The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
UEFA-Cup wedstrijden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: UEFA-Cup wedstrijden (/showthread.php?tid=1261)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

- Ricochan - 03-11-2006

gittermaster Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:De Mul heb ik in best wat CM teams gezien.. vanavond niet in de basis.

Dit was dan ook een b-wedstrijd, en volgens gitter staat de mul in de rangorde voor rosales :x

Dat heb ik volgens mij nergens beweerd, maar evengoed dnek ik wel dat de Mul dit weekend in de basis gaat starten...
Was overigens een matige pot in de Arena, maar goed, vorig jaar zouden we dit soort wedstrijden gelijk spelen....

Jij was het toch die zei dat hij rosales uit de basis had gespeeld want die was al lang weer fit

of was dat ada wim ?

- gittermaster - 03-11-2006

dat heb ik inderdaad gezegd. Je hebt gelijk, anyway, ik denk ook gewoon dat hij speelt zondag. Was even verbaasd als iedereen in mijn vak dat Rosales speelde gisteren

- Ricochan - 03-11-2006

En anders valt hij vast wel weer in na 46 minuten oid....

- Bocaloca - 03-11-2006

Ajax was gister ook beter met de mul dan met rosales

- FC Petr - 03-11-2006

Toch denk ik, dat Rosales van 't weekend de voorkeur gaat krijgen boven De Mul.

- Ricochan - 03-11-2006

FC Petr Wrote:Toch denk ik, dat Rosales van 't weekend de voorkeur gaat krijgen boven De Mul.

Ben jij ajaks supporter?

- Bocaloca - 03-11-2006

Neej teletekst supporter

- Ad Wim - 03-11-2006

gittermaster Wrote:dat heb ik inderdaad gezegd. Je hebt gelijk, anyway, ik denk ook gewoon dat hij speelt zondag. Was even verbaasd als iedereen in mijn vak dat Rosales speelde gisteren
Het was van tevoren bekend dat De Mul maar een uur kon spelen, dus op zich logisch dat hij niet met De Mul startte.

Maar ja, of hij zondag start valt nog maar af te wachten.

- gittermaster - 03-11-2006

Ad Wim Wrote:
gittermaster Wrote:dat heb ik inderdaad gezegd. Je hebt gelijk, anyway, ik denk ook gewoon dat hij speelt zondag. Was even verbaasd als iedereen in mijn vak dat Rosales speelde gisteren
Het was van tevoren bekend dat De Mul maar een uur kon spelen, dus op zich logisch dat hij niet met De Mul startte.

Dat vind ik dus niet logisch. Als je maar een uur max kan spelen, kun je beter beginnen met hem imo

- Ricochan - 03-11-2006

Maar ja met van cate als trainer kun je deze uitspraak verwachten;

het zou zo maar kunnen dat hij speelt, maar misschien ook niet...

- Ad Wim - 03-11-2006

gittermaster Wrote:
Ad Wim Wrote:

Dat vind ik dus niet logisch. Als je maar een uur max kan spelen, kun je beter beginnen met hem imo
Ik denk dat TC hem in principe wilde sparen gisteren maar hij zag in de rust dat hij hem nodig had.

- Bocaloca - 03-11-2006

Tom Coronel heeft niets met voetbal

- Ad Wim - 03-11-2006

Wel met slechte reclames.

- Ricochan - 03-11-2006

Kan dit niet op het tom coronel forum?

- Mukkus - 03-11-2006

De Mul (snelheid) speelt in een voornamelijk in een counterend Ajax (uitwedstrijd), Perez en Rosales in het combinatievoetballend Ajax (thuiswedstrijd).

Geen flauw idee waarvoor Ajax tegen Heracles kiest, maar het is wel een uitwedstrijd.

- Ad Wim - 03-11-2006

Het systeem heeft er niet zoveel mee te maken, Mukkus. De Mul heeft gewoon de voorkeur boven Rosales momenteel, in elk systeem.

- Bocaloca - 03-11-2006

En gister dan :wink:

- FC Petr - 03-11-2006

De Mul begint op de bank. :|

- Ricochan - 03-11-2006

Nou en als die maar invalt, de eerste helft zal Heracles het nog wel dicht kunnen houden, maar het laatste half uur zullen ze wel instorten en dan komt die de mul...

- FC Petr - 03-11-2006

De Mul is een watje, ik heb ook ergens gelezen dat ie niet kan zaalvoetballen. :^o

- FC Wageningen - 03-11-2006

FC Petr Wrote:De Mul is een watje, ik heb ook ergens gelezen dat ie niet kan zaalvoetballen. :^o
Zoek het verband. :-k

- Ricochan - 03-11-2006

FC Petr Wrote:De Mul is een watje, ik heb ook ergens gelezen dat ie niet kan zaalvoetballen. :^o

Wat moet ik met deze informatie?

- waf - 03-11-2006

Ricochan Wrote:

het blijkt nu dat petr kan lezen.

- tietuh - 03-11-2006

ben blij dat ik me hier allemaal niet mee bemoei zeg haha en me alleen met de CL bemoei :Big Grin

- FC Petr - 03-11-2006

waf Wrote:
Ricochan Wrote:

het blijkt nu dat petr kan lezen.

Hoi Wafje, zie je al uit naar de volgende nederlaag? Xtragaap4de

- Peter - 23-11-2006

Ten Cate was toch voorstander van mooi en aanvallend voetbal? Speelt ie weer met een verdedigende 4-4-2 in Tsjechie met de verdedigers Heiting en Emanuelsson op het middenveld langs de controlerend ingestelde Gabri. =D> #-o

- de nieuwe - 23-11-2006

Peter Wrote:Ten Cate was toch voorstander van mooi en aanvallend voetbal? Speelt ie weer met een verdedigende 4-4-2 in Tsjechie met de verdedigers Heiting en Emanuelsson op het middenveld langs de controlerend ingestelde Gabri. =D> #-o
Het is meer een soort 6-2-2 opstelling of zo :razz: met 2 eenzame mensjes voorin. Waar zijn de zo geroemde buitenspelers? :razz:
Misschien dat Ad-Wim na zijn verhelderende kijk op Liverpool-PSV gister hier eens zijn licht over wil laten schijnen.

- Frits - 23-11-2006

EMANUELSON RUKKER!!!!!!!!!!!!!

- Voyou - 23-11-2006

Frits Wrote:EMANUELSON RUKKER!!!!!!!!!!!!!

En nu voor de mensen die niet zitten te kijken?

- de nieuwe - 23-11-2006

Rood! (2x geel)
Ook al geel voor: Huntelaar, Sneijder, Gabri.