The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Roland Garros - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Roland Garros (/showthread.php?tid=6466) |
RE: Roland Garros - _Tampie - 31-05-2012 (31-05-2012, 11:34 AM)Ad Wim Wrote: Dat was te verwachten ja, prima. Ai, dat is pijnlijk, des te belangrijker wordt Dimitrov-Gasquet. Kleine kans helaas. Ik denk dat we dan zo onderhand wel 360 in kunnen vullen voor Richard. Gelukkig bezit die nog wel het talent om deze unieke kans glansrijk te verprutsen. RE: Roland Garros - Stille - 31-05-2012 Was gezellig bij Granollers-Sousa http://www.telegraaf.nl/telesport/tennis/12255842/__VIDEO_Ruzie_op_gravel_van_Parijs__.html Murray komt er beter in. Servert weer harder, loopt fijner RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Deze is mooier, zie je ook hoe Granollers het viert: http://www.as.com/tenis/video/pique-granollers-joao-sousa/20120529dasdasten_1/Ves RE: Roland Garros - _Tampie - 31-05-2012 Wat ik kan zien misdragen met name de Portugese supporters zich. Volgens mij staat Granollers hier ook niet om bekend, dus snap ik niet waarom Sousa loopt te zeuren over een gebrek aan respect. Iemand meer gezien? Beest gaat prima, NID natuurlijk. Zou Murray weer eens een wonderbaarlijke genezing hebben ondergaan? RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Lol, gaat ie nou geblesseerd van 2-4 naar 6-4? Zegt ook wel genoeg over Nieminen... RE: Roland Garros - Stille - 31-05-2012 Hij had voornamelijk last van de onderrug. Fysio heeft het tot 2x losgemaakt en gaandeweg gaat het beter. Nieminen maakt (as usual) ook ontzettend veel domme fouten RE: Roland Garros - Mac - 31-05-2012 Levine verneukt het ook weer vakkundig op 5-5 RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Prima, dit mag Murray best nog wel winnen. Zal ie wel weer terugslag krijgen als het stijf wordt. Kan me niet voorstellen dat ie Gasquet en Beest gaat verslaan zo. Jammer van Levine, maar Raonic gaat er wel af tegen Monaco, en dan is 90 punten niet genoeg. RE: Roland Garros - _Tampie - 31-05-2012 (31-05-2012, 12:41 PM)Ad Wim Wrote: Prima, dit mag Murray best nog wel winnen. Zal ie wel weer terugslag krijgen als het stijf wordt. Kan me niet voorstellen dat ie Gasquet en Beest gaat verslaan zo. Gasquet is genoeg! RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Tja, die kan natuurlijk wel tennissen. Mooi, zo'n beest ook. Kun je gewoon makkelijk via SB volgen, speelt die potjes op routine weg. Eigenlijk hoeft ie nog maar een paar potjes fit te blijven en op de baan te verschijnen voor de 720 punten. RE: Roland Garros - Atlanta - 31-05-2012 (31-05-2012, 12:41 PM)Ad Wim Wrote: Prima, dit mag Murray best nog wel winnen. Zal ie wel weer terugslag krijgen als het stijf wordt. Kan me niet voorstellen dat ie Gasquet en Beest gaat verslaan zo. Ik denk dat Raonic best een kans heeft tegen Monaco; 55-45 Monaco. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Een kans heeft ie altijd, maar niet zo'n grote imo. Denk 65-35 Monaco. Die gast is veel te solide voor Raonic. Kan gewoon 3 meter achter de baseline gaan staan om de service te retourneren en dan kan ie zich ingraven in de rally. Plus dat ie behoorlijk in vorm is. Tsonga moet ook niet te veel energie verspillen. Die moet als back-up dienen om Wawrinka uit te schakelen als die Simon pakt. Het is bijna tijd voor Goffin, toch eigenlijk mijn 'partij' van de dag... RE: Roland Garros - Atlanta - 31-05-2012 De service van Raonic is niet makkelijk diep te retourneren. Want hij moet diep zijn, anders maakt Raonic 'm met z'n forehand af. Ik geef Raonic toch wel een aardige kans. Het zou wel heel bizar zijn als Goffin dit nog verliest. Waarschijnlijk is het binnen 10 minuten afgelopen. