The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Het grote restaurant topic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Het grote restaurant topic (/showthread.php?tid=36)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Dugarry - 06-10-2006

Wat vindt jouw vriend lekker?


- Marshall - 06-10-2006

Geen idee, vraag het hem vanavond eens als je gaat stappen in je standaard clubje terwijl ik me lekker met mijn vriendin in een bubbelbad vermaak... Hakkuh


- Treesong - 06-10-2006

Marshall Wrote:terwijl ik me lekker met mijn vriendin in een bubbelbad vermaak... Hakkuh

Ik zou m'n handjes maar thuis houden


- goa - 06-10-2006

Sauna's zijn voor sloebers. Ik associeer het vooral met legionella en glurende mensen met hele enge lelijke lichamen Puke


- Marshall - 06-10-2006

goa Wrote:Sauna's zijn voor sloebers. Ik associeer het vooral met legionella en glurende mensen met hele enge lelijke lichamen Puke

Hahaha, je moet ook niet naar die turkse stoombadjes in de Amsterdamse achterbuurten gaan Goa! Wink
Enne, als je je schaamt voor je eigen postuurtje: er zijn ook sauna's waar je je broekje gewoon gezellig aan mag houden...
Maar goed: wat de boer niet kent da vret ie niet...


- Bocaloca - 06-10-2006

Dus als iemand in zn blote snikkel rondloopt heb jij daar wel oren naar?


- de nieuwe - 06-10-2006

goa Wrote:Sauna's zijn voor sloebers.
[-X


- Dugarry - 06-10-2006

Ik ga meestal op damesdagen en doe dan net of ik me vergis in de dag....

Ze sturen je toch niet weg! :razz:


- Marshall - 06-10-2006

Bocaloca Wrote:Dus als iemand in zn blote snikkel rondloopt heb jij daar wel oren naar?
Jij leest ook alleen maar wat je zelf wilt lezen of niet?
Sauna's zijn, met name op de vrijdagavond net voor het weekend, heerlijk ontspannend. Ook na het sporten duik ik standaard de (in de sportschool aanwezige) sauna in... Zelfs toen ik net weer begon met sporten na 4 jaar studententijd geen spierpijn gehad (en nee, dat lag niet aan de activiteit Wink)...
Er zijn absoluut wat minder betrouwbare sauna's, onhygienisch, smerige mannetjes ect maar die heb je snel genoeg uitgefilterd...


- gittermaster - 06-10-2006

Ik ga ook graag naar de sauna met moeder de vrouw.
Putten is een aanrader, maar dan moet t wel mooi weer zijn...


- de nieuwe - 06-10-2006

gittermaster Wrote:Ik ga ook graag naar de sauna met moeder de vrouw.
Putten is een aanrader, maar dan moet t wel mooi weer zijn...
Wel een geinige gedachte dat je in de sauna eventueel medeforummers kunt tegenkomen :wink:
Als je toch in die regio naar de sauna gaat, is de Zwaluwhoeve in Harderwijk(Hierden) ook een aanrader!!!


- Feits - 06-10-2006

goa Wrote:Sauna's zijn voor sloebers. Ik associeer het vooral met legionella en glurende mensen met hele enge lelijke lichamen Puke

De sauna adverteerders denken daar héééééél anders over...


[Image: sauna_1.jpg][Image: sauna.jpg][Image: sauna.jpg]


- Treesong - 06-10-2006

de nieuwe Wrote:Wel een geinige gedachte dat je in de sauna eventueel medeforummers kunt tegenkomen :wink:

Zo geinig vind ik die gedachte niet Confused


- de nieuwe - 06-10-2006

Treesong Wrote:
de nieuwe Wrote:Wel een geinige gedachte dat je in de sauna eventueel medeforummers kunt tegenkomen :wink:

Zo geinig vind ik die gedachte niet Confused
daarom ook :wink:


- de nieuwe - 06-10-2006

Feits Wrote:
goa Wrote:Sauna's zijn voor sloebers. Ik associeer het vooral met legionella en glurende mensen met hele enge lelijke lichamen Puke

De sauna adverteerders denken daar héééééél anders over...
Met bikini of zwembroek in de sauna is inderdaad wel voor sloebers!


- gittermaster - 06-10-2006

Lijkt me op zich ook wel leuk.
dagje Sauna.
Eerste sauna waar je binnenkomt: He Tree, Waf, Dugarry, Boca jullie ook hier?
Jolien ergens achterin liggend en als topper EB in het bubbelbad met zijn rubberen eendje...


- Mac - 06-10-2006

Dugarry Wrote:Ik ga meestal op damesdagen en doe dan net of ik me vergis in de dag....

Ze sturen je toch niet weg! :razz:


hmmm bij mij deden ze dat toch echt wel...

lang haar toevallig?


