The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
(OT) De Gouden Kooi - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) De Gouden Kooi (/showthread.php?tid=1097)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

- Ricochan - 22-06-2007

Wie is er uit dan ?

- Voyou - 22-06-2007

Ricochan Wrote:Wie is er uit dan ?

gittermaster Wrote:Eric verlaat Gouden Kooi!
6/19/07
Eric gaat de Gouden Kooi verlaten

Dinsdag wil de miljonair de villa verlaten, na een gesprek met de psycholoog hakte Eric de knoop door.
De homosexuele bewoner baarde veel opschudding in het huis door meermalen sex te hebben met mede bewoner Huub, die overigens een relatie heeft met Lieke, ook een bewoonster van de Gouden Kooi.

Wie ook de villa gaat verlaten, maar in September pas, is diva Natasia. Die zegt dat ze nu bijna al haar doelen bereikt heeft. De zender Tien, betaalde haar borstvergroting en haar rijbewijs. Nu rust haar alleen nog een buikwand correctie en dan zal ze eindelijk herenigd worden met haar 2 kinderen en vriend.

- Ricochan - 22-06-2007

OK ik wist niet dat hij er al uit was, in dat stukje leek het net alsof hij nog zou gaan maar dat hebben we eerder gehoord en dan blijven ze uiteindelijk toch....

- Treesong - 22-06-2007

Voyou Wrote:en dan zal ze eindelijk herenigd worden met haar 2 kinderen en vriend.

[Image: dierentuindieren1.jpg]

- Ricochan - 25-06-2007

hoe zit dat nu met die regels, ik dacht als iemand er op eigen houtje uitging dat er dan niemand voor terug kwam, of is dat alleen wannneer die er uitgestemd wordt...

- Bocaloca - 25-06-2007

Dat laatste

- Ricochan - 25-06-2007

aha...

- Peter - 25-06-2007

Huub is de getuige van Jaap op zn huwelijk komende week en Huub, Amanda en Brian hebben een geldboete van 200.000 euro gekregen, Natasia van 100.000 euro, Jaap van 30 euro. Wordt weer mooie tv. :razz:

Hoe zat het trouwens met dat vertrek van Eric? Hij was de laatste tijd maatjes met Natasia, Amanda en Brian, maar opeens lieten ook zij hem vallen. Waarom? Paar afleveringen gemist..

- Ad Wim - 25-06-2007

Waarom die boetes dan?

- Mukkus - 26-06-2007

Ad Wim Wrote:Waarom die boetes dan?

Te hard rijden.

- Ricochan - 26-06-2007

Ad Wim Wrote:Waarom die boetes dan?

Dat is nieuw, als ze nu persoonlijke dingen van iemand slopen of te agressief zijn dan krijgen ze hoge geldboetes, dus dat scheelt weer geld voor Talpa.

- Peter - 26-06-2007

Precies. Jaap kreeg overigens 30 euro boete omdat hij met zijn 175 kg had gedanst op het servies, wat daar uiteraard niet tegenkon waardoor er nieuwe gehaald moet worden.

- Ricochan - 26-06-2007

Krijgen we ook beelden van de huwelijksnacht van Jaap en zijn lieftallige bruid aka locomokipfant....

- Dugarry - 26-06-2007

Je vriendin van Jaap komt uit mijn ouderlijke woonplaats.

Een echte meid van de veluwe :razz:

- Legion - 26-06-2007

Peter Wrote:Huub is de getuige van Jaap op zn huwelijk komende week en Huub, Amanda en Brian hebben een geldboete van 200.000 euro gekregen, Natasia van 100.000 euro, Jaap van 30 euro. Wordt weer mooie tv. :razz:

Hoe zat het trouwens met dat vertrek van Eric? Hij was de laatste tijd maatjes met Natasia, Amanda en Brian, maar opeens lieten ook zij hem vallen. Waarom? Paar afleveringen gemist..

Die Eric is gewoon een slimme jongen. In tegenstelling tot jou heeft hij wel door wanneer een groep collectief genoeg van hem heeft.

- Treesong - 26-06-2007

Legion Wrote:Die Eric is gewoon een slimme jongen. In tegenstelling tot jou heeft hij wel door wanneer een groep collectief genoeg van hem heeft.