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Die Tomic valt toch ook flink tegen dit jaar. Hij speelt voor het eerst echt veel, maar komt buiten Australië nooit diep in toernooien en gaat er nu keihard af tegen Giraldo. Het is geen gravelaar, maar toch. Ik denk dat ie na Wimbledon weer staat waar ie (voorlopig) hoort te staan. RE: Roland Garros - Mac - 31-05-2012 robin ook begonnen! hup! RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 (31-05-2012, 01:02 PM)Atlanta Wrote: De service van Raonic is niet makkelijk diep te retourneren. Want hij moet diep zijn, anders maakt Raonic 'm met z'n forehand af. Ik geef Raonic toch wel een aardige kans. Het zou idd in 1 minuut afgelopen kunnen zijn, maar ik vermoed dat Clement alles of niets gaat spelen. Hopelijk gaat Goffin daar goed mee om en pakt ie hem meteen 6-2. Maar als ie gebroken wordt, kan het nog wel eens heel lastig worden. Ik pak een streampje erbij iig. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Ah kijk, Goffin heeft ook z'n hele familie uitgenodigd, flink wat support. RE: Roland Garros - Atlanta - 31-05-2012 2 minuutjes ![]() RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Hoppa, dat is afmaken! Nu snel uitrusten, Q-bot is toch ook wel te doen, maar moet ie wel fit voor zijn. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Muv een paar tegenvallers gaat het best aardig deze RG, maar het is nog te vroeg om tevreden te zijn. Toch hoeven er nog maar een paar potten goed te vallen voor een geslaagd toernooi. Potro moet van Cilic winnen Simon moet van Wawrinka winnen Ferrer moet van Murray/Gasquet winnen Als die drie goed vallen en de rest gaat volgens verwachting, is het een goede RG. En is een overwinning van Goffin of een verlies van Verdasco alleen maar bonus. RE: Roland Garros - Stille - 31-05-2012 (30-05-2012, 12:42 PM)Ad Wim Wrote: Maar nu opeens weer fout na fout en de break tegen. Daar gaat m'n RG... RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Ja, als Potro had verloren, die toen een set en een break achter stond, dan was mijn RG verloren. Zo moeilijk is dat toch niet? RE: Roland Garros - EB Sports - 31-05-2012 Clement gaat op mijn zwarte lijst, die neem ik nooit meer. Ook al heeft Clement een zeer gunstige loting. Federer en Nadal moeten de finale in, Ferrer de halve finale en Gasquet de kwartfinale. Dan pas is voor mij de RG geslaagd. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Clement zul je ook niet zo vaak meer kunnen nemen. RE: Roland Garros - EB Sports - 31-05-2012 Als WC-houder, maar ik laat hem voor altijd liggen. RE: Roland Garros - Jornstars - 31-05-2012 (31-05-2012, 02:23 PM)EB Sports Wrote: Als WC-houder, maar ik laat hem voor altijd liggen. Waarom.......hij heeft de 2e ronde gehaald en is dus rendabel voor zo weinig geld! Haase kom op! Pak de 2e set! ![]() RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Morgen wordt eigenlijk dé dag voor FTM deze RG. Simon-Wawrinka, Verdasco-Seppi, Potro-Cilic, Goffin-Kubot; allemaal close potjes die cruciaal zijn. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Na een matige 1e set, nu een bijzonder hoog niveau bij Almagro-Baghdatis. Haase gaat er hard af. RE: Roland Garros - _Tampie - 31-05-2012 Wel opmerkelijk, na zo'n goede 1e ronde zo'n kansloze nederlaag tegen Youzhny die niet bepaald top is op gravel. RE: Roland Garros - Ad Wim - 31-05-2012 Troicki mist 2 mps tegen Scholtens Fognini. |