The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Boekarest / Metz - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Boekarest / Metz (/showthread.php?tid=4808) |
Re: Boekarest / Metz - centre court - 24-09-2009 Anders mist Grosjean meteen 4 bps in de eerste 2 games. #-o Maakt ook allemaal niet veel uit, verwacht een dikke 2-0 zege voor Monfils hier. Tipsa mag 'm kloppen. Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 Monfils breakt wel =D> 3*-1 voor de winnaar van Metz 2009 :-({|= Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 5*-1 voor Gael =D> Mooi trainingspotje. Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 6-1 6-1 =D> :lol: Re: Boekarest / Metz - Haggie - 24-09-2009 één mans show van Dannis :lol: Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 3 posts op rij.... :lol: Wat bedoel je, Heggie? Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 Gaat niet meer zo goed, Heggie..... Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 mp Gasquet! Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 En binnen =D> Re: Boekarest / Metz - Haggie - 24-09-2009 Prima hoor. Richard harkt nu weer wat punten binnen! Albert morgen weer aan de bak... Vind t trouwens beetje sneu dat je mijn woordspeling overneemt. Zelf iets verzinnen kun je niet he, zielepoot... Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 Haggie Wrote:Prima hoor. Richard harkt nu weer wat punten binnen! Albert morgen weer aan de bak... Heb jij die woordspeling verzonnen dan? Heggie? Re: Boekarest / Metz - Haggie - 24-09-2009 heb weinig zin in deze onzin van jou vanavond. Ga nu je vriendin maar even plezieren of trek je nog een keer af op de stand ofzo. Slaap lekker. Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 Weltrusten vrind :wink: Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 24-09-2009 Jeetje, die Gasquet heeft niet stilgezeten zeg, 21 aces :eeeek: Re: Boekarest / Metz - buurs - 24-09-2009 tegen Rochus is dat natuurlijk niet zo lastig op zo'n snelle ondergrond... Re: Boekarest / Metz - kooltje - 25-09-2009 Haggie Wrote:heb weinig zin in deze onzin van jou vanavond. Ga nu je vriendin maar even plezieren of trek je nog een keer af op de stand ofzo. Slaap lekker.Wat een frustratie ![]() Re: Boekarest / Metz - kooltje - 25-09-2009 Top Gael en Richard!!! =D> Re: Boekarest / Metz - Haggie - 25-09-2009 hup montanes, beck, monaco, gasquet, kohl en tipsa Re: Boekarest / Metz - Haggie - 25-09-2009 Kom op Kool, reageer ook even op deze post van mij, zielige soepstengel. Hoe gaat het met je inhaalrace dan :lol: ? Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 25-09-2009 De sfeer wordt wel steeds beter hier zeg, bedankt buurs... Re: Boekarest / Metz - kooltje - 25-09-2009 Haggie Wrote:Kom op Kool, reageer ook even op deze post van mij, zielige soepstengel. Hoe gaat het met je inhaalrace dan :lol: ?Ik ben klaar met jou...gefrustreerd mannetje. Zoek het uit Re: Boekarest / Metz - Haggie - 25-09-2009 klasse Kool. Succes verder nog met je inhaalrace en zorg dat je aan t eind in de top 5 eindigt he?! Vanaf nu ben ik weer vrolijk Ad : ![]() FORZA MONTANES!! ![]() Re: Boekarest / Metz - buurs - 25-09-2009 hup cuevas, fognini, monfils, gasquet, PHM en Kohlschreiber! Re: Boekarest / Metz - buurs - 25-09-2009 Vanmiddag ook live beelden vanuit Metz :razz: Re: Boekarest / Metz - _Tampie - 25-09-2009 Pfff Ad en Haggie, twee handen op een buik. Jullie hebben het helemaal naar je zin zo he? O nee jullie lopen over van frustratie... Kijk nou eens in de spiegel joh, zoek nou eens op wat je de laatste tijd aan het posten bent. Het gaat nergens over, alleen maar frustratie en stemmingmakerij. Re: Boekarest / Metz - mindlight - 25-09-2009 :lol: Die spiegel zou bij meer mensen niet misstaan. De sfeer is in ieder geval aardig rot de laatste weken. Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 25-09-2009 Dat uit de mond van Tampie, priceless! En er is inderdaad weinig meer aan zo. Buurs staat weer bovenaan dus behandelt de rest weer al figuranten, en hemelt zichzelf consequent op. Misselijkmakend en tenenkrommend. Daar ligt de kern, Tampie, maar goed, dat zie jij natuurlijk weer niet aangezien je blik slechts één kant op staat... Re: Boekarest / Metz - _Tampie - 25-09-2009 Amen. Weer het vingertje naar anderen. buurs is buurs.... Zodra ik kritiek heb op iemand of zijn mening deel dan schijn ik zijn vriend te zijn, maar buurs is nou eenmaal zo, en daar hoeft hij niet trots op te zijn. Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 25-09-2009 Ik heb nooit ontkend dat ik me ook laten meeslepen in het moddergooien, maar de laatste tijd minder dan anderen ja, dus daarom een vinger. Zelfs ik vind er hier weinig meer aan, dat zegt wel behoorlijk wat volgens mij... Het gaat om de inconsequentie, maar goed, dat heb ik al vaak genoeg aangekaart en ga ik niet nog eens doen. Terug naar het tennis: Monaco heeft de break al. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 25-09-2009 Klasse Monaco, weg met Pablo : ![]() |