The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Weekend - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162) |
- Treesong - 03-03-2006 Marshall Wrote:Gisteren flink wat Spa Roodjes naar binnen geklokt, poeh! Die kwamen flink aan! sloeber - Dugarry - 03-03-2006 Regel eens een keer een Columbusje voor Dugarry. Deze kenner wil dat godenvocht ook wel een keer verorberen ter test. - Treesong - 03-03-2006 Kom gewoon een keer pimpelen in de Brouwerij... dat moet je eens in je leven hebben gedaan ![]() - Ricochan - 03-03-2006 Hertog Jan Brouwerij? - Dugarry - 03-03-2006 Plaats en tijd, I'll be there mate - Treesong - 03-03-2006 Brouwerij 't IJ alhier... http://www.brouwerijhetij.nl/ - Ekslem - 03-03-2006 Was het maar alvast weekend, dan kon ik heerlijk onder de warme wol kruipen! - gittermaster - 03-03-2006 Nog 1 uur en 55 minuten... - Kleine Jan - 03-03-2006 hier nog 41 minuten en dan een klein weekje vrij :8: - Bumme - 03-03-2006 nog 38 minuten. Dan na het weekend nog twee dagen en dan 5 dagen skieen in Kirchberg. - Kleine Jan - 03-03-2006 Bumme Wrote:nog 38 minuten. Dan na het weekend nog twee dagen en dan 5 dagen skieen in Kirchberg. Ik mag zeker je team niet doen he? :wink: - gittermaster - 03-03-2006 Nog 1 uur en 25 minuten... Wat is dat nou.. Bumme en KJ om 16:30 al weekend? ![]() Inmiddels nog 1 uur en 24 minuten - _Tampie - 03-03-2006 nog 53 minuten te gaan. - Kleine Jan - 03-03-2006 gittermaster Wrote:Nog 1 uur en 25 minuten... Wat is dat nou.. Bumme en KJ om 16:30 al weekend? KJ was al om 7.30 binnen... - gittermaster - 03-03-2006 a oke, het is je gegund KJ!!! ![]() - Bocaloca - 03-03-2006 weekend begon voormij gisteren al, wat een heerlijk idee - Dugarry - 03-03-2006 Ben je nou al in A'dam geweest Boca? - Bocaloca - 03-03-2006 Volgende week zaterdag Dugarrietje ![]() - Bor de Wolf - 04-03-2006 Ekslem Wrote:Was het maar alvast weekend, dan kon ik heerlijk onder de warme wol kruipen! En hoe was het met mevrouw Mukkus? - goa - 07-03-2006 Gisteren weer eens meegedaan aan de wekelijkse pubkwis in cafe Binnen/Buiten in die vermaledijde Pijp. Idee is dat je met een team van maximaal 4 personen de hele avond vragen beantwoordt over muziek, sport, geschiedenis en ander zulks en dat het winnende team zijn eet/drank rekening niet hoeft te betalen. Aangezien wij de hele avond in straf tempo Four Roses met gingerale dronken (goeie tip met dank aan Treesong) liep de rekening dusdanig hoog op dat de uiteindelijke overwinning niet alleen prettig was maar ook hoogst noodzakelijk. Anders hadden we daar nu nog aan de afwas gestaan.... - Treesong - 07-03-2006 goa Wrote:Gisteren weer eens meegedaan aan de wekelijkse pubkwis in cafe Binnen/Buiten in die vermaledijde Pijp. Idee is dat je met een team van maximaal 4 personen de hele avond vragen beantwoordt over muziek, sport, geschiedenis en ander zulks en dat het winnende team zijn eet/drank rekening niet hoeft te betalen. Haha, ik heb zondag aan de 6 wekelijkse muziekkwis meegedaan in mijn nieuwe hang-out café Wilhelmina te Oud-West... deed mee met lui die al 35x meededen en nooit wonnen... 36 x bleek dus scheepsrecht :waf: Probleem is dat ik nu de volgende (mee) moet organiseren op 16 april. Dus iemand nog leuke ideeën voor een categorie? ![]() - waf - 07-03-2006 Treesong Wrote:goa Wrote:Gisteren weer eens meegedaan aan de wekelijkse pubkwis in cafe Binnen/Buiten in die vermaledijde Pijp. Idee is dat je met een team van maximaal 4 personen de hele avond vragen beantwoordt over muziek, sport, geschiedenis en ander zulks en dat het winnende team zijn eet/drank rekening niet hoeft te betalen. italo disco! - Treesong - 07-03-2006 Nie eens zo'n gek idee... we willen het vooral leuk gaan maken, niet van die vragen waar alleen muziekautisten lol aan beleven - Dugarry - 10-03-2006 =P~ FF een vaatje Dommelsch voor mn nieuwe Philips Perfect Draft gestrikt, het weekend kan dus beginnen! =P~ - Treesong - 10-03-2006 Dugarry Wrote:een vaatje Dommelsch sloeber - Gerben Zonderland - 10-03-2006 Dugarry Wrote:=P~ FF een vaatje Dommelsch voor mn nieuwe Philips Perfect Draft gestrikt, het weekend kan dus beginnen! =P~ Ik heb nog een kratje Jupiler staan van de SdeB-aanbieding van laatst. Sloeberig qua aanbieding, maar wel lekker qua bier. - waf - 10-03-2006 Treesong Wrote:Nie eens zo'n gek idee... we willen het vooral leuk gaan maken, niet van die vragen waar alleen muziekautisten lol aan beleven leuk is fun. heel leuk is funfun. noem 3 hits van deze succesvolle formatie met commerciele italo? :wink: - Treesong - 10-03-2006 waf Wrote:Treesong Wrote:Nie eens zo'n gek idee... we willen het vooral leuk gaan maken, niet van die vragen waar alleen muziekautisten lol aan beleven Ahum.... Happy Station uit het blote hoofd en meer weet ik niet en da's eigenlijk maar goed ook :wink: - waf - 10-03-2006 Treesong Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:Nie eens zo'n gek idee... we willen het vooral leuk gaan maken, niet van die vragen waar alleen muziekautisten lol aan beleven valt me niet tegen van je. of heb je toch stiekem ff gegoogled? :wink: colour my love weet ik nog. meer staan er niet op mijn 'best of italo cd's' (die nergens ter wereld behalve in den haag te verkrijgen zijn). :8: - realphoolie - 10-03-2006 Na 1 van de 17 weken afstuderen ben ik blij dat t over een half uur weekend is :razz: |