- de nieuwe - 06-10-2006

gittermaster Wrote:Lijkt me op zich ook wel leuk.
dagje Sauna.
Eerste sauna waar je binnenkomt: He Tree, Waf, Dugarry, Boca jullie ook hier?
Jolien ergens achterin liggend en als topper EB in het bubbelbad met zijn rubberen eendje...
Ik weet toch van niemand hoe ie er uit ziet, qua gezicht bedoel ik dan, dus maakt me niet uit.....Als iemand mij herkent of ik kom een bekende tegen in de sauna boeit me dat dus echt niet....


- Treesong - 06-10-2006

Kan dit niet in het grote vette wijven kijken topic? Want eten in de sauna is natuurlijk heel erg sloeberig :roll:


- de nieuwe - 06-10-2006

Treesong Wrote:Kan dit niet in het grote vette wijven kijken topic? Want eten in de sauna is natuurlijk heel erg sloeberig :roll:
FF on-topic dan: in de Zwaluwhoeve kun je ook nog 's heerlijk eten. :wink:


- Marshall - 06-10-2006

Treesong Wrote:Kan dit niet in het grote vette wijven kijken topic? Want eten in de sauna is natuurlijk heel erg sloeberig :roll:

Jij bent of:
1. Nog nooit in een sauna geweest overall
2. Nog nooit in een goede sauna geweest
3. Al heel lang niet meer in een goede sauna geweest
4. Al heel lang niet meer in een goede sauna gegeten

Zowel de Zwaluwhoeve als Scheveningen als Sanadome als Thermae serveert uitstekende gerechten! Beter dan jouw lokale surinamer, toko of vegetarische groenlinks/sp-eettent die je bezoekt!
Als jij eten in de sauna sloeberig vindt moet je nodig hier (opnieuw) kennis mee maken!
En nu ben ik lekker eten! Big Grin


- Gerben Zonderland - 06-10-2006

Aiiiii.....hij is gevlucht, pfew... :lol:


- Treesong - 06-10-2006

De Grote Enquete Flapdrol Wrote:Jij bent of:
1. Nog nooit in een sauna geweest overall
2. Nog nooit in een goede sauna geweest
3. Al heel lang niet meer in een goede sauna geweest
4. Al heel lang niet meer in een goede sauna gegeten

Was je weer iets te gretig heh :lol:


Culinair zwaargewicht Wrote:Zowel de Zwaluwhoeve als Scheveningen als Sanadome als Thermae serveert uitstekende gerechten! Beter dan jouw lokale surinamer, toko of vegetarische groenlinks/sp-eettent die je bezoekt!
Als jij eten in de sauna sloeberig vindt moet je nodig hier (opnieuw) kennis mee maken!
En nu ben ik lekker eten! Big Grin

Prima joh... ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten op je bestelling... jankend weglopen in je blote hol is geen gezicht


- Hoef - 06-10-2006

EKO-keurmerken op een menukaart :eeeek: . Ik zou weglopen zonder te bestellen, echt oprotten met dat gelul!


- goa - 07-10-2006

Marshall Wrote:Beter dan jouw lokale surinamer, toko of vegetarische groenlinks/sp-eettent die je bezoekt!

Jij vindt zeker ook dat je bij de bezinepomp hele mooie bloemen kunt kopen? :lol:


- Marshall - 08-10-2006

goa Wrote:
Marshall Wrote:Beter dan jouw lokale surinamer, toko of vegetarische groenlinks/sp-eettent die je bezoekt!

Jij vindt zeker ook dat je bij de bezinepomp hele mooie bloemen kunt kopen? :lol:
Nee, maar bij mijn autodealer kun je wel prima koffie drinken :lol:


- Dugarry - 09-10-2006

Dealt iemand koffie in jouw auto?


- Ekslem - 16-10-2006

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.iens.nl/restaurantsVan/Nederland/restaurant.htms?p=Noord-Brabant&a=Oisterwijk&r=18853">http://www.iens.nl/restaurantsVan/Neder ... jk&r=18853</a><!-- m -->

Gister hier gegeten. Vooral de door de baas zelf geimporteerde wijn uit Sicilie was geweldig!!!!


- EJR - 16-10-2006

Ekslem Wrote:http://www.iens.nl/restaurantsVan/Nederland/restaurant.htms?p=Noord-Brabant&a=Oisterwijk&r=18853

Gister hier gegeten. Vooral de door de baas zelf geimporteerde wijn uit Sicilie was geweldig!!!!


Xtragaap4de Weet je wel hoe ver Oisterwijk van de bewoonde wereld af is?


- Ekslem - 16-10-2006

EJR Wrote:
Ekslem Wrote:http://www.iens.nl/restaurantsVan/Nederland/restaurant.htms?p=Noord-Brabant&a=Oisterwijk&r=18853

Gister hier gegeten. Vooral de door de baas zelf geimporteerde wijn uit Sicilie was geweldig!!!!


Xtragaap4de Weet je wel hoe ver Oisterwijk van de bewoonde wereld af is?

ik zie A'dam ook regelmatig voorbij komen cry
Oisterwijk is trouwens een echte aanrader om eens te ontsnappen aan de smog in de grote stad!