The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Australian Open 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Australian Open 2008 (/showthread.php?tid=2986)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

NEEEEEEEEEEEEE, sp op eigen service verkloot :x


Re: Australian Open 2008 - Mac - 18-01-2008

232 km/u :eeeek:


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Damn, wat een mogelijkheid voor Kohl!!


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Mac Wrote:6-6..slecht punt van roddick had moeten rammen
Echt een kans dus, op setpoint? :|


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

In de rally is Kohl echt oppermachtig


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

4e SP Kohl, Come on


Re: Australian Open 2008 - Mac - 18-01-2008

echt kans viel wel mee...maar roddick speelt veel rallies veel te passief waardoor kohlschreiber het initiatief krijgt en daar profiteert ie dan van


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

En weg! Kom op nou Andy! Laat zien dat je koel bent!


Re: Australian Open 2008 - Mac - 18-01-2008

sicke return kohlschreiber


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

NEEEEEEEEEEEEE, wat een schijtzooi dit. Zal vast wel verdiend zijn, maar Roddick had zijn kansen... :letitallout:


Re: Australian Open 2008 - kooltje - 18-01-2008

geweldig kohl! meer dan verdient!!!


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Yes, heerlijke return en daarna een punt: set voor Kohl. Wat speelt die gozer goed zeg. Gister Safin-Bagha was mooi, maar deze wedstrijd mag er ook zijn.


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Roddick had gewoon eerder in de set de bp's moeten pakken en gewoon op dat sp in de TB moeten toeslaan. Normaal is hij wel zo cool Icon_evil

Wel mooio om te zien dat jullie allemaal Kohl zo fantastisch vinden spelen en dat het toch gewoon close is. Roddick is dus ook gewoon goed, al speelt hij niet eens fantastisch. Als hij dat nou eens gaat doen... [-o<


Re: Australian Open 2008 - Tripplexxx - 18-01-2008

Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Andy staat op zich redelijk te serveren, maar van achteruit is het niet veel.

Dat is Andy he.
Dat is dus niet zo. Je zag aan de tweede set dat hij gelijkmatig en bij vlagen beter was in de rally dan Kohlschreiber. Als Roddick dwingend speelt, kan hij prima van achteruit spelen. Hij moet gewoon niet het initiatief aan Kohl laten. En verdedigend is hij ook vrij sterk, zagen we tegen Dlouhy en Berrer. Nu ook pas 9 UEs.
Ik denk dat jij, en ook anderen hier, Roddick onderschat.

Ik onderschat Roddick niet, heeft veel gepresteerd. Maar ik ken z'n tekortkomingen wel en ik had wel verwacht dat hij het moeilijk zou krijgen tegen Kohlschreiber.

Roddick is al jaren subtop. verliest standaard van de top 3 en heeft het moeilijk tegen veel spelers die met zijn service kunnen omgaan.


Re: Australian Open 2008 - kooltje - 18-01-2008

Ad Wim Wrote:Roddick had gewoon eerder in de set de bp's moeten pakken en gewoon op dat sp in de TB moeten toeslaan. Normaal is hij wel zo cool Icon_evil

Wel mooio om te zien dat jullie allemaal Kohl zo fantastisch vinden spelen en dat het toch gewoon close is. Roddick is dus ook gewoon goed, al speelt hij niet eens fantastisch. Als hij dat nou eens gaat doen... [-o<
Ben dat laatste maar gedeeltelijk met je eens. Roddick laat het aan Kohlschreiber of hij wint. Roddick serveert goed en brengt veel terug maar neemt zelf amper initiatief.
Ik ben daarom ook blij dat de aanvaller de set wint...en natuurlijk ook voor FTM.
Als Kohlschreiber die ontzettend zwakke punten eruit haalt is het een topper in wording.