:waf:

Ik heb overigens m'n Gouden Kooi quizvragen af... Hakkuh

- Mukkus - 26-06-2007

=D>

- Peter - 26-06-2007

Legion Wrote:
Peter Wrote:Huub is de getuige van Jaap op zn huwelijk komende week en Huub, Amanda en Brian hebben een geldboete van 200.000 euro gekregen, Natasia van 100.000 euro, Jaap van 30 euro. Wordt weer mooie tv. :razz:

Die Eric is gewoon een slimme jongen. In tegenstelling tot jou heeft hij wel door wanneer een groep collectief genoeg van hem heeft.

Ooit bedacht dat ik dit mss wel degelijk doorheb en hier mss (naast het CM-gebeuren) juist ben omdat ik ervan geniet hoe makkelijk iedereen zich uit de tent laat lokken door een dikaangezette pro-psv of anti-ajax post? Volgens mij zou het hier maar een dood mening en discussieloos forumpje zijn als ik met Muk en waf de aftocht blaas.

En wat kan ik eraan doen dat ik dom ben? Hersens is toch een erfelijke zaak? Is het dan mijn schuld dat mn ouders zo dom zijn? Hitself

- Legion - 26-06-2007

Peter Wrote:
Legion Wrote:

Ooit bedacht dat ik dit mss wel degelijk doorheb en hier mss (naast het CM-gebeuren) juist ben omdat ik ervan geniet hoe makkelijk iedereen zich uit de tent laat lokken door een dikaangezette pro-psv of anti-ajax post? Volgens mij zou het hier maar een dood mening en discussieloos forumpje zijn als ik met Muk en waf de aftocht blaas.

En wat kan ik eraan doen dat ik dom ben? Hersens is toch een erfelijke zaak? Is het dan mijn schuld dat mn ouders zo dom zijn? Hitself

Je hebt gewoon het interpretatievermogen van een zak poep.
Nergens in die post staat dat je dom bent. En hou je ouders erbuiten aub. Straks krijg ik nog medelijden met je ook

- Bocaloca - 26-06-2007

Legion Wrote:
Peter Wrote:
Legion Wrote:

Je hebt gewoon het interpretatievermogen van een zak poep.
Nergens in die post staat dat je dom bent. En hou je ouders erbuiten aub. Straks krijg ik nog medelijden met ZE ook

- Mukkus - 26-06-2007

Legion Wrote:Straks krijg ik nog medelijden met je ook

Ik krijg nu eerder medelijden met zijn ouders.

- Bocaloca - 26-06-2007

Twee zielen, 1 gedachte :razz:

- Mukkus - 26-06-2007

Bocaloca Wrote:Twee zielen, 1 gedachte :razz:

Heb je het nou over zijn ouders? :eeeek:

- Bocaloca - 26-06-2007

Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Twee zielen, 1 gedachte :razz:

Heb je het nou over zijn ouders? :eeeek:

Als het erfelijk is zullen die ook wel nie na kunnen denken :|

- Treesong - 26-06-2007

Er is iig één moment in het leven van de ouders van Peter dat ze niet hebben nagedacht

- Mukkus - 26-06-2007

Treesong Wrote:Er is iig één moment in het leven van de ouders van Peter dat ze niet hebben nagedacht

Bij de opmerking van de gyneacoloog: "Meneer en mevrouw, uw kind is niet levensvatbaar....." :wink:

- Treesong - 26-06-2007

Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Er is iig één moment in het leven van de ouders van Peter dat ze niet hebben nagedacht

Bij de opmerking van de gyneacoloog: "Meneer en mevrouw, uw kind is niet levensvatbaar....." :wink:

Ik dacht meer aan de opmerking: "Kom je nog even boven voor een kopje thee"

- Mukkus - 26-06-2007

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:

Ik dacht meer aan de opmerking: "Kom je nog even boven voor een kopje thee"

Dat zijn vader zei: "Nee, ik lust geen thee en dat toen de bouvier de klus geklaard heeft?"

- Treesong - 26-06-2007

Precies. En dat vervolgens "pa" Peter 9 maanden later zijn bril niet op had en ma vroeg: Gooi jij de nageboorte even in de sloot?

- waf - 26-06-2007

cry