The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montreal - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montreal (/showthread.php?tid=4695) |
Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 En wat is Davy in topvorm zeg, Gonzalez speelt gewoon goed, maar niets tegen te beginnen zo. En idd Hag, zeer zuur deze partij. Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 Klasse Davy, op jou kan ik gelukkig wel vertrouwens! =D> Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 En daarmee twee directe confrontaties met Buurs in de QF. Als die toch eens goed zouden vallen [-o< Re: Montreal - Tripplexxx - 13-08-2009 Als Federer en Tsonga winnen dan staan gewoon de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales. Lijkt het oude damestennis wel. :roll: Re: Montreal - Ad Wim - 13-08-2009 Pfff, waarom kan niemand nou eens gewoon een TB van Roddick winnen? Wordt die laffe keuze nog niet afgestraft. Dan Djokovic maar. Misschien nog wel beter voor hem dat ie Roddick loot en niet Verdasco. Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 Nja het was nog gekker. Verdasco de hele partij geen break tegen, maar op 5-5 ineens 6 fouten en een break. Dan 40-15 voor Roddick, maar door klasse punten van Verdasco en een ongelukkige gebroken snaar bij Roddick ineens toch de TB. Daar begint Verdasco weergaloos, maar door het servicegeweld en wat UE toch de TB naar Rod. Overigens wonnen Isner en Potro vorige week gewoon TB van hem, en ook Fed op Wimbledon natuurlijk 2x. Ik heb wel vertrouwen in Djoko, die moet dit wel kunnen winnen. Re: Montreal - Ad Wim - 13-08-2009 Tja, aangezien Buurs de laatste weken alles mee zit, heb ik er weinig vertrouwen in. Maar wat een belangen zeggen, Match of the Week met afstand! Helaas kan ik hem wederom niet zien... Re: Montreal - mindlight - 13-08-2009 Morgen zal het voor mij ook lastiger worden, maar ook vandaag heb ik grotendeels gemist. Maar sowieso een brute line-up morgen natuurlijk, als zoals Tripple al terecht aangaf de complete top-8 in de QF staat. Ik zie zelf misschien nog wel meer uit naar Davy-Murray, want Davy is echt in absolute topvorm. Re: Montreal - Ad Wim - 13-08-2009 Dat is een prachtpot op papier ja, maar minder belangen voor mij aangezien ik die Murray wel zie winnen. Zie dat Roddick-Djoko de avondpartij wordt, misschien dat ik er dan nog wel iets van zie. Maar ik weet niet of ik dat wil, als ik zo weer de scoreline van Roddick van vandaag zie... Re: Montreal - mindlight - 14-08-2009 Ik had het vandaag echt niet verwacht, de laatste close potjes tegen grote mannen verloor Roddick toch wel vrij consequent als het spannend werd. Dat zie ik morgen ook wel weer gebeuren, Djoko is niet zo'n triller als Verdasco is aan het einde van een partij. En Murray wint echt niet zo gemakkelijk van Davy hoor, dat is in het verleden gelukkig ook al wel gebleken, en in deze vorm wint niemand zomaar van Davy. Re: Montreal - centre court - 14-08-2009 Ad Wim Wrote:Pfff, waarom kan niemand nou eens gewoon een TB van Roddick winnen? Wordt die laffe keuze nog niet afgestraft. Dan Djokovic maar. Misschien nog wel beter voor hem dat ie Roddick loot en niet Verdasco. Roddick natuurlijk never in doubt in de TB's zoals je op Wimbledon keer op keer aangaf. \/ Verder lekker hoor Murray en Potro! Re: Montreal - kooltje - 14-08-2009 Heerlijk andy...Gelukkig dat Verdasco nooit belangrijke pot wint. Leuk daty Davy zo goed speelt... Alleen Potro had onverwacht moeite.... Roger straks nog...Belangrijk..Toch raar tegen landgenoot...Hup Roger! Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Heeft Murray zo goed gespeeld als de score doet vermoeden? Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Ad Wim Wrote:Pfff, waarom kan niemand nou eens gewoon een TB van Roddick winnen? Wordt die laffe keuze nog niet afgestraft. Dan Djokovic maar. Misschien nog wel beter voor hem dat ie Roddick loot en niet Verdasco. Noem 1 reden waarom Roddick een laffe keuze is.... Vorige week had je hem zelf nog. Re: Montreal - Haggie - 14-08-2009 klasse Tsonga, prima! Heeft alleen Nando 't laten liggen. Re: Montreal - Mitch - 14-08-2009 Tripplexxx Wrote:Als Federer en Tsonga winnen dan staan gewoon de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales. Lijkt het oude damestennis wel. :roll:Leuke quizvraag: Wanneer was voor dit toernooi de laatste keer dat de nr's 1 t/m 8 geplaatst in de kwartfinale stonden van een Masters/GS? Re: Montreal - kooltje - 14-08-2009 Prima Roger!! Tsonga mag ook geen probleem zijn! Murray met een knappe uitslag. Nu tegen Davy in vorm...Davai! Re: Montreal - Mitch - 14-08-2009 Mitch Wrote:Voor het eerst in de historie hebben de beste acht tennissers van de wereldranglijst allemaal de kwartfinales van een ATP-toernooi bereikt.Tripplexxx Wrote:Als Federer en Tsonga winnen dan staan gewoon de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales. Lijkt het oude damestennis wel. :roll:Leuke quizvraag: Wanneer was voor dit toernooi de laatste keer dat de nr's 1 t/m 8 geplaatst in de kwartfinale stonden van een Masters/GS? Nooit eerder gebeurt dus... Re: Montreal - Kraai - 14-08-2009 Fed - Tsonga =P~ Murray - Davy =P~ Roddick - Djoko =P~ =P~ Nadal - Potro =P~ =P~ =P~ Dat wordt genieten vanavond voor de buis vanaf 1900 uur tot een uur of 05.00 :8: :razz: Re: Montreal - Haggie - 14-08-2009 Ik zou de Smileys anders indelen :wink: Re: Montreal - Tripplexxx - 14-08-2009 Federer, Murray, Djoko en Del Potro. Re: Montreal - Haggie - 14-08-2009 Nadal gaat zich niet laten beetnemen door Potro. Re: Montreal - Ad Wim - 14-08-2009 Tripplexxx Wrote:Federer, Murray, Djoko en Del Potro.+1 Re: Montreal - Haggie - 14-08-2009 Tsonga, Davy, Djoko en Potro Re: Montreal - Ad Wim - 14-08-2009 Haggie Wrote:Nadal gaat zich niet laten beetnemen door Potro.:razz: Re: Montreal - cruijff - 14-08-2009 Roddick favoriet bij de Bookies... Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="https://www.bwin.com/nl/tennis">https://www.bwin.com/nl/tennis</a><!-- m --> Re: Montreal - Mitch - 14-08-2009 Op Unibet inmiddels 1,65 - 2,20 Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Roddick maakt op dit moment gewoon weinig fouten en heeft al een aardige serie neergezet. Eigenlijk al vanaf het gravelseizoen. Djoko daarentegen maakt nog veel fouten en serveert niet super. Wel kut dat ik vannacht niet kan kijken Wel een interessante pot natuurlijk. Re: Montreal - kuiper - 14-08-2009 Die Djokovic heeft mij nu al een paar keer teleurgesteld, het zal toch van de zotte zijn dat hij nu ineens wel gaat vlammen. Come on Roddick, gewoon simpel winnen in 2 sets. En Potro moet natuurlijk Nadal verslaan, maar das logisch. En Roger wint het toernooi. =D> =D> |