The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
US Open - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: US Open (/showthread.php?tid=897) |
- kooltje - 07-09-2006 gvd nadal eruit. tegen youzhny...hele jaar geen 3 ballen recht vooruit kunnen slaan. - Mist - 07-09-2006 Ongelooflijk ja, nou dan zit het er nu toch echt op bij de MV Game. - Bocaloca - 07-09-2006 A.Roddick Ashe 6 7 6 L.Hewitt Complete 3 5 4 goedzo. Opzouten met die irritante nep tenniser - merijn s aalbers - 07-09-2006 Neptennisser? Hewitt? [-( - Ad Wim - 07-09-2006 Juan Zueco Wrote:HELL YES!!!!!Inderdaad! Zelden iemand zo verdiend zien winnen. Nadal bracht echt alleen maar alles terug en Youzhny bleef vier sets lang vol het spel maken. Klasse gespeeld! Roddick zal echter een heel ander verhaal worden, maar je weet het nooit! Misschien wordt Youznhy wel de nieuwe Baghdatis. - buurs - 07-09-2006 Youzhny is 24, maar heeft het zeker in zich om een degelijke top 10 speler te worden. Hij is alleen te wisselvallig. Verder heeft hij alle slagen. En die backhand kan ik van smullen =P~ - Elikian - 07-09-2006 Michail Joezjny heeft op de US Open voor een grote stunt gezorgd door de gedoodverfde finalist Rafael Nadal met 6-3,5-7,7-6(5),6-1 naar huis te sturen. En dan heb ik het niet eens over de schrijfwijze van Mikhail Youzhny, maar "de gedoodverfde finalist" ... ok, en dan vragen we het aan de tenniskenners: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennis-ontheline.com/gsc/usmanalysis.html">http://www.tennis-ontheline.com/gsc/usmanalysis.html</a><!-- m --> -> Roddick heeft meer kans om de finale te halen dan Nadal ![]() - kooltje - 07-09-2006 buurs Wrote:Youzhny is 24, maar heeft het zeker in zich om een degelijke top 10 speler te worden.1 goed toernooi in een jaar..daar kom je niet mee in top 10 hoor - Ad Wim - 07-09-2006 Met een zo'n uitslag lijkt het ineens een dramaweek voor je te worden, Kolemans. Zonde... - kooltje - 07-09-2006 ja dat is waar..maar ja in deze periode is het toch toernooiwinst of niks. of je nou 30ste of 80ste wordt... - Bocaloca - 07-09-2006 merijn s aalbers Wrote:Neptennisser? Hewitt? [-( jup neptenniser - merijn s aalbers - 07-09-2006 Nou, een onderbouwing dan graag. - Ad Wim - 07-09-2006 Bocaloca Wrote:Beaam.merijn s aalbers Wrote:Neptennisser? Hewitt? [-( - Ad Wim - 07-09-2006 Elikian Wrote:Michail Joezjny heeft op de US OpenAls hij zo blijft tennissen, heeft ie zeker kans tegen Roger in de finale [-o< - Ad Wim - 07-09-2006 kooltje Wrote:ja dat is waar..maar ja in deze periode is het toch toernooiwinst of niks. of je nou 30ste of 80ste wordt...Als je 30e wordt, heb je nog kans om aan het eind van het seizoen 20e te staan. - kooltje - 07-09-2006 als alles had goed gegaan had ik op het eind 30ste gestaan. - centre court - 07-09-2006 Wat een heerlijke uitslagen!! Blake maakt gehakt van Berdych en Roddick van Hewitt. En dan ook nog eens die sensationele overwinning van Youzhny op Nadal. Toppertje hoor! - centre court - 07-09-2006 Nu maar hopen dat vanavond haas en blake winnen. en overmorgen Youzhny van Roddick natuurlijk. - Genomico - 07-09-2006 centre court Wrote:Nu maar hopen dat vanavond haas en blake winnen. en overmorgen Youzhny van Roddick natuurlijk. Kunnen we geen overeenkomst regelen dat Blake en Davydenko vanavond gaan winnen? Dan mogen onze beide troeven het in de halve finale tegen elkaar uitvechten : ![]() - centre court - 07-09-2006 Vind ik in principe geen verkeerd idee al is davy wel een stuk vaker gekozen dan blake dus wordt ik wel benadeeld. :wink: heb toch eigenlijk wel net zo graag dat davy er even uitgaat. - Genomico - 07-09-2006 centre court Wrote:Vind ik in principe geen verkeerd idee al is davy wel een stuk vaker gekozen dan blake dus wordt ik wel benadeeld. :wink: Het is graag of niet :razz: Dan moet je vanavond niet zeuren als Federer en Davy winnen :wink: - Genomico - 07-09-2006 Volgens bookmaker is Davydenko de grote favoriet (1.55 voor Davy en 2.40 voor Haas). Verrassend. Ik vind het zelf een echte 50-50 wedstrijd. - centre court - 07-09-2006 haas heeft natuurlijk wel 2 wedstrijden achter de rug die hij in een 5e set TB wint. dat gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me. davy is gewoon weer oerdegelijk. toch denk ik dat tommy 'm wel kan pakken. hij moet 't alleen niet op een 5e set aan laten komen lijkt me. Youzhny schakelt in de dubbel ook nog gewoon even de Bryans uit. wat een toernooi voor die jongen. - Ad Wim - 07-09-2006 Haas heeft twee vijfsetters achter de rug, dat is het grootste verschil. Hij moest gisteren 4,5 set spelen en Davy maar 1 set. Qua tennis denk ik dat Haas beter is. Ik zag Davy tegen Murray in de tweede en derde set en het was niet overtuigend. - Ad Wim - 07-09-2006 21 uur begint Haas-Davy ongeveer. Ik heb de activiteit voor vanavond ervoor afgezegd en ga er dus goed voor zitten! - centre court - 07-09-2006 Ad Wim Wrote:21 uur begint Haas-Davy ongeveer. Ik heb de activiteit voor vanavond ervoor afgezegd en ga er dus goed voor zitten! was je vriendin erg boos? - Ad Wim - 07-09-2006 Ik weet niet wat jij met je vriendin doet, maar ik doe geen activiteiten met haar, althans ik noem ik het niet zo. Nee, ik zou met het dispuut naar Toomler gaan. - centre court - 07-09-2006 Vanavond weer gewoon voetbaltraining dus pas vanaf half 10 kijken. maar dan zullen ze nog niet heel ver zijn. - centre court - 07-09-2006 ben al gespannen voor vanavond... :8: Haasje moet gewoon nog 1 keer knallen, dan is davy tenminste weg. vraag me af of ie dat fysiek trekt. - Ad Wim - 07-09-2006 Davy begint goed en Haas redelijk zwak. Het is een saaie lul, maar Davy speelt wel echt mooi tennis als het loopt. |