The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) De Gouden Kooi - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) De Gouden Kooi (/showthread.php?tid=1097) |
- Bumme - 03-10-2006 Bocaloca Wrote:En hij is wel zn inleggeld kwijt? Of is dat alleen als je er vrijwillig uit stapt binnen zoveel tijd? Volgens mij hebben die laatste drie niet die 10K in moeten leggen. - Vret Mien Gras - 03-10-2006 Ik heb zo'n voorgevoel dat hij wel weer terug komt. Net zo'n scenario als met paradise hotel. Ze worden eruit gestemd en niet gek veel later mogen ze weer terug komen om de gemoederen een beetje op te vijzelen. En dat kan Huub, jammer dat hij eruit moest. - Peter - 03-10-2006 Mooie poll op de Talpa-site. :roll: PollDe Gouden Kooi gaat van start! Kan niet wachten Spannend Ben benieuwd Het zal mij benieuwen En als ik t nou niet wil zien? - Treesong - 03-10-2006 Is Marshall daar ook al bezig? :razz: - FC Wageningen - 03-10-2006 Peter Wrote:Mooie poll op de Talpa-site. :roll:Het viel mij ook al op, wat een sloebers daar. - Ricochan - 03-10-2006 Peter Wrote:Mooie poll op de Talpa-site. :roll: Ik kijk er ook niet naar, en ik kijk ook niet op de talpa site... - Hoef - 03-10-2006 Vret Mien Gras Wrote:Ik heb zo'n voorgevoel dat hij wel weer terug komt. Net zo'n scenario als met paradise hotel. Ze worden eruit gestemd en niet gek veel later mogen ze weer terug komen om de gemoederen een beetje op te vijzelen. En dat kan Huub, jammer dat hij eruit moest. (OT) Taalergernis! - de nieuwe - 03-10-2006 FC Petr Wrote:Ik kijk nu even voor 't eerst op de site met de livestreams.....dat blonde meisje mag er best wel wezen. =P~Dat blonde meisje(Nena?) wordt door Talpa omschreven als een ex-voetbalvrouw met de nodige materialistische behoeften( =verwend nest volgens Talpa ). Ben dan wel erg benieuwd van wie zij een ex is. Wie weet meer? - Ekslem - 03-10-2006 de nieuwe Wrote:FC Petr Wrote:Ik kijk nu even voor 't eerst op de site met de livestreams.....dat blonde meisje mag er best wel wezen. =P~Dat blonde meisje(Nena?) wordt door Talpa omschreven als een ex-voetbalvrouw met de nodige materialistische behoeften( =verwend nest volgens Talpa ). Ben dan wel erg benieuwd van wie zij een ex is. Wie weet meer? De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt. 15 :eeeek: . Of die voetballer was een B junior of iemand die wel van jonge kippetjes hield/houdt! - de nieuwe - 03-10-2006 Ekslem Wrote:Vast niet een B-junior, want het schijnt dat ze er in financieel opzicht erg gelukkig van werd, dus inderdaad eerder iemand die valt op jong.de nieuwe Wrote:FC Petr Wrote:Ik kijk nu even voor 't eerst op de site met de livestreams.....dat blonde meisje mag er best wel wezen. =P~Dat blonde meisje(Nena?) wordt door Talpa omschreven als een ex-voetbalvrouw met de nodige materialistische behoeften( =verwend nest volgens Talpa ). Ben dan wel erg benieuwd van wie zij een ex is. Wie weet meer? - Dugarry - 03-10-2006 Ze meeste chicks in dat huis hebben wel opgeblazen tieten heb ik al opgemerkt. - Ricochan - 03-10-2006 Daat valt john de mol op vandaar....... - de nieuwe - 03-10-2006 Wat een gansje zeg: Quote:ââ¬ÅIk heb vier jaar niks gedaan. Niet gewerkt, niet geleerdââ¬Â, begint Nena. Eveline kijkt verbaasd: ââ¬ÅHoe kwam je rond dan? Wat deed je de hele dag?ââ¬Â ââ¬ÅIk deed helemaal niks. Gewoon winkelen!ââ¬Â Nena had jarenlang een voetballer als vriend. Zij woonde bij hem en hij verdiende geld voor twee: ââ¬ÅIk had wel elke keer in mijn hoofd om wat te doen, maar dat kwam er gewoon niet van. Het lijkt wel heel makkelijk om zo te leven, maar echt makkelijk was het niet. Ik was gewoon doelloos. Wist niet wat ik moest doen als het weer ochtend was.