The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Wimbledon - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Wimbledon (/showthread.php?tid=2410) |
- Dodge - 02-07-2007 Ad Wim Wrote:Inderdaad ongelofelijk dat ze daar aan vast blijven houden. Dit kan gewoon echt heel nadelig worden voor sommigen, en dan moet je wel gaan nadenken wat nou in godsnaam belangrijker is: traditie of het belang van de spelers. Ik verbaaste me er ook altijd over, maar las vandaag dat het met de buren te maken heeft.. Zij willen hun zondagse rust! Hilarisch eigenlijk met zo'n miljoenen-event... - Ad Wim - 02-07-2007 andre Wrote:Nadal moet de derde ronde nog spelen en Federer zit al in de kwartfinale. Als dat geen voordeel is.Alsof dat uiteindelijk uitmaakt... - Elikian - 02-07-2007 Nadal moet nu 5 wedstrijden spelen in een week. Dat moet je in een normaal toernooi ook. Tis alleen dat de regen het deze week nog wel eens lastig kan gaan maken. - omyaca - 02-07-2007 Maar normaal gesproken moet je geen 5 best of five partijen in een week spelen. Ik denk dus dat het best een nadeel kan zijn, niet voor Nadal want hij raakt niet zo snel vermoeid, maar voor een eventuele andere finalist uit het onderste gedeelte. Maarja, die zijn eigenlijk sowieso al kansloos tegen Federer, dus uiteidelijk zal het allemaal niet zo veel uitmaken. - Ad Wim - 02-07-2007 Dat bedoel ik dus. En zelf hebben ze onderling allemaal hetzelfde probleem. Bovendien zijn Wimbledonpartijen over het algemeen geen marathons en is Nadal ook nog eens een van de fitsten op de tour, al dan niet de fitste. - andre - 02-07-2007 Natuurlijk maakt het uit. Het kan allemaal meevallen omdat Nadal een fitte speler is en waarschijnlijk geen marathonpartijen hoeft te spelen, maar een gunstig speelschema is zeker een voordeel. - Ad Wim - 02-07-2007 Nogmaals, hij is sowieso kansloos tegen Federer in de finale, dus in die zin maakt het niet zoveel uit. En de jongens op de weg naar de finale kampen met hetzelfde probleem. Ik vind het belachelijk van de organisatie dat ze niet spelen op zondag, maar zo gaat het nou eenmaal op Wimbledon, dat weet je van tevoren, en laten we nou niet net doen alsof dit nooit gebeurd is. Natuurlijk heeft Federer nu geluk, maar ja, zo heeft iedereen een keer geluk. Ze mogen allang blij zijn als ze straks niet twee partijen op een dag hoef te spelen, gezien de voorspellingen. - centre court - 02-07-2007 regen weer? - Mist - 02-07-2007 Er wordt inmiddels gespeeld. - Ad Wim - 02-07-2007 Hup Soderling en Lee! - Ad Wim - 02-07-2007 Lee geeft de TB wel heel makkelijk uit handen... :| Youzhny-Nieminen en Baghdatis-Nalbi ook begonnen, wat een drukte! - goa - 02-07-2007 Ad Wim Wrote:Hup Soderling en Lee! Niks hup Lee want Berdych is de man die Nadal uit de finale gaat houden. - centre court - 02-07-2007 Berdych 2-0 in sets en een break voor in de 3e! =D> hup baghdatis en nieminen - Ad Wim - 02-07-2007 Berdych lijkt hem beslist te hebben, Nadal eigenlijk ook al wel. Youzhny begint goed =D> - Kraai - 02-07-2007 Nalbi - Bagh op baan 11???? :eeeek: Geen TC baan dus...waar slaat dat nou weer op???? :letitallout: - Kraai - 02-07-2007 Geen TV baan bedoel ik : ![]() - Ad Wim - 02-07-2007 Youzhny van *4-1 naar 4-5 :letitallout: Baghdatis en Davy lekker bezig. - Scholten! - 02-07-2007 Lekkere rally hoor van Soderling en Nadal, Robin breakt terug ![]() - Ad Wim - 02-07-2007 En regen als Youhzny voor de set serveert en op 30-30 staat :| Eiwit begint goed! - andre - 02-07-2007 V. Williams en die Oostenrijkse dame zijn net voor de bui binnen. - Ad Wim - 02-07-2007 Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren? - Tripplexxx - 02-07-2007 Ad Wim Wrote:Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren? Kort... - centre court - 02-07-2007 korte pauze. baghdatis lijkt nalbi te pakken. dat is ongunstig toch als je ze beide hebt? nieminen komt super terug en dan laat ie zich op 5-5 weer breaken?! grr #-o berdych #-o - Tripplexxx - 02-07-2007 Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren? Maak er maar lang van ouwe.... - Ad Wim - 02-07-2007 centre court Wrote:korte pauze. baghdatis lijkt nalbi te pakken. dat is ongunstig toch als je ze beide hebt?Klopt, Nalbi moet eigenlijk gewoon winnen, maar het zou wel mooi zijn als onze gloryhunter eens afgestraft wordt ![]() Youzhny moet het eerst nog maar uitserveren. Het is gewoon een drol als hij deze set verliest. 4-1 30-0 voor... - Ad Wim - 02-07-2007 Tripplexxx Wrote:Op zich geen ramp, maar gaan ze uberhaupt nog spelen vandaag? Ben om 18 uur thuis, zou leuk zijn om nog een paar uur mee te pakken.Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren? - buurs - 02-07-2007 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:korte pauze. baghdatis lijkt nalbi te pakken. dat is ongunstig toch als je ze beide hebt?Klopt, Nalbi moet eigenlijk gewoon winnen, maar het zou wel mooi zijn als onze gloryhunter eens afgestraft wordt :8: - Ad Wim - 02-07-2007 Play resumed en Youzhny pakt de set =D> - andre - 02-07-2007 Op een aantal courts is het al droog. Youzhny pakt de set. - Ad Wim - 02-07-2007 Krajicek ook begonnen, ik ga snel naar huis. Iemand een idee of het voorlopig droog blijft? |