The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Washington en Kitzbuhl - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Washington en Kitzbuhl (/showthread.php?tid=6074) |
Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 06-08-2011 4-3 zal wel weer een kanonskogel komen Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 06-08-2011 Weer een serve winner 5-3. Niets tegen te beginnen op deze manier Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 06-08-2011 En weer een ace, ongelooflijk dit. Wat een kerel! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 06-08-2011 6-3 door 3 aces en 3 servicewinners....knap Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 06-08-2011 troicki komt nu 2x goed weg... Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 06-08-2011 6*-5 isner doe het, kerel! Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 06-08-2011 Ik denk een serve winner. Ga ik direct pitten want dit wordt toch 7-6 7-6 Isner Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 06-08-2011 Fijne vakantie Buurs Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 06-08-2011 geweldige volley =D> ik ga ook pitten. Doorrrrrrrrrr John! Re: Washington en Kitzbuhl - buurs - 06-08-2011 thxs! Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 06-08-2011 Ik blijf wakkerrrrr. Lekker Johnny. Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 06-08-2011 Klasse Johnny! Nu Monfils nu ff winnen. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 06-08-2011 Volledige SF in Washington, nu op naar de gedroomde finale Monfils-Steppie! Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Hmm, Washington is wel verkeerd gevallen. Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. En Haase natuurlijk in Oostenrijk. Dan is het een gemiddelde week. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 06-08-2011 Ad Wim Wrote:Hmm, Washington is wel verkeerd gevallen. Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. En Haase natuurlijk in Oostenrijk. Dan is het een gemiddelde week. Ja dat toernooi was er net zo een als Hamburg, veel gasten die SF en verder kunnen halen. Ik heb er daarom veel in geinvesteerd net als in Hamburg. Het levert geen weekwinst op, doordat je de winnaar in Kitzbuhel en zelfs in dit geval de hele finale kan missen, maar Washington wil je gewoon wel de hele finale hebben. Nu zelfs de hele SF, dat is helemaal top. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 06-08-2011 Ad Wim Wrote:Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. Waarom niet Isner? Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Ja, die natuurlijk, maar zo niet, dan Monfils. Re: Washington en Kitzbuhl - kooltje - 06-08-2011 Ziet er goed uit voor de weekwinst...Maar kan ook nog zeker fout gaan... Als Haase wint is het beslist.. Anders moet Monfils het doen in Washington. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 _Tampie Wrote:Ik heb het juist eens andersom gedaan. Sowieso had ik Monfils en Verdasco nooit gehad vanwege het risico. Maar Stepanek had ik wel kunnen hebben ja, maar ik had Muller daar.Ad Wim Wrote:Hmm, Washington is wel verkeerd gevallen. Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. En Haase natuurlijk in Oostenrijk. Dan is het een gemiddelde week. Ik heb te veel geïnvesteerd in Kitz, maar anders had ik niet de gehele finale gehad. Isner en Haase toernooiwinst en het is prima. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 06-08-2011 Ik had in Kitz anders Montanes en Haase wel gehad, maar Stepanek niet, en Monfils waarschijnlijk ook niet. Ik weet niet meer precies hoe ik het had staan, toen ik besloot om het anders te doen. Als Monfils wint pak ik er gewoon nog zilver mee. Kans op toernooiwinst van Monfils is toch wel het grootste nu imo. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 06-08-2011 Haase al begonnen trouwens. Niemand aan het kijken? 3-3 eerste set. Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 06-08-2011 Uiteraard kijk ik. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 06-08-2011 3 sp! Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 06-08-2011 Tuurlijk Robin! Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 06-08-2011 Begin 2e set wordt denk ik belangrijk. Haase heeft nog wel eens een inzinking. Hopen dat het vandaag maar niet gebeurt Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Gaat lekker! Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Wel grappig dat Haase al door was voor de deadline, maar in de top 10 toch maar 3x is gekozen. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Hij wordt te makkelijk gebroken deze set, dat is jammer. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Gelukkig breakt ie ook steeds makkelijk terug. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 06-08-2011 Laatste games redelijk kansloos. Negatieve mindset ook. Hopelijk weer goed in de derde. Ik moet er helaas vandoor. |