ââ¬Â - de nieuwe - 03-10-2006 Ekslem Wrote:De goed uitziende diva is op haar vijftiende gaan samenwonen met een voetballer, maar hij heeft haar gedumpt.Met een slag om de arm zou het wel eens kunnen gaan om Sherjill MacDonald, nu AGOVV, voorheen Heracles en Anderlecht (en afkomstig uit de Ajax-opleiding). - Ricochan - 03-10-2006 de nieuwe Wrote:Wat een gansje zeg:Quote:ââ¬ÅIk heb vier jaar niks gedaan. Niet gewerkt, niet geleerdââ¬Â, begint Nena. Eveline kijkt verbaasd: ââ¬ÅHoe kwam je rond dan? Wat deed je de hele dag?ââ¬Â ââ¬ÅIk deed helemaal niks. Gewoon winkelen!ââ¬Â Nena had jarenlang een voetballer als vriend. Zij woonde bij hem en hij verdiende geld voor twee: ââ¬ÅIk had wel elke keer in mijn hoofd om wat te doen, maar dat kwam er gewoon niet van. Het lijkt wel heel makkelijk om zo te leven, maar echt makkelijk was het niet. Ik was gewoon doelloos. Wist niet wat ik moest doen als het weer ochtend was.ââ¬Â Gelukkig wist die voetballer het wel en dirigeerde haar hoofd richting zijn geslachtsdeel. - Winstonicus - 03-10-2006 Tis gewoon een Domme Geile Doos - FC Petr - 03-10-2006 Winstonicus Wrote:Tis gewoon een Domme Geile Doos Het is gewoon een lekker ding, kom maar bij papa. =P~ - gittermaster - 03-10-2006 hahaha, had t voor t eerst gezien en zag ineens een ouwe bekende. Tree, Bumme en EJR... Dankzij Nena zaten wij in het stadion van HSV. Zij was toen de vriend van Macdonald die daar in t tweede speelde... - Treesong - 03-10-2006 gittermaster Wrote:hahaha, had t voor t eerst gezien en zag ineens een ouwe bekende. Tree, Bumme en EJR... Dankzij Nena zaten wij in het stadion van HSV. Zij was toen de vriend van Macdonald die daar in t tweede speelde... :lol: It's a small world after all... - Hoef - 03-10-2006 gittermaster Wrote:hahaha, had t voor t eerst gezien en zag ineens een ouwe bekende. Tree, Bumme en EJR... Dankzij Nena zaten wij in het stadion van HSV. Zij was toen de vriend van Macdonald die daar in t tweede speelde... Wanneer is ze omgebouwd? Best een goeie arts, ik zou zo geloven dat het een vrouw is. - FC Petr - 03-10-2006 Hoef Wrote:gittermaster Wrote:hahaha, had t voor t eerst gezien en zag ineens een ouwe bekende. Tree, Bumme en EJR... Dankzij Nena zaten wij in het stadion van HSV. Zij was toen de vriend van Macdonald die daar in t tweede speelde... Kelly 2 :eeeek: - Vret Mien Gras - 03-10-2006 Hoef Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik heb zo'n voorgevoel dat hij wel weer terug komt. Net zo'n scenario als met paradise hotel. Ze worden eruit gestemd en niet gek veel later mogen ze weer terug komen om de gemoederen een beetje op te vijzelen. En dat kan Huub, jammer dat hij eruit moest. Dat heb je met Duitsers he..... - Hoef - 03-10-2006 Die Gemüter etwa auf zu feiseln? - Vret Mien Gras - 03-10-2006 Hoef Wrote:Die Gemüter etwa auf zu feiseln? [OT] Taalergernis! - Feits - 03-10-2006 Vanavond toch een keertje gekeken... Een "luxe" Big Brother, vraag mij af hoe ze dit (jaren ) spannend c.q. interessant gaan houden. Beetje tamme boel alleen die Nicolaas probeert in ieder geval wat. Mijn persoonlijke belevenis zal (voorlopig) bij deze eenmalige kijkbeurt blijven. - Ekslem - 04-10-2006 @Gitter: waar ken jij dat Mokkel van? Het kan niet via het werk zijn :razz: @Feits: na 1 keer slapen, viel ook ik al in slaap! - Bocaloca - 04-10-2006 Ekslem Wrote:@Gitter: waar ken jij dat Mokkel van? Het kan niet via het werk zijn :razz: :lol: :lol: - Ekslem - 04-10-2006 Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:@Gitter: waar ken jij dat Mokkel van? Het kan niet via het werk zijn :razz: :lol: :lol: , 1 koffie graag, maar viel idd in slaap tijdens het kijken :razz: - gittermaster - 04-10-2006 @ Hoef: Ik kan je garanderen dat het geen Kelly 2 is... @ Ekslem, ik ken haar niet echt, maar haar zus wel, via haar zus dus uiteindelijk - Hoef - 04-10-2006 gittermaster Wrote:@ Hoef: Ik kan je garanderen dat het geen Kelly 2 is... Waarom schrijf je dan dat hij/zij de vriend van McDonald was? |