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Ad Wim Wrote:Roddick had gewoon eerder in de set de bp's moeten pakken en gewoon op dat sp in de TB moeten toeslaan. Normaal is hij wel zo cool Icon_evil

Wel mooio om te zien dat jullie allemaal Kohl zo fantastisch vinden spelen en dat het toch gewoon close is. Roddick is dus ook gewoon goed, al speelt hij niet eens fantastisch. Als hij dat nou eens gaat doen... [-o<

Natuurlijk is Roddick 'gewoon goed', maar dat mag ook wel als je al zolang in de top tien staat.. 2 bp's Kohl :Big Grin :Big Grin


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Maar Roddick speelt dus nog niet fantastisch. Want dan is hij veel dreigender. Maar dat heeft natuurlijk ook met het goede spel van Kohl te maken.

Maar hij krijgt kansen, mist nu weer een belangrijk bp in de eerste game van de 4e...


Re: Australian Open 2008 - kooltje - 18-01-2008

knap weggewerkt...
hoevaak mag hij nog fuck roepen? tijd om aan te pakken scheidsie


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Het is net wat kooltje zegt, als Roddick wat meer initiatief neemt, is hij veel gevaarlijker. Als hij eenmaal in de verdediging gaat, komt hij daar niet meer uit en is het vroeg of laat Kohl die de rally wint.


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Maar je zou toch zeggen dat iemand als Roddick dat wel in zou zien...
In begin tweede set speelde hij ook echt goed, jammer dat hij dat toen niet kon voortzetten.

Het is nu wel schrijnend om te zien dat hij vrijwel niets meer op zijn 2e wint. Hij is nu meer dan ooit afhankelijk van zijn service dus...

Nu vrees ik met grote vrezen, al is Roddick natuurlijk mentaal en fysiek wel erg sterk.


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Precies, hij is afhankelijk van zijn service. Als die gaat lopen is er niets aan de hand. Kohl pakt die 2e service echter wel hard aan, dat is het probleem. Zolang het percentage eerste services tegenvalt, zie ik het somber in.


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Knappe van Kohl is ook wel dat hij weinig inzinkingen kent.

Zou wel kut zijn als Roddick me, na Wimbledon vorig jaar, weer in de steek laat...


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Ad Wim Wrote:Knappe van Kohl is ook wel dat hij weinig inzinkingen kent.

Zou wel kut zijn als Roddick me, na Wimbledon vorig jaar, weer in de steek laat...

En juist het feit dat hij weinig inzinkingen heeft, maakt hem tot een topper in wording.


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Nu breaken, Andy, draai het om!


Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 18-01-2008

Kohlschreiber slaat gewoon zijn 26e ace, net zoveel als roddick =D>


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Knappe van Kohl is ook wel dat hij weinig inzinkingen kent.

Zou wel kut zijn als Roddick me, na Wimbledon vorig jaar, weer in de steek laat...

En juist het feit dat hij weinig inzinkingen heeft, maakt hem tot een topper in wording.
Het probleem van hem is dat hij zulke weken maar zo zelden heeft in een jaar. Maar wellicht dit jaar, ik vind het wel een leuk spelertje.


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

We gaan weer richting TB. Wat een close, spannende pot zeg!


Re: Australian Open 2008 - Mac - 18-01-2008

Roddick gaat ff lekker tekeer tegen de scheids. mag inmiddels idd wel zn 2e waarschuwing krijgen ja dit is toch wel 'out of line'


Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 18-01-2008

Waar gaat het om dan?


Re: Australian Open 2008 - Mac - 18-01-2008

kohlschreiber slaat bal bij achterlijn, lijnrechter geeft m uit. Hawkeye erbij bal blijkt in te zijn. Scheidsrechter geeft punt aan kohlschreiber ipv let omdat roddick geen beweging richting de bal maakte. Terechte beslissing imo, roddick had die bal nooit meer gehad ook al stond ie er vrij dichtbij.

Tijdens de break echter noemde Roddick de man een idiot en dergelijke.