The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Memphis / Marseille / Buenos Aires - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis / Marseille / Buenos Aires (/showthread.php?tid=5141) |
Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Stille - 17-02-2010 Yep Wolf wint al jaren bijna alles. De Noren en Jonsson bij het biatlon. Bjorgen en Kowalczyk bij de cross.De Oostenrijkers met de jump. Niet best allemaal, net als ons eigen landje. 1 medaille al, YES! Ze willen er 11 halen, hoe gaan ze dat in godsnaam doen? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Bocaloca - 17-02-2010 2 bij de 10Km mannen, 1 bij de 1000M mannen, 1 bij de 1000M vrouwen, 1 bij de 1500M mannen. Meer zie ik er ook niet ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 dames: 1000: 1 medaille voor Boer of Gerritsen 1500: 1 medaille voor Gerritsen of Wüst ploegenachtervolging heren: 1000: 1 medaille voor Groothuis of Kuipers 1500: 1 medaille voor Kuipers/Tuitert/Kramer 10000: 2 medailles ploegenachtervolging Totaal 9 medailles. Maar dit lijkt me zeker. Als het meezit dan kan Sauerbreij ook nog eentje halen en ergens bij het schaatsen nog eentje extra. Dus 11 is niet onmogelijk. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 En buurs is alweer 5 man kwijt op woensdag ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:En buurs is alweer 5 man kwijt op woensdag ik heb ook wel erg veel pech. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 Nee, je bent gewoon een laffe manager. En het boeit je ook geen reet dat je er al 5 kwijt bent, leuk joh. Je eindigt elke week bewust in de middenmoot omdat je niet durft te kiezen. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:Nee, je bent gewoon een laffe manager. En het boeit je ook geen reet dat je er al 5 kwijt bent, leuk joh. Je eindigt elke week bewust in de middenmoot omdat je niet durft te kiezen. volgens mij kies ik iedere week... :-s volgens mij had ik vorige week een aardig gewaagd team... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Bocaloca - 17-02-2010 NIET WEEEEEEER!!!!!!! :-# Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 buurs Wrote:dames:En nu is het opeens zeker ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 17-02-2010 En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 mindlight Wrote::eeeek:Zeker onwijs onverwacht, maar als je het van iemand verwacht, is het toch al snel Verdasco. Dat is een ontzettende tanker na een toernooioverwinning. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 17-02-2010 Yep en als hij dan ook nog een TB moet spelen (even uitkijken wat je zegt ML ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 centre court Wrote:En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten:Juist! Wellicht wel 180. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten:Juist! Wellicht wel 180. dat lijkt me niet. Chardy gister niks weggeven op zijn service. die knalt door. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Haggie - 17-02-2010 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten:Juist! Wellicht wel 180. Lacko wint met moeite en nu ineens 180 punten :notfunny: Net zoals de keuze voor Stepanek van sommige mensen :lol: Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 Wat is er met de keuze voor Stepanek? Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:Wat is er met de keuze voor Stepanek? als je rond de deadline online was geweest, had je stepanek zeker niet gehad. net als nieminen vorige week. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 Ik weet neit hoeveel het stond, maar Stepanek is natuurlijk wel de man voor zo'n snelle baan. Vorig jaar F, jaar ervoor SF. Hij heeft alleen nog niks laten zien dit jaar, maar dat had Soderling ook niet. Exact hetzelfde verhaal als Soderling trouwens, ook een matige 1e ronde. Hop, 500 punten! ![]() Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 Youzhny staat trouwens nog gewoon op de OOP vandaag. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:Ik weet neit hoeveel het stond, maar Stepanek is natuurlijk wel de man voor zo'n snelle baan. Vorig jaar F, jaar ervoor SF. Hij heeft alleen nog niks laten zien dit jaar, maar dat had Soderling ook niet. Exact hetzelfde verhaal als Soderling trouwens, ook een matige 1e ronde. Hop, 500 punten! hij brak net naar 1*-0 in de 3e set dacht ik. maar de 1e en 2e set waren alles behalve overtuigend. gulbis gaat erg lastig worden voor hem. soderling had natuurlijk eerst een paar rondjes om erin te komen. stepanek krijgt gulbis en daarna berdych.... 2 indoorkoningen. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:Youzhny staat trouwens nog gewoon op de OOP vandaag. die had gewoon last van spierpijn en overbelasting. hij was de week voor rotterdam pas weer in training gegaan. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 Hij zei zondag tegen het publiek dat ie echt niet verder kon spelen, zoveel pijn had ie... En Youzhny is sowieso wel iemand die de 1e ronde wegtankt na een finale de week ervoor. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:Hij zei zondag tegen het publiek dat ie echt niet verder kon spelen, zoveel pijn had ie... heb ik gezien, maar hij werd op vrijdag tegen monfils al behandeld aan een spiertje in zijn onderarm. 2 partijen later is de pijp dan natuurlijk leeg. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - centre court - 17-02-2010 Steppie zal Gulbis wel pakken maar dan is het tegen Berdych afgelopen. En dan is ie dus veel te duur. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 17-02-2010 Ad Wim Wrote:Hij zei zondag tegen het publiek dat ie echt niet verder kon spelen, zoveel pijn had ie... Hij had vorig jaar bij mijn weten juist het omgekeerde. Of hij had van die "vormweken" (2 achter elkaar), of het was helemaal niets. Maar wegtanken was juist geen sprake van. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - kooltje - 17-02-2010 Lekker hoor Chardy...Brengt mij weer terug in de race na dramatische verliezen van Kohlschreiber, Istomin, Clement en Kendrick. Buenos Aires gaat prima, alle 7 hun eerste ronde gewonnen! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 In St Petersburg had ie er nog wel een hoor. Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - mindlight - 17-02-2010 Precies, maar toen had hij al wel 2 finales gespeeld de weken daarvoor. En ook de week daarna deed hij dat weer. Maar wmb mag hij tanken, graag zelfs! Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - buurs - 17-02-2010 Verdasco snel uitgeschakeld in Memphis MEMPHIS - Tennisser Fernando Verdasco is dinsdag al in de eerste ronde uitgeschakeld van het ATP-toernooi in Memphis. De als tweede geplaatste Spanjaard, die zondag nog het toernooi van San José won door Andy Roddick te verslaan, ging verrassend met 7-6 (4) 6-3 onderuit tegen Jeremy Chardy. De Fransman, 41e op de wereldranglijst, had daar slechts één uur en 15 minuten voor nodig. ââ¬Å¾Met slechts één dag tussen mijn wedstrijden, in totaal andere condities en zonder dat ik kon oefenen op deze baan, was het erg moeilijkââ¬Â, zei Verdasco na afloop. "Maar hij speelde een goede wedstrijd. Hij serveerde erg goedââ¬Â, voegde de mondiale nummer 11 er ridderlijk aan toe. Chardy treft in de tweede ronde de Slowaak Lukas Lacko. 1e ronde zal voor Roddick dus ook niet makkelijk zijn tegen Blake... Re: Memphis / Marseille / Buenos Aires - Ad Wim - 17-02-2010 Ferrero had ook maar 1 dag, niet zeuren. |