The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Basel / Lyon / St. Petersburg - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Basel / Lyon / St. Petersburg (/showthread.php?tid=3853) |
Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 22-10-2008 meteen bp benne ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Haggie Wrote:MATCHPOINT ANDREEEVVV bemoei jij je nu maar met de poll, want bij ftm heb je niks te zoeken.!!!!!! Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 22-10-2008 Klasse Boris! =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 Haggie Wrote:Beck en Kohlie weg voor Buurs, zo in 2minuten tijd... gelukkig zie ik je in de verte nog lang niet aankomen ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 buurs Wrote:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Haggie Wrote:MATCHPOINT ANDREEEVVV ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 buurs Wrote:Haggie Wrote:Beck en Kohlie weg voor Buurs, zo in 2minuten tijd... =; Zielig figuur, het zit je 1 pot een keer niet mee, en moet je m gelijk horen.... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 buurs Wrote:Haggie Wrote:Beck en Kohlie weg voor Buurs, zo in 2minuten tijd... Als iemand jou maar inhaalt is het hele forum tevreden. Kijkend naar OMyaca's team mag je zeker wel gaan zweten!!! Potro/Vliegen/Gasquet/Verdasco/Zverev vs Gulbis/Fish van jou.. Lopez winnen van Fish, Murray die Gulbis pakt en weg is BUUUUUUUUUURS Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 22-10-2008 lopez wint natuurlijk sowieso al van fish. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit. dan valt het allemaal wel mee. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 centre court Wrote:lopez wint natuurlijk sowieso al van fish. murray niet van gulbis na zijn demonstratie van vandaag? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 En Murray heeft er ook zin in, dus dat ziet er goed uit :razz: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 buurs Wrote:vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit.Potro 35 Gasquet 31 Verdasco 50 Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 22-10-2008 gulbis is ook on fire. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 centre court Wrote:gulbis is ook on fire. Dat was Cilic ook vorige week de eerste 2 ronden, tot dat hij tegen Murray eraf ging.. :8: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 Haggie Wrote:buurs Wrote:vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit.Potro 35 ![]() kun je zien dat je er geen kijk op hebt :crazy: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Ergens niet kijk op hebben, wat is dat? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit.Potro 35 Deze reactie bewaar ik even voor het einde van de week, zodat je voor altijd je kop dicht zult houden... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 Robredo begint weer als een drol... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 22-10-2008 Haggie Wrote:O, ik hoop zo dat je boven hem eindigt dit jaar, dan zullen we nog eens een andere uitspraak erbij pakken =P~buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit.Potro 35 Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:O, ik hoop zo dat je boven hem eindigt dit jaar, dan zullen we nog eens een andere uitspraak erbij pakken =P~buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit.Potro 35 Whehe ja ik kan er ook nog wel 1tje bedenken ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 22-10-2008 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:O, ik hoop zo dat je boven hem eindigt dit jaar, dan zullen we nog eens een andere uitspraak erbij pakken =P~buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:vliegen en zverev liggen er de volgende ronde uit.Potro 35 haggie die boven mij eindigt :o ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - centre court - 22-10-2008 wat is die robredo nou weer aan 't doen? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 2-6 :-# Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 Ja idd, dat zou einde mogelijkheid op topweek betekenen. Kut Robredo ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 benneteau speelt 3 klasses beter. Kerel is me aan het rammen :-s Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 Dit wordt helemaal niets... :dodgy: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 En alweer de break voor Benneteau, wat een oliedomme keuze ](*,) Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - omyaca - 22-10-2008 Mooie uitslagen voor FTM! :razz: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 22-10-2008 omyaca Wrote:Mooie uitslagen voor FTM! :razz: Eindelijk! De kampioen van FTM2008 is er.. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 22-10-2008 Robredo mist BP. |