The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
ATP Tour anno 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: ATP Tour anno 2007 (/showthread.php?tid=1388) Pages:
1
2
|
- centre court - 14-12-2006 ![]() - Overdune - 14-12-2006 Elikian Wrote:Ik heb slecht geslapen vannacht, maar ik heb besloten dat ik dit niet alleen kan. Aiaiai, dat mag echt niet gebeuren...ik zou met alle plezier willen helpen, ware het niet dat ik nul verstand heb van programmeren.. Mss iemand anders van dit forum die zich geroepen voelt? Of van het andere forum waar ik jullie wel eens over hoor, mtf of zo. Die Spanjaarden die zo enthousiast waren en het zelfs in het Spaans willen vertalen, zit daar geen programmeur tussen? Plaats anders een oproepje, valt iets meer op dan een regeltje in dit topic. - Genomico - 14-12-2006 Dat beetje Perl (of Python of C++ waar ik in het verleden ook wel eens (even) mee heb gewerkt) zal wel niet genoeg zijn. We moeten inderdaad maar eens even gaan informeren wie je eventueel zou kunnen helpen. Een jaar zonder MV kunnen we beter overslaan... En ik heb een donkerbruin vermoeden dat TM ook wel niet eens door zou kunnen gaan aangezien dat vorig jaar ook enorme twijfel over was. Tjonge, dan ga ik tijd over hebben voor mijn studie en dat is natuurlijk niet de bedoeling. - Elikian - 15-12-2006 Ik heb iemand gevonden die het waarschijnlijk wel kan ![]() - Overdune - 15-12-2006 ![]() - Genomico - 15-12-2006 =D> \ ![]() ![]() - Genomico - 15-12-2006 Overdune Wrote: Hehe, wat een perfecte timing van ons beiden :wink: - Overdune - 15-12-2006 : ![]() - Elikian - 15-12-2006 En dat om half 2 snachts ... - merijn s aalbers - 15-12-2006 :-({|= - merijn s aalbers - 15-12-2006 :-({|= - Overdune - 20-12-2006 Elikian Wrote:Ik heb iemand gevonden die het waarschijnlijk wel kan Hoe gaat t inmiddels? Gaan we begin januari van start? [-o< - Elikian - 20-12-2006 Hangt niet van mij af. Maar ik ga voorlopig uit van wel. Inschrijving zal echter pas enkele dagen voor de start werken denk ik ![]() Ik stuur dan in ieder geval de mensen die in 2006 deelnamen een mailtje ![]() - _Tampie - 29-12-2006 Ik ben erg benieuwd hoe het RR systeem gaat uitpakken in de praktijk. Ik denk toch echt matig. Er zullen veel poules zijn waarin iedereen 1 winst pakt zou je denken. Dat maakt het er niet heel erg doorzichtig van, zeker niet voor de leken. Laat staan als er opgaves in de poule voorkomen, dan is het gewoon niet meer uit te leggen. Win je 2 keer dan ben je door, logisch. Win je 1 x maar verlies je de ander dan kom het op sets aan. Een straight sets winst en een setje winst in de andere partij is voldoende als de verliezer in de straight sets wedstrijd de andere speler verslaat, met welke score dan ook. De 3 wedstrijd in de poule zullen op drie achtereenvolgende dagen zijn, ik neem aan dat de 'topper' (geplaatste speler) op dag 1 en dag 3 mag spelen? In vele gevallen zal het op dag 3 na 1 set al zijn beslist. Het zal ook best vaak uitdraaien op het aantal games dat wordt gewonnen lijkt me. - Ad Wim - 01-01-2007 Als ik het dus goed begrijp, hoef je alleen maar rekening te houden met die aparte puntentelling als mensen de RR-fase niet overleven? Als ze in de kwartfinale komen, krijgen ze gewoon dat aantal punten ongeacht hoeveel ze gewonnen hebben in de poule? - centre court - 01-01-2007 Ik snap er eerlijk gezegd nog geen snars van. Gelukkig begint TM pas met de AO. Nu eerst even met MV de kat uit de boom kijken. - centre court - 02-01-2007 Nu de poules zo bezig zijn begin ik het aardig te snappen. Het is mij alleen nog niet duidelijk hoe 't nou precies met de puntentelling zit. Vanaf de kwartfinale is de puntentelling gelijk met gewone 7-toernooitjes. Dus 35, 24, 15 en 8. Maar hoe wordt je nou beloond voor bijv. 1 zege in de RR waarmee je niet doorgaat. - Ad Wim - 02-01-2007 Dat staat ook gewoon in die tekst op de eerste pagina en trouwens ook op de loting: Een RR-winst is goed voor 4 punten. Als je via de MDE in de RR-fase bent gekomen krijg je nog eens eenmalig 2 punten extra, als je ook nog eens quali bent nog een punt extra. Als je dus een quali bent, de MDE-partij wint, een partijtje in de poule wint maar toch uitgeschakeld wordt, heb je dus 1+2+4=7 punten. - centre court - 02-01-2007 En als je de poule wint maar de 1e knock-out wedstrijd(kwartfinale) verliest krijg je dus gewoon 8 punten? Wat dan weer gelijk staat aan 2 overwinningen in de poule. En als alledrie spelers 1x winnen, dan krijgt de uiteindelijke poulewinnaar toch 8 punten? Klinkt ingewikkeld, maar ik begin 't te snappen denk ik. - Ad Wim - 02-01-2007 Vanaf het moment dat je doorgaat in de poule, vervallen al je punten die je in die poule behaald hebt en krijg je gewoon het vaste aantal punten dat voor die ronde staat. - centre court - 02-01-2007 Tnx ad! Succes vanavond. - Ad Wim - 02-01-2007 Althans, dat is wat ik uit de volgende regel begrijp: Quote:1.From quarterfinals on, everyone will earn the same amount of points, regardless of how they won their respective group. For example, the quarterfinals of Adelaide are worth 40 points for all players who lose in that round. Maar ze hebben het hier niet over quali's of knockout round. In principe is het duidelijk, iedereen krijgt evenveel punten dus geen extra punten voor quali's, maar ze hebben het alleen maar over hoe ze de groep hebben gewonnen en niet hoe ze daarin zijn gekomen. Maar ja, ik ga er maar vanuit dat iedereen gewoon 8 punten krijgt voor de kwart. - Genomico - 02-01-2007 Ad Wim Wrote:Althans, dat is wat ik uit de volgende regel begrijp: Behalve de qualies, want die zullen er wel 9 krijgen dan. - Ad Wim - 02-01-2007 Dat is dus de vraag en dat komt niet duidelijk uit deze regel. - Guest - 02-01-2007 hmmm dat wordt dus afwachten. Als de q geen extra punten krijgt is het dus minder interessant om er 1 te nemen. - Ad Wim - 02-01-2007 Gelukkig is dit in Adelaide niet echt aan de orde. Kunnen we mooi afwachten hoe het nu daadwerkelijk is. - Mist - 02-01-2007 De kwalificatiepunten komen er bij. - Ad Wim - 04-01-2007 Trouwens wel opvallend dat er maar twee van de acht geplaatste spelers de poule overleven, ook nog eens de nummers 1 en 2 geplaatst. Een aantal, waaronder ik, dacht juist dat zij zo meer beschermd zouden zijn. |