The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montreal - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montreal (/showthread.php?tid=4695) |
Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 mindlight Wrote:Ik ook ja, maar wist niet dat ie inmiddels zo is afgezakt qua niveau. 6-1 een set van Roddick verliezen is wel heel zeldzaamAd Wim Wrote:Die Andreev Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 Andreev speelt in de 2e set toch wel op zijn best. Ik hoop niet dat het een 3e set wordt... Re: Montreal - _Tampie - 12-08-2009 Lijkt me een eitje voor Andy als het op de tiebreak aankomt. Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 tb nu. gewoon snel die mb pakken! Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 1*-0 Roddick :8: Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 En die geeft Andreev hem meteen Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 Gaat Roddick ineens naar het net.... [-X 1-1 Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 andreev speelt best aardig op dit moment. 2-2 Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 Als je dit al best aardig vindt, speelde Djokovic ook best aardig gisteren... Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 Roddick gaat serve and volley spelen op 2e service :crazy: komt goed weg hier 4-3* roddick Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 En een df Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 df andreev en 5-3 roddick Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 En nog een afzwaaier Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 Nou, ik zie het al, vamos Verdasco! Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 en andreev geeft het nu helemaal weg met 3 ue op rij =D> 3 mp! GSM Roddick! =D> 2e set niet overtuigend, maar 1e set ging ook te makkelijk. Re: Montreal - buurs - 12-08-2009 Ik hoop zo ontzettend dat Simon van Tsonga wint. Hij kan het Federer weleens heeeel lastig gaan maken! Ik zeg zelfs 50-50!!!! Re: Montreal - Ad Wim - 12-08-2009 Jajaja, net als dat Andreev het Roddick lastig ging maken... Gelukkig nu niks interessants meer, kan ik eindelijk vroeg gaan slapen. Re: Montreal - kooltje - 12-08-2009 _Tampie Wrote:Falla pakt de eerste set van Simon, toch verrassend. En wat zijn het toch mooie toernooien die TMS'en op HC. De kwartfinales die eraan zitten te komen.... =P~Altijd hetzelfde tegenwoordig..Je kunt de toernooien van te voren intekenen...Vanaf de kwartfinale moeten de toppers tegen elkaar en wordt het leuk. Re: Montreal - Haggie - 13-08-2009 idd wat een wedstrijden gaan we vanavond krijgen, Super!!! Re: Montreal - kooltje - 13-08-2009 Rafael Nadal heeft zijn eerste wedstrijd sinds zijn uitschakeling in de vierde ronde van Roland Garros gewonnen. De Spanjaard, die sindsdien aan de kant stond met een knieblessure, kan niet zeggen of zijn rentree is geslaagd. Zijn opponent David Ferrer moest in een vroegtijdig stadium opgeven. Bij een 4-3 stand in het voordeel van Nadal gaf zijn landgenoot Ferrer hem de hand. Niet de knieën van Nadal, maar de linkerknie van Ferrer weigerde dienst, waardoor er voor hem niets anders op zat dan de partij gewonnen geven. "Ik heb problemen met mijn knie, ik kan niet spelen", verontschuldigde Ferrer zich voor de camera bij het publiek. "Ik heb dat probleem al sinds de voorbereiding op Wimbledon. Ik wil er nu eens goed naar laten kijken en mezelf oplappen." Door het vroegtijdige afscheid van Ferrer staat Nadal nu in de derde ronde tegenover Philipp Petzschner uit Duitsland. Maar de voormalige nummer één van de wereld weet nog niet hoe hij er voor staat. "Ik heb meer tijd en wedstrijden nodig om mijn knieën te kunnen testen, maar op dit moment is alles oke", stelde Nadal zijn toehoorders gerust. "Ik heb op 100 procent van mijn huidige kunnen gespeeld, maar als je terug komt van een blessure, dan is het lastig bewegen op de baan." Toch is Nadal positief. "Alles is op goed, elke wedstrijd, elk punt. Het helpt me allemaal om snel weer terug te keren op mijn niveau. Morgen krijg ik weer een kans om mezelf te verbeteren Re: Montreal - Ad Wim - 13-08-2009 Hahaha, weinig gemist zo te zien, wat een night session Re: Montreal - Haggie - 13-08-2009 :-({|= zozo, Buurs heeft Roddick! Dat wordt weer cruciale confrontatie vanavond! :-({|= Re: Montreal - buurs - 13-08-2009 Balen dat ik vanavond van 19 tot 21 uur niet thuis ben Zoveel mogelijk via de mobiel volgen. Re: Montreal - Haggie - 13-08-2009 ik sta helaas ook van 19.30 tot 21.30 op het voetbalveld Re: Montreal - buurs - 13-08-2009 Haggie Wrote:ik sta helaas ook van 19.30 tot 21.30 op het voetbalveld mobiel in de onderbroek :8: Re: Montreal - Ad Wim - 13-08-2009 Ik ben er ook de hele avond niet, toch wel jammer... Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 Ik wel, maar ondertussen ook bezig, toch ga ik het wel even bijhouden :8: Re: Montreal - Haggie - 13-08-2009 :-({|= Wij hebben grotendeels dezelfde belangen, dus jij kunt het mooi voor mij waarnemen ML! :-({|= Re: Montreal - centre court - 13-08-2009 I gotta feeling, thats tonight's gonna be a good night! :-({|= \/ Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 Exact Hag, dat gaat helemaal goedkomen! |