraind.html">http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/m ... raind.html</a><!-- m -->

Dat valt dan weer wat tegen....

Quote:Gerold van Strien
17 jaar en 45 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 270 €/week
Eigenaar: Verantwoord Frituren

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

- Bocaloca - 09-12-2007

die is minder mukkus

- Mukkus - 10-12-2007

Ik train nog niet zo gek lang positiespel, dus dit verbaasd me weinig eigenlijk.

- Ad Wim - 10-12-2007

Ik ga ook maar aan de nieuwe jeugdopleiding beginnen. Mede door de nieuwe regelgeving, maar ook omdat het me een leuke toevoeging lijkt.

Eerste snelle vraag: hoeveel scouts is het beste om mee te beginnen? Meteen met 3? Ik lees nl hier dat je eigen spelers meestal niet best zijn en de gescoute spelers een stuk beter...

- Bocaloca - 10-12-2007

ik heb er 2 Smile
en je kan er toch maar 1 per week in je team aannemen

- Ad Wim - 10-12-2007

Oke, dan houd ik het ook maar op 2 voorlopig.

Zondag eerste wedstrijd, ik ben benieuwd!

- Bocaloca - 10-12-2007

wat ga je trainen enzo? al ingesteld en bepaald?

- Ad Wim - 10-12-2007

Ik begin maar met 3-5-2 opstelling en ga trainen op PM en passen. Aangezien ik dat ook normaliter train, leek me dat het beste. Maar eerst maar even afwachten wat voor sterren ik haal en een beetje schuiven.

- Lib - 10-12-2007

Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig

Middenveld waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval goed (laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval redelijk (laag)

Ik speelde 3-5-2. Waardeloos???? Sad
Er zit 1 speler met 5,5 ster bij.....

- kooltje - 10-12-2007

Ad Wim Wrote:Ik ga ook maar aan de nieuwe jeugdopleiding beginnen. Mede door de nieuwe regelgeving, maar ook omdat het me een leuke toevoeging lijkt.

Eerste snelle vraag: hoeveel scouts is het beste om mee te beginnen? Meteen met 3? Ik lees nl hier dat je eigen spelers meestal niet best zijn en de gescoute spelers een stuk beter...
ik heb er maar eentje en zelfs dat vind ik al best goed. zeker in het begin moet je toch uitzoeken wat voor spelers je al hebt

- Aragorn - 10-12-2007

Daarom laat ik mijn oude jeugdopleiding ook intact, zodat je bij een vol team gewoon fatsoenlijk door kunt pullen.

- Ad Wim - 11-12-2007

In de regels staat dat de scouts eens per week een speler aanbieden. Is dat op een vaste dag?

- Bocaloca - 11-12-2007

vnaf zondag kan je ze opbellen in de week

- Ad Wim - 11-12-2007

Oke, bedankt.

Nog een vraagje voor de mensen die er al langer mee bezig zijn. In principe (met 1 scout) betaal je dus 10K per week aan de opleiding. Betaalt het zich uiteindelijk uit? Je kunt dit namelijk ook sparen en zelf na een heel seizoen een toptalent (voor mijn begrippen dan) van de TL aanschaffen...

- Bocaloca - 11-12-2007

je kan het ookb etalen en 4 talenten vinden en deze verkopen per week voor 400 k Wink

Nuff said

- Ad Wim - 11-12-2007

Bocaloca Wrote:je kan het ookb etalen en 4 talenten vinden en deze verkopen per week voor 400 k Wink

Nuff said
Hiermee bedoel je, als ik het goed begrijp, dat de jeugdopleiding zich dus inderdaad terugbetaalt?

- Bocaloca - 11-12-2007

bij mij wel Smile en met de wijzigingen lijkt dit alleen maar meer te gaanw orden

- Forever - 11-12-2007

Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:je kan het ookb etalen en 4 talenten vinden en deze verkopen per week voor 400 k Wink

Nuff said
Hiermee bedoel je, als ik het goed begrijp, dat de jeugdopleiding zich dus inderdaad terugbetaalt?

Bij mij heeft hij zich zeker nog niet terug betaald. Maar ik zie het vooral als een leuk extra'tje, naast je gewone wedstrijden. Maar misschien wordt de opbrengst door de veranderingen nu wel wat beter. Het oude systeem leverde te weinig talenten op en daardoor waren er ook veel managers ermee gestopt.

- Ad Wim - 11-12-2007

Oke. Het lijkt mij ook een leuke toevoeging, omdat ik heel vaak online ben en ook qua Hattrick erg fanatiek ben, maar wel een prijzige. En aangezien bij Hattrick alles om geld draait, is het misschien geen goede investering.

Ik heb mijn normale jeugdopleiding teruggezet naar 10K. Ik heb daar sowieso pas 1x een acceptabele speler uitgehaald (18 jaar redelijk PM, dus niet eens geweldig) na 2,5 seizoen 20K erin knallen.

Raden jullie aan om sowieso maar niet meer daarin te investeren, nu ik met de jeugdopleiding gestart ben?

- Bocaloca - 11-12-2007

jup je kan ook maar 1 ding tegelijk promoveren, of bellen in de jeugdopleiding of een directe pull doen

- Ad Wim - 11-12-2007

O, dat wist ik niet eens!

Maar voorlopig zal ik nog geen spelers ui mijn opleiding pullen aangezien ze allemaal nog 15 en 16 zijn. Dus ik blijf dan nog wel even het oude systeem aanhouden, maar dan op een iets lager pitje. Misschien wel 5K, maar dan zal het niveau wel snel terug lopen...

- Bocaloca - 11-12-2007

staat bij mij al tijden oprampzalig Wink

- Aragorn - 11-12-2007

Ik hou beide opleidingen op volle kracht aan. En wel om hert volgende, je krijgt terugval in de oude opleiding als je de bijdrage verlaagt. Je jeugdteam kan maar een beperkt aan tal spelers aan, waardoor (als je tevreden bent) je uiteindelijk toch weer de oude pull's gaat pakken.

Mijn ouwe jeugdopleiding heeft zich wel uitbetaald, in de vorige hause op de TL verocht ik een 17-jarige uitstekende pm voor 1,7 mln. Daarnaast heb ik veel meer goed verkoopbare yp's gehad. laatste 2 seizoenen was het wat matigjes (verlies) maar dit seizoen al zeker 3 leuke pulls gehad waarvan 1 nu als trainee meeloopt.

- Devlin - 11-12-2007

eerste speler uit de jeugdopleiding die ik promoveer...haalde 6.5 ster als spits

Quote:Gert Harmans
TSI = 1 030, 17 jaar en 54 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Krachtig]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

Quote:Scoring[Vorm=Hoog]=7.13
Scoren[Vorm=Gemiddeld]=7.16
Scoren[Vorm=Laag]=7.17
Scoren[Loon]=7.01

- Ad Wim - 11-12-2007

Duidelijk verhaal Aragorn, maar voor jou is 20K voor de oude opleiding natuurlijk peanuts. Voor mij is het iets meer, al wordt het, zeker ook na mijn stadionuitbreiding, steeds marginaler. Ik houd de oude voorlopig nog maar even aan, al is het wel op 10K denk ik.

- Bocaloca - 12-12-2007

Laatste gebeurtenissen

12-12-2007 Je hebt een speler verkocht en 324 900 € ontvangen.

zojuist mijn jeugdspeler verkcoht

- Ad Wim - 12-12-2007

Was dat die Sylvain?

- Bocaloca - 12-12-2007